forumnju z rachunkiemusługibrak sieci, słaby internet

brak sieci, słaby internet

 

brak sieci, słaby internet (2020-05-29 14:14)

Dzień dobry.
Od wczoraj jest fatalna jakość usług. Wczoraj praktycznie brak zasięgu: nie można było wykonywać połączeń, brak internetu, dziś niewiele lepiej. przesył jest albo żaden albo niewielki z przerwami. Jak długo to potrwa? ?Zasięg jest mi potrzebny do pracy. Resetowałam telefon dwukrotnie i nic, na drugim aparacie to samo.

 

brak sieci, słaby internet (2020-05-30 09:43)

U mnie niestety to samo. Nie pomaga ani reset, ani zmiana preferowanego typu sieci. 

~katarzyna

 

brak sieci, słaby internet (2020-05-30 12:21)

Zgłoście to w BOK - u mnie jest OK

~jaa

 

brak sieci, słaby internet (2020-05-30 12:23)

W Gdańsku (tzw. górny taras) wg m.speedtest.net ping 20ms, download 13MB/s upload 2MB/s

[edytowane przez jacp11 o 12:23 w dniu 2020-05-30]
 

brak sieci, słaby internet (2020-06-04 22:36)

Zapewne to efekt przygotowywania sieci do transmisji danych 5G poprzez zdjęcie z LTE pasma 2100MHz i telefony głupieją.

 

brak sieci, słaby internet (2020-06-08 20:45)

U mnie rowniez..po wielokrotnym zgloszeniu i reklamacji..odp.
DO 31.08.2020 AWARIA !!
Cokolwiek to znaczy..
A abonament muszę płacić 
Porażka! 

~ajsza

 

brak sieci, słaby internet (2020-06-08 22:45)

Osobiście zauważam różnice jaka jest między usługami nju mobile a Orange (na kartę czy flex). Nie wiem dla czego tak się dzieje ale mam wrażenie jednak że klienci nju są traktowani dużo gorzej niż ci z Orange. 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

brak sieci, słaby internet (2020-06-09 14:24)

Niestety mam to samo od około tygodnia. Sieć wraca i znika. Występują kilku godzinne problemy z połączeniami i wysłanie sms-ów. Ma ktoś informację jak długo to jeszcze potrwa i czym to jest spowodowane. Gdzie mogę to zgłosić? 

~rozczarowana

 

brak sieci, słaby internet (2020-06-09 19:25)

Hej :) Możesz wysłać zgłoszenie do działu technicznego przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na konto nju mobile. Podaj dokładną  lokalizację, w której występują utrudnienia (wraz z podaniem kodu pocztowego) i przykłady z ostatnich 24 godzin. Pozdrawiam :) 

 

brak sieci, słaby internet (2020-06-18 16:44)

<div>Drodzy, wysłanie zgłoszenia nic nie daje. podałem dokładną lokalizację, a nawet dwie i potraktowali mnie za przeproszeniem jak idiotę, choć to ja mógłbym zrobić co poniektórym wykład z działania fal radiowych.</div><div>
</div><div>Mam nju na abonament i służbowy telefon w orange i nie potwierdzam różnicy w działaniu pomiędzy nju i orange. może to kwestia oferty na kartę. u mnie bynajmniej obydwa telefony zachowują się niemal identycznie, ten sam zasięg, ten sam typ sieci, tak samo żenująco wolny internet w centrum dużego miasta na LTE+ (z agregacją). żeby było śmieszniej na zwykłym LTE (bez agregacji) prędkości są w porządku, nawet 10krotnie wyższe niż na LTE+. Chyba faktycznie ma to związek z testami 5G, bo przed pandemią działało to bez zarzutów. Przynajmniej nie miałem powodów by korzystać ze speed testów, bo nic się nie zacinało. Problem zauważyłem 1 czerwca, jak wróciłem po 11 tygodniach pracy zdalnej.
</div>

~jest_zle

odpowiedź

brak sieci, słaby internet | ~katarzyna (30.05.2020, 09:43)

U mnie niestety to samo. Nie pomaga ani reset, ani zmiana preferowanego typu sieci. 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

17 gości i 0 zalogowanych użytkowników