masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Przed chwilą sprawdziłem aktywację poczty (mam wyłączoną, przez swoje konto). Po wpisaniu kodu *127*12# przyszło info, że serwis chwilowo niedostępny.
Twoje dane osobowe Nju i tak ma - podałeś je rejestrując numer. A z poziomu przeglądarki bardzo wygodnie zarządzasz wszytkimi usługami/blokadami
Nikt z Nju tu nie zagląda, a użytkownicy nie mają dostępu do planów biznesowych firmy.
Pewnie nigdy - to jest w subskrypcji
1. Co widać po zalogowaniu na stronie www? Sa jakieś środki, lub info o blokadzie?
2. Dostaliście SMS z potwierdzeniem włączenia usługi?
Nie bój się rachunków, jak wyłaczysz usługi ekstrapłatne, to nic Ci nie grozi. Testem wNBju z 10 lat i tylko dwa razy zapłaciłem kilka złotych więcej - za
MMS-y wysłane z Budapesztu i za SMS na numer stacjonarny
Wadą Nju jest raczej słabe pokrycie, w wielu miejscach (poza miastami) nie ma zasięgu