to jest odpowiedź na post:
Proszę o poradę eksperta z Nju.
Nikt z Nju (ani ekspert, ani nawet z BOK) nie zagląda na forum uzytkowników, więc raczej Ci się nie uda.
Na stronie https://www.njumobile.pl/5g-w-nju jest info: " nie możemy zagwarantować takiej kompatybilności dla urządzeń kupionych
poza siecią Orange, nawet jeśli według deklaracji sprzedawcy lub
producenta obsługują one technologię 5G."
Złóż reklamację w BOK - ale nier licz na cud.
Nieznajomośc przepisów (na umowie jest Twój podpis, więc teoretycznie przeczytałeś zasady) nie zwalnia od ich przestrzegania.
<span times="" new="" roman",serif;="" mso-fareast-font-family:"times="" roman";mso-ansi-language:pl;mso-fareast-language:="" pl;mso-bidi-language:ar-sa"="">Na początek wyłącz w telefonie automatyczne
aktualizacje aplikacji i zabroń dostępu dio internetu tym apkom, które nie
musza go mieć (np aparat fotograficzny,)
Na koniec okresu (ew. jak się da to teraz) przejrzyj billingi.
No i koniecznie zgłąszaj reklamację w BOK.
Dopiero mając pewnośc, że to nie z winy apek w Twoim telefonie idź do UOKiK
Świetne hasło - "Orange jest dla wymagających, Nju dla zadowolonych"
to jest odpowiedź na post:
W stanie konta widzę, że GB z pakietu schodzą mi normalnie, a GB z okazji dnia klienta pozostają nieruszone
Wczoraj
uruchomiłem usługę, a teraz widzę, że mam poniżej 20GB. Dane o zużyciu
mogą pojawiać się na koncie z opóźnieniem, sprawdź jeszcze raz, powinno
być zaktualizowane.