Tematy pomocy nju światłowód

  • W ramach oferty, bez dodatkowych opłat, dostajesz modem FunBox 3.0 z Wi-Fi. Urządzenie jest przez nas wypożyczane na czas trwania umowy. Jeśli zrezygnujesz z usługi, zwracasz nam modem w określonym terminie.
    FunBox 3.0 to nowoczesny modem przeznaczony do obsługi światłowodu, który

    - posiada zintegrowany terminal optyczny (ONT) i moduł z Wi-Fi, co w praktyce oznacza mniej urządzeń i kabli w domu,
    - obsługuje standard Wi-Fi 802.11ac i jest kompatybilny ze starszymi standardami,
    - automatycznie wybiera najlepszy tryb połączenia Wi-Fi dla Twoich urządzeń.

    Więcej informacji znajdziesz na www.njumobile.pl/funbox.

  • Nie możesz samodzielnie zainstalować usługi nju światłowód, jeśli masz już modem Orange. Instalacja i aktywacja usługi nju światłowód mogą być wykonane wyłącznie przez naszego technika. Modem Orange zwracasz zgodnie ze sposobem zwrotu wskazanym przez Orange, a nowy modem dla usługi nju światłowód dostarczy Ci nasz technik.

  • Zestaw instalacyjny składa się z:

    - modemu FunBox 3.0 z Wi-Fi,
    - kabla zasilającego 12V,
    - kabla optycznego,
    - instrukcji instalacji,
    - przewodu Ethernet RJ45 (Cat.6, 2 metry),
    - deklaracji CE i instrukcji bezpieczeństwa.

    Więcej informacji znajdziesz na www.njumobile.pl/funbox

  • W ramach tej oferty rezygnujesz kiedy chcesz, bez ponoszenia kosztów za zerwanie umowy.

    Po zakupie usługi dostaniesz od nas Regulamin, Podsumowanie warunków umowy oraz Cennik usług serwisowych. Resztę dokumentów znajdziesz tutaj oraz w aplikacji nju.

  • Wszystkie dokumenty w tym Regulamin usługi nju światłowód, Podsumowanie warunków umowy oraz Cennik usług serwisowych dostaniesz na swój adres e-mail po złożeniu zamówienia na usługę.
    Dokumenty znajdziesz również tutaj oraz w aplikacji nju.

  • Otrzymasz jednorazową bonifikatę 10 zł, jeżeli masz aktywne dwie usługi: nju światłowód (oferta nju z aplikacją) oraz nju aboname. Zwrot zrobimy na poniesionej już opłacie miesięcznej za nju światłowód. Bonifikata wyklucza się z rabatem 3 zł za łączenie usług nju światłowód i nju subskrypcja. Kolejność i moment zakupu usług jest dowolna.

  • Usługa nju światłowód dostępna jest m.in.:
    - w dużych miastach,
    - w budynkach jednorodzinnych i wielorodzinnych,
    - w budynkach/mieszkaniach, w których nie jest podłączona usługa Orange Światłowód.

  • Niestety w chwili obecnej nie ma możliwości powrotu do poprzedniej oferty nju na abonament, nju na kartę lub Orange.

  • W budynkach jednorodzinnych pobierana jest dodatkowa opłata miesięczna za internet. Koszty dostarczenia infrastruktury światłowodu (inwestycja) są większe dla domku jednorodzinnego niż dla bloku mieszkalnego.

  • Dopłata w budynku jednorodzinnym obowiązuje, jeżeli na adresie na którym jest nie więcej niż dwa lokale. Jeżeli posiadasz dokument (np. akt notarialny) stwierdzający, że wydzielonych jest więcej niż dwa lokale na danym adresie skontaktuj się z infolinią bądź na czacie z nasza obsługą.

  • Zakup usługi nju światłowód jest bardzo prosty:

    1. Najpierw sprawdzasz na stronie www.nju.pl/swiatlowod, czy usługa jest dostępna w Twojej lokalizacji.
    2. Jeśli usługa jest dostępna, możesz kontynuować zakup usługi na stronie internetowej lub możesz ściągnąć aplikację nju. i w niej kupić usługę lub skontaktować się z nami pod numerem telefonu 690 610 610.

    Obecnie nju światłowód dostępny jest głównie w miastach w zabudowie blokowej oraz jednorodzinnej. Pamiętaj, że cały czas pracujemy nad rozszerzeniem dostępności usługi. Warto sprawdzać dostępność dla Twojej lokalizacji.

  • W ramach usługi nju światłowód dostajesz:

    - dostęp do internetu nju światłowód o wybranej prędkości: pobierania do 200Mb/s i wysyłania do 30 Mb/s lub 300Mb/50Mb/s,
    - nieograniczony dostęp do internetu bez limitu pobieranych danych,
    - nowoczesny modem FunBox 3.0 z Wi-Fi,
    - nowy i wygodny model płatności - za usługę płacisz na początku miesiąca za pomocą: karty płatniczej (po podpięciu karty płatność jest realizowana automatycznie) albo korzystając z płatności online lub BLIK,
    - bezpieczny dostęp - ochronę internetu przed atakami,
    - możliwość zarządzania usługą przez aplikację na telefonie lub po zalogowaniu na swoje konto na www.nju.pl/zaloguj,
    - pakiet niezbędnych dokumentów tj. Regulamin usługi nju światłowodu, Podsumowanie warunków umowy oraz Cennik usług serwisowych.

  • Tak, internet nju światłowód jest chroniony dzięki usłudze bezpiecznego dostępu. Usługa ta jest bezpłatna i automatycznie włączona w ramach oferty nju światłowód. Celem bezpiecznego dostępu jest zwiększanie bezpieczeństwa korzystania z internetu poprzez blokowanie portów TCP/UDP na urządzeniach sieciowych. Blokowane porty to te najczęściej wykorzystywane do atakowania i przejmowania kontroli nad Twoim komputerem.

    Zadaniem usługi jest blokowanie portów w kierunku:

    do użytkownika (downstream):
    135 UDP/TCP,
    137 UDP,
    138 UDP,
    139 UDP,
    445 UDP/TCP;

    od użytkownika (upstream):
    25 TCP.

  • Dla opcji prędkości 200Mb/s/30Mb/s:
    - miesięczna opłata za usługę - 39 zł,
    - jednorazowa opłata instalacyjna tylko 50 zł.

    Dla opcji prędkości 300Mb/s/50Mb/s:
    - miesięczna opłata za usługę - 49 zł,
    - jednorazowa opłata instalacyjna: 50 zł.

    Opłatę instalacyjną pobieramy wraz z pierwszą opłatą za usługę.

    W budynkach jednorodzinnych pobierana jest miesięczna dopłata za internet w wysokości 20 zł.

    Dla klientów, którzy skorzystali z oferty nju światłowód przed 25.09.2023 wygląda ona jak poniżej:

    Dla opcji prędkości 200Mb/s/30Mb/s:

    Jeśli wybrana została oferta promocyjna (będziesz płacić za usługę przez 24 miesiące), pobieramy następujące opłaty:
    - miesięczna opłata za usługę - 39,99 zł,
    - jednorazowa opłata instalacyjna: 50 zł.

    Natomiast jeżeli wybrana została oferta podstawowa (będziesz korzystać z usługi przez czas nieokreślony), opłaty wyniosą:
    - miesięczna opłata za usługę - 59,99 zł,
    - jednorazowa opłata instalacyjna: 499 zł.

    Dla opcji prędkości 300Mb/s/50Mb/s:
    Jeśli wybierana została ofertę promocyjną (będziesz płacić za usługę przez 24 miesiące), pobieramy następujące opłaty:

    - miesięczna opłata za usługę - 49,99 zł,
    - jednorazowa opłata instalacyjna: 50 zł.

    Natomiast jeżeli wybrana została oferta podstawowa (będziesz korzystać z usługi przez czas nieokreślony), opłaty wyniosą:
    - miesięczna opłata za usługę - 69,99 zł,
    - jednorazowa opłata instalacyjna: 499 zł.

    Opłatę instalacyjną pobieramy wraz z pierwszą opłatą za usługę.

  • nju światłowód to oferta internetu dzięki, któremu dane pobierane są zgodnie z wybraną prędkością: do 200 Mb/s lub 300 Mb/s, natomiast wysyłane z prędkością do 30 Mb/s lub 50 Mb/s.

  • Dostępność usługi sprawdzisz na stronie www.nju.pl/sprawdz-dostepnosc.
    Wpisz swój adres i sprawdź czy jesteś w zasięgu nju światłowód.

  • Momentem zawarcia Umowy jest włączenie przez partnera technicznego do naszej sieci. Wybierasz datę instalacji zgodnie z dostępnymi terminami (dzień i godziny) podczas zamawiania Usługi na Koncie Klienta. Dokumenty, które dotyczą oferty, czyli regulamin, podsumowanie warunków umowy i cennik usług serwisowych akceptujesz, gdy technik zainstaluje u Ciebie nju światłowód.
    Usługę nju światłowód możesz kupić na stronie www.nju.pl/swiatlowod lub poprzez aplikację nju. Możesz również zadzwonić na infolinię *610 lub 690 610 610.

  • Nie, nie ponosisz kary za zerwanie umowy z Interkam, jeżeli zamówisz nju światłowód. Konieczne do tego jest złożenie pełnomocnictwa u Sprzedawcy nju lub oświadczenia w BOK Interkam.

  • Tak, możesz zamówić nju światłowód. W tym celu musisz złożyć rezygnację ze wszystkich usług Interkam/ar w swoim Biurze Obsługi Klienta lub za pośrednictwem Sprzedawcy nju (udzielasz wtedy pełnomocnictwa Sprzedawcy w zakresie rozwiązania umowy z Interkam)