profil na forum

nick
pilotka
nowicjusz

moje ostatnie

Czat.

(2018-06-20 22:32 w wątku Czat.)

Zakładam, że korzystasz z oferty z rachunkiem. Na początek wyłącz i włącz telefon, jeżeli to nie pomoże, spróbuj w ustawieniach aparatu telefonicznego wybrać ręcznie operatora z listy dostępnych.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Roaming - opłaty

(2018-06-20 22:23 w wątku Roaming - opłaty)

Maile nie były wysyłane. 17 maja na stronie internetowej nju został opublikowany nowy cennik usług w roamingu dla klientów orange i nju mobile na kartę wraz z informacją o zmianie w sposobie naliczania opłat w roamingu. Informacje też były publikowane na blogu rzecznika Orange i komunikowane przez biuro prasowe Orange. Dodatkowo, Klienci, którzy przekraczają granicę po 18.06.2018 otrzymują informację o nowych stawkach w Welcome SMS.
 

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Połączenie 2 nr z rachunkiem w tandem

(2018-06-20 22:08 w wątku Połączenie 2 nr z rachunkiem w tandem)

Ze względu na to, że w nju nie ma cesji, w tej sytuacji, powinnaś zlecić przeniesienie jednego z tych numerów do oferty na kartę (możesz zlecić to na infolinii *610), a jak już zostanie przeniesiony powinnaś udać się wraz z mamą do Salonu Orange, by przerejestrować numer. Przerejestrowanie trwa maksymalnie do trzech dni. Jak już numer zostanie przerejestrowany złóż zamówienie przez stronę www.njumobile.pl na przeniesienie numeru z oferty na kartę do oferty nju dodatkowy lub zadzwoń na infolinię *610 - wprowadzą zamówienie.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Roaming - opłaty

(2018-06-20 18:05 w wątku Roaming - opłaty)

Widzę, że wyszukiwanie słabo działa ;) Dopiero co wczoraj o tym pisałam: https://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,203100005,title,dop-aty-w-roamingu-w-strefie-1-ue-w-ofercie-na-karte-,watek

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Mail o ograniczeniu transferu a informacje na moim koncie

(2018-06-20 13:17 w wątku Mail o ograniczeniu transferu a informacje na moim koncie)

Poznasz to po lejku, czyli spowolnieniu transmisji danych ( do 1 Mb/s). Jeżeli nie wyjmujesz karty z modemu, to dane nie mogą się zaktualizować, ponieważ trzeba rozłączyć bieżącą sesję internetową. Wyjmij kartę, by rozłączyć sesję, po 24 godzinach dane na koncie nju mobile powinny się zaktualizować.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób