profil na forum

nick
pilotka
główny specjalista

moje ostatnie

brak karty sim

(2021-01-25 15:32 w wątku brak karty sim)

Hej :) Maksymalnie do 24 godzin, zwykle w ciągu 2-3 godzin od podpisania umowy. Pozdrawiam :) 

ta odpowiedź była przydatna
dla 1 osób

Umowa a śmierć abonenta

(2021-01-23 19:56 w wątku Umowa a śmierć abonenta)

Cześć. Trzeba wysłać kopię aktu zgonu na adres Nju mobile ul. Jagiellońska 34 96-100 Skierniewice z krótkim pismem, by ze względu na śmierć Abonenta wyłączyć numer. Pozdrawiam. 

ta odpowiedź była przydatna
dla 2 osób

Wysyłka e-mail na SMS

(2021-01-22 22:18 w wątku Wysyłka e-mail na SMS)

Hej :) W nju niestety takiej usługi nie ma. Pozdrawiam :) 

ta odpowiedź była przydatna
dla 2 osób

zmiana dowodu osobistego

(2021-01-22 22:15 w wątku zmiana dowodu osobistego)

Cześć :) Trzeba zadzwonić do BOK pod numer *610 (690610610 z numeru w innej sieci) zaktualizują dane z dowodu. Maksymalnie do 24 godzin podstawią się na zamówieniu. Pozdrawiam :) 

ta odpowiedź była przydatna
dla 2 osób

Po migracji nju na karte do abo (usluga w parze)

(2021-01-14 17:32 w wątku Po migracji nju na karte do abo (usluga w parze))

Hej :) Jeżeli problem nie ustąpi w ciągu 24 godzin od migracji, wyślij zgłoszenie przez formularz kontaktowy do BOK. Pozdrawiam :) 

ta odpowiedź była przydatna
dla 7 osób