profil na forum

nick
pilotka
średniozaawansowany

moje ostatnie

Numer dodatkowy a usługa "Im dłużej tym lepiej"

(2019-10-21 18:31 w wątku Numer dodatkowy a usługa "Im dłużej tym lepiej")

Hej :) Jeżeli macie oferty w abonamencie, to musi upłynąć 6 pełnych okresów rozliczeniowych, co nie jest tożsame z 6 miesiącami. I dopiero po spełnieniu tego warunku w pierwszym dniu okresu rozliczeniowego przysługuje podwojony pakiet danych. Pozdrawiam :)

ta odpowiedź była przydatna
dla 1 osób

Blokady SMS MO, oraz usług premium

(2019-10-21 13:19 w wątku Blokady SMS MO, oraz usług premium)

Hej :) Blokada SMS MO jest po prostu częścią składową blokady usług premium. Ta ostatnia obejmuje również wysyłanie MMS-ów specjalnych, otrzymywanie SMS-ów i MMS-ów specjalnych, pol. z numerami 800-801, 700-701 itd. Pozdrawiam :) 

ta odpowiedź była przydatna
dla 1 osób

Problem z internetem

(2019-10-21 13:13 w wątku Problem z internetem)

Hej :) To jest forum użytkowników nju, stąd nikt nie będzie wiedział czy w Zabrzu jest awaria, chyba że ktoś już się kontaktował z Biurem Obsługi Klienta. Wyślij zgłoszenie techniczne w tej sprawie prez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na konto nju mobile. Podaj dokładną lokalizację wraz z kodem pocztowym i przykłady nieudanej próby połączenia z ostatnich 24 godzin. Warto też wykonać tzw. test krzyżowy, czyli sprawdzić połączenia z internetem w innym urządzeniu. Pozdrawiam :) 

ta odpowiedź była przydatna
dla 1 osób

Oferta z pakietem internetowym njumobile..

(2019-10-21 13:06 w wątku Oferta z pakietem internetowym njumobile..)

to jest odpowiedź na post:

Czyli mogę sobie z tego zrobić taki "miesięczny abonament"? To jest już stała oferta, a nie promocyjna?




Hej :) Ten pakiet sam się nie odnawia, trzeba pamiętać by go przedłużać. W ofercie jest od dawna i nic nie wskazuje na to, by miał być wycofany. Numer zamierzasz przenieść do oferty na kartę czy abonamentowej? Pozdrawiam :) 

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Ciągłe zrywanie połączenia

(2019-10-18 19:56 w wątku Ciągłe zrywanie połączenia)

Dobry wieczór :) Nie ma co czekać, tylko wyślij zgłoszenie techniczne w tej sprawie do Biura Obsługi Klienta przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na konto nju mobile. Podaj dokładną lokalizację (wraz z kodem pocztowym), w której zarejestrowałeś utrudnienia i przykłady zrywanych połączeń z ostatnich 24 godzin. Salony Orange nie obsługują nju poza wymianą simki na LTE albo przerejestrowaniem numeru. Miłego wieczoru :) 

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób