profil na forum

nick
pilotka
nowicjusz

moje ostatnie

Przejście z Nie więcej niż 29 na Nie więcej niż 39 a staż w Im dłużej tym lepiej

(2018-12-09 23:26 w wątku Przejście z Nie więcej niż 29 na Nie więcej niż 39 a staż w Im dłużej tym lepiej)

Hej :) Staż zostaje bez  zmian. Pozdrawiam.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Aplikacja dla iOS

(2018-12-07 13:26 w wątku Aplikacja dla iOS)

Drogi użytkowniku sieci nju mobile :) Drogi operator nju mobile, tu się nie wypowiada, bo to forum dla użytkowników nju :) Jeżeli chcesz uzyskać odpowiedź na Twoje pytanie wyślij zgłoszenie do Biura Obsługi Klienta przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na koncie nju mobile. Ze swojej strony dodam, że zgodnie z informacją na facebooku nju na zadane przez Ciebie pytanie padła odpowiedź, że w najbliższym czasie nju nie ma w planach takiej aplikacji.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

nju internet - naliczanie

(2018-12-07 12:53 w wątku nju internet - naliczanie)

Dzień dobry. Czas korzystania nie ma znaczenia, wszystko zależy od tego ile danych zostało pobranych. Sprawdzisz to na liście połączeń po zologowaniu na koncie nju mobile. 30 zł to niecałe 158 MB, stąd nie opłaca się korzystać z transmisji danych bez pakietu. Porównywalnie za 9 zł masz pakiet 9 GB ważny przez 31 dni.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

"im dlużej w nju, tym lepiej" z karty nieabonamentowej po przejsciu na abonament

(2018-12-05 10:20 w wątku  "im dlużej w nju, tym lepiej" z karty nieabonamentowej po przejsciu na abonament)

Zgodnie z regulaminem staż przy migracji z karty do nju z rachunkiem przepada, jednak nim zlecisz migrację wyślij zgłoszenie do Biura Obsługi Klienta, opisz sytuację - powinieneś uzyskać zgodę na jego przywrócenie.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Problem z kodem SuperPin i nr dodatkowym

(2018-12-05 10:15 w wątku Problem z kodem SuperPin i nr dodatkowym)

Dzień dobry.  Jeżeli chodzi o numer dodatkowy to kod SuperPIN  jest taki sam jak dla numeru podstawowego. Jeżeli wprowadzasz ten z umowy na numer podstawowy i nie działa to może go zmieniłeś? Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by zweryfikować poprawność kodu.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób