profil na forum

nick
pilotka
główny specjalista

moje ostatnie

Problem z adresami i kontaktem sklep@njumobile.pl i przechodze.do@njumobile.pl :(

(2020-08-13 16:10 w wątku Problem z adresami i kontaktem sklep@njumobile.pl i przechodze.do@njumobile.pl :()

Hej :) W tym wątku jest poruszany inny temat i przez to też powstaje bałagan. Jeśli wpłaciłaś to wyślij potwierdzenie wpłaty przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na konto nju mobile. Sprawdź też czy dokonałaś wpłaty na właściwy numer rachunku bankowego, bo ponaglenia też nie przychodzą bez przyczyny. Pozdrawiam :) 

ta odpowiedź była przydatna
dla 2 osób

Mam nju buzz 29 zł + 9 zł dodatkowy. Czy mogę uruchomić drugi dodatkowy?

(2020-08-13 16:04 w wątku Mam nju buzz 29 zł + 9 zł dodatkowy. Czy mogę uruchomić drugi dodatkowy?)

 Hej :) Nie znam nikogo, kto ma dwa numery dodatkowe podpięte do konta, choć wiele osób, by chciało zapewne :) Jak masz taką możliwość do dokup i pokaż na screenach, co się dalej będzie działo. Moim zdaniem to tylko wchodzi w rachubę nju internet dodatkowy. Tylko przez błąd w systemie można mieć dwa dodatkowe numery w ofercie głosowej i wątpię by to się powiodło, ale łatwo to sprawdzić. Pozdrawiam :) 

ta odpowiedź była przydatna
dla 2 osób

Przeniesienie numeru + zmiana właściciela

(2020-08-06 22:58 w wątku Przeniesienie numeru + zmiana właściciela)

Hej :) Zadzwoń na infolinię pod numer *610 i zleć migrację numeru dodatkowego do oferty na kartę. Jak już będzie przeniesiony na kartę udaj się wraz z synem do salonu Orange, by wypełnić formularz przerejestrowania. Trzeba zabrać dowody osobiste i kartę SIM. Jak numer zostanie przepisany na syna może on przez stronę lub przez infolinię złożyć zamówienie na migrację z karty na abonament z usługą Bez limitu 29 zł. Pozdrawiam :) 

ta odpowiedź była przydatna
dla 3 osób

Przeniesienie numeru + zmiana właściciela

(2020-08-06 14:50 w wątku Przeniesienie numeru + zmiana właściciela)

Dzień dobry :) Wymaga to jednak wizyty w salonie Orange albo Plusa i to obydwu stron.  Trzeba zabrać dowody osobiste i kartę SIM i wypełnić formularz przerejestrowania. Inaczej każdy mógłby zabrać numer, który należy do innej osoby. Pozdrawiam :) 

ta odpowiedź była przydatna
dla 4 osób

Spóźniona płatność i blokada telefonu przez cały weekend

(2020-08-03 19:30 w wątku Spóźniona płatność i blokada telefonu przez cały weekend)

Hej :) Zawsze warto wysłać przez formularz kontaktowy potwierdzenie dokonania przelewu, bo środki są księgowane tylko w dni robocze. Poza tym, że jest 14 dni na opłacenie faktury, przychodzą też SMS-y przed blokadą, więc warto odpowiednio wcześniej dokonać płatności  :) Pozdrawiam :)

ta odpowiedź była przydatna
dla 5 osób