numer dodatkowy
wybierz dodatkowy numer w abonamencie
nie masz jeszcze abonamentu?
inne polecane oferty
ABONAMENT CZY
SUBSKRYPCJA
każda z nich to dobra propozycja
Niezależnie, którą ofertę wybierzesz, pamiętaj nie ma umowy terminowej oraz rozmowy, SMSy, MMSy bez limitu. Poznaj różnice oferty abonamentowej i subskrypcyjnej.
15 zł za każdy dodatkowy numer
jeśli masz co najmniej jeden
-
każdy dodatkowy numer posiada niezależne GB
w takiej samej liczbie jak Twój pierwszy numer
liczba GB zwiększa się wraz ze stażem -
niezależne GB w roamingu w UE
w takiej samej liczbie jak twój pierwszy numer -
rozmowy, SMS-y, MMS-y, bez limitu w kraju i roamingu w UE
-
5G, czyli supernowoczesna technologia bez dodatkowych opłat
-
w pakiecie podstawowym 45 kanałów
Więcej informacji znajdziesz TUTAJ -
umowa na czas nieokreślony rezygnujesz, kiedy chcesz
-
promocje
Opłata uwzględnia zniżki za wybór e-faktury (zniżka 20 zł) oraz wyrażenie zgód marketingowych (zniżka 20 zł). W kolejnych krokach możesz zmienić lub zrezygnować z naliczonych zniżek.
-
Promocja dotyczy wyłącznie numerów przenoszonych od operatorów innych niż Orange. Jeden klient może wziąć udział w promocji (tj. kupić ofertę solo, para, trio lub dokupić numer dodatkowy) tylko jeden raz.
-
pomoc
usługa nju 15 zł z TV
Jeśli posiadasz numer w nju na abonament, ale nie posiadasz jeszcze usługi „nju 15 zł z TV” możesz ją włączyć:
- Klikając w zakładce „usługi” po zalogowaniu się do swojego konta tutaj
Włączenie usługi jest bezpłatne. Włączenie nowej usługi nastąpi na początku najbliższego okresu rozliczeniowego. Jeśli jesteś nowym klientem i dopiero planujesz zakup nju na abonament, usługę wybierasz podczas zakupu.
usługa "im dłużej, tym lepiej"
Jeśli jesteś nowym klientem usługa aktywuje się automatycznie. Obecni klienci mogą włączyć usługę:
- Klikając w zakładce „usługi” po zalogowaniu się do swojego konta tutaj
- Wysyłając SMS o treści AKT pod bezpłatny numer 8021.
Włączenie usługi jest bezpłatne. Usługa włącza się od razu.
-
nju 15 zł z TV - sprawdzenie stanu GB
Liczbę GB pozostałych do wykorzystania w bieżącym okresie sprawdzisz:
- Klikając w zakładce "stan konta" po zalogowaniu się do swojego konta tutaj,
Jeśli korzystasz z innej oferty, tutaj przeczytasz, jak sprawdzić stan GB.