Nasze osiągnięcia

Poznaj naszą historię i dołącz do grona naszych klientów.

Pipik

O nas

W 2013 roku weszliśmy na rynek jako operator usług mobilnych pod nazwą "NJU mobile" (część spółki Orange Polska). Od tego czasu systematycznie zwiększamy liczbę klientów – już w 2020 roku w naszej sieci było milion użytkowników. Nasza marka rozwija się dynamicznie. Już dwa lata później, w 2022 roku, poszerzyliśmy ofertę o usługę internetu światłowodowego w atrakcyjnej cenie od 39 zł/mies.
Rozszerzamy portfolio usług, dajemy klientom dużą swobodę – brak umów lojalnościowych, przejrzyste i proste oferty oraz konkurencyjne ceny. W 2025 roku, w związku z szerokim wachlarzem usług – od mobilnych po stacjonarne – zdecydowaliśmy się na rebranding i przyjęliśmy prostą nazwę: NJU. Wierzymy, że nowa, minimalistyczna nazwa zostanie pozytywnie odebrana zarówno przez obecnych, jak i przyszłych klientów, bo w NJU jest najprościej.
Pipik

Klienci polecają naszą ofertę

Według badania przeprowadzonego w 2022 roku* w ramach spółki Orange Polska, niemal wszyscy badani (klienci) wyrażali wysokie zadowolenie z oferty nju mobile (92%) i chętnie by polecili, głównie ze względu na konkurencyjną cenę (66%) oraz korzystną ofertę (27%).
Według wspomnianego badania, rekomendacje i polecenia dotyczą głównie korzystnej ceny (58%) oraz dodatkowych gigabajtów za staż (44%). Opinie innych użytkowników są dla większości klientów istotne – aż 67% z nich spotkało się z poleceniami lub rekomendacjami dotyczącymi naszej marki.
* Badanie przeprowadzone przez agencję PBS Sp. z o.o., listopad 2022.

Nasze osiągnięcia

2025

Po raz dziewiąty otrzymaliśmy prestiżową Gwiazdę Obsługi Jakości. To jedna z najważniejszych nagród dla nas, potwierdzająca wysoką jakość obsługi i zadowolenie naszych klientów.

2018

Zdobyliśmy statuetkę Superbrands Polska Marka 2018. To wyróżnienie jest dla nas szczególnie cenne, ponieważ laureatów wybierali wyłącznie konsumenci, oceniając, na ile byliby skłonni polecić naszą markę.

2016

Zostaliśmy uhonorowani brązową statuetką Effie Awards za kampanię reklamową promującą ofertę "Nju numer dodatkowy". To dla nas dowód, że nasze działania marketingowe trafiają do odbiorców.

2014

Zdobyliśmy złote Effie Awards za wprowadzenie marki Nju na rynek – był to dla nas ogromny sukces, zważywszy na trudności związane z wejściem na już zatłoczony rynek.

2013

Otrzymaliśmy nagrodę MIXX Awards w kategorii "Wprowadzenie nowego produktu na rynek" wraz z domem mediowym MEC Global i agencją Ogilvy & Mather.

icon

Certyfikaty ISO

dowiedz się więcej

icon

Jesteśmy EKO

dowiedz się więcej