Nju

historia i osiągnięcia

Pipik

O nas

W 2013 roku weszliśmy na rynek jako operator usług mobilnych pod nazwą "nju mobile" (część spółki Orange Polska), zyskując rok po roku coraz większą liczbę klientów. Już w 2020 roku w nju mobile było milion klientów. Nasza marka rozwija się systematycznie i już dwa lata później w 2022 roku do naszego portfolio, dodaliśmy usługę internetu światłowodowego w niskiej cenie od 39 zł.
Według przeprowadzonego badania w 2022 roku*, wewnątrz spółki Orange Polska, niemal wszyscy badani (klienci) są zadowoleni z oferty nju mobile (92%) i bardzo chętnie by ją polecili, głównie ze względu na cenę (66%) oraz ogólnie korzystną ofertę (27%).
Pipik
Klienci nas polecają. Według w/w badania rekomendacje/ polecenia oferty nju mobile dotyczą głównie korzystnej cenowo oferty (58%) oraz dodatkowych gigabajtów za staż (44%). Opinie innych użytkowników na temat oferty nju mobile są postrzegane jako istotne przez większość klientów, którzy spotkali się z polecaniem/rekomendacją oferty lub operatora nju (67%).
Nasz brand nie przestaje się rozwijać. Rozszerzamy naszą portfolio, dajemy klientom dużo swobody poprzez brak umów lojalnościowych, dbamy o przejrzystą i prostą ofertę, mamy niskie ceny. W 2025 roku ze względu na szeroki wachlarz naszych usług od mobilnych po stacjonarne, postanowiliśmy zrobić rebranding i postawiliśmy na prostą nazwę naszej marki czyli NJU. Wierzymy, że nowa, prosta nazwa zostanie dobrze odebrana przez naszych obecnych jak i przyszłych klientów, bo w NJU jest najprościej ;)
* Agencja badawcza PBS Sp. z o.o., listopad 2022

Nasze osiągnięcia

2025

W 2025 roku 9 raz otrzymaliśmy Gwiazdę Obsługi Jakości. Jest to dla nas jedna z ważniejszych nagród, ponieważ daje nam gwarancję, że nasi klienci są zadowoleni z jakości ich obsługi.

2018

W 2018 roku trafiła do nas statuetka Superbrands Polska Marka 2018. Jest to dla nas duże wyróżnienie, ponieważ po raz pierwszy laureatów wybierali wyłącznie konsumenci, oceniając w jakim stopniu byliby gotowi zarekomendować naszą markę.

2016

W 2016 roku zostaliśmy wyróżnieni nagrodą brązowego Effie Awards za kampanię reklamową dotyczącą naszej oferty "nju numer dodatkowy", co jest dla nas sygnałem, że nasze kampanie trafiają do odbiorców.

2014

W 2014 roku zdobyliśmy złote Effie Awards za wprowadzenie marki nju na rynek. Było to niezwykle trudne, aby wejść na już zatłoczony rynek z nową marką. Udało nam się i był to nasz

2013

W 2013 roku otrzymaliśmy wraz z domem mediowym MEC Global i agencją Ogilvy & Mather nagrodę MIXX Awards w kategorii "Wprowadzenie nowego produktu na rynek".

icon

Certyfikaty ISO

dowiedz się więcej

icon

Jesteśmy EKO

dowiedz się więcej