O nas
W 2013 roku weszliśmy na rynek jako operator usług mobilnych pod nazwą "nju mobile" (część spółki Orange Polska), zyskując rok po roku coraz większą liczbę klientów. Już w 2020 roku w nju mobile było milion klientów. Nasza marka rozwija się systematycznie i już dwa lata później w 2022 roku do naszego portfolio, dodaliśmy usługę internetu światłowodowego w niskiej cenie od 39 zł.
Według przeprowadzonego badania w 2022 roku*, wewnątrz spółki Orange Polska, niemal wszyscy badani (klienci) są zadowoleni z oferty nju mobile (92%) i bardzo chętnie by ją polecili, głównie ze względu na cenę (66%) oraz ogólnie korzystną ofertę (27%).
Klienci nas polecają. Według w/w badania rekomendacje/ polecenia oferty nju mobile dotyczą głównie korzystnej cenowo oferty (58%) oraz dodatkowych gigabajtów za staż (44%). Opinie innych użytkowników na temat oferty nju mobile są postrzegane jako istotne przez większość klientów, którzy spotkali się z polecaniem/rekomendacją oferty lub operatora nju (67%).
Nasz brand nie przestaje się rozwijać. Rozszerzamy naszą portfolio, dajemy klientom dużo swobody poprzez brak umów lojalnościowych, dbamy o przejrzystą i prostą ofertę, mamy niskie ceny. W 2025 roku ze względu na szeroki wachlarz naszych usług od mobilnych po stacjonarne, postanowiliśmy zrobić rebranding i postawiliśmy na prostą nazwę naszej marki czyli NJU. Wierzymy, że nowa, prosta nazwa zostanie dobrze odebrana przez naszych obecnych jak i przyszłych klientów, bo w NJU jest najprościej ;)
* Agencja badawcza PBS Sp. z o.o., listopad 2022