Bez barier
W nju przełamujemy bariery w dostępie do komunikacji
W nju każdy klient jest dla nas ważny, dlatego dbamy, aby nasze rozwiązania były proste i skuteczne.
Chcemy żebyś mógł swobodnie korzystać z naszych usług i produktów.
Od 28 czerwca 2025 r. na www.njumobile.pl stosujemy przepisy o dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami. Są to:
na stronie internetowej:
- stosujemy nagłówki w kodzie strony, a strony oznaczamy tytułem
- korzystamy z listowania
- umożliwiamy obsługę strony za pomocą klawiatury
- zapewniamy możliwość powiększenia strony poprzez klawisz ctrl i myszkę
- dbamy o poprawność kodu HTML
- udostępniamy czat i możliwość rozmowy z konsultantem w Polskim Języku Migowym
Stronę www.njumobile.pl cały czas aktualizujemy i dostosowujemy ją dla osób ze szczególnymi potrzebami.
w aplikacji nju:
- stosujemy nagłówki
- korzystamy z listowania
w regulaminach i cennikach:
- informujemy o udogodnieniach dla osób ze szczególnymi potrzebami
- umożliwiamy odczyt maszynowy plików
Możesz także zamówić szczegółowy wykaz usług telekomunikacyjnych (bilingi) dużą czcionką i w formacie tekstowym.
Zamówienie możesz złożyć przez naszą infolinię. Czas realizacji wynosi do 30 dni od dnia zgłoszenia. Usługa jest bezpłatna i może być realizowana jednorazowo lub cyklicznie.
Po wiecej szczegółów KLIKNIJ TUTAJ.
Czat z tłumaczem migowym
Oferujemy pomoc w kontakcie z naszą infolinią poprzez skorzystanie z usług tłumacza migowego. Tłumacz zadzwoni do naszego doradcy i pomoże w uzyskaniu potrzebnych informacji.
Usługa tłumacza migowego jest bezpłatna i dostępna:
od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00
Włącz czat, aby połączyć się z tłumaczem języka migowego.
Do połączenia potrzebna jest przeglądarka internetowa Google Chrom lub Mozilla Firefox oraz kamerka internetowa.
skontaktuj się z nami
Zadzwoń pod numer 690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00, sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora