forumnju na kartęusługiWyłączyli mi kartę

Wyłączyli mi kartę

 

Wyłączyli mi kartę (2020-01-17 03:52)

Czekałam od kilku dni na sms przedłużający ważność karty, a tu nic, i nagle wyłączyli kartę. Ani się zalogować ani nic, załatwili mnie na amen.

~julia

 

Wyłączyli mi kartę (2020-01-17 06:58)

Współczujemy.
Ale nikt nic z tym nie zrobi, bo wypłakujesz sie na forum użytkowników - zadzwoń do Biura Obsługi klienta

 

Wyłączyli mi kartę (2020-01-17 07:01)

Skoro wiedziałaś że konczy się ważność to dlaczego czekałaś ?
Trzeba było wyprzedzć ich działanie

~gość1579240871520

 

Wyłączyli mi kartę (2020-01-17 17:29)

Bo nie mogę zadzwonić na infolinię bo jestem niesłysząca. Nie wiedziałam, że można napisać smsa o treści TAK mimo, że oni nie przysłali pytania czy chce przedłużyć numer.
A w biurze obsługi mogą mi wrócić jeszcze ten numer? To może poproszę kogoś, żeby za mnie zadzwonił...:/

~julia

 

Wyłączyli mi kartę (2020-01-17 19:27)

Hej :) W odpowiedzi na SMS-a utrzymaniowego trzeba wysłać TAK, w ramach testu  w okresie ważności konta wysłałam przed chwilą i nie przyszła żadna informacja zwrotna.  Poproś znajomego by zadzwonił do Biura Obsługi Klienta pod numer 690610610 - zlecą zdjęcie blokady. Podaj tej osobie kod PUK lub dane z dowodu osobistego. Po zdjęciu blokady w ciągu 3 dni trzeba doładować konto dowolnym nominałem. Pozdrawiam :)

 

Wyłączyli mi kartę (2020-01-17 20:13)

Ale może to nie blokada bo całkiem mówią: nie ma takiego numeru:(

~julia

 

Wyłączyli mi kartę (2020-01-17 20:37)

Bez wglądu do konta, nikt tego nie stwierdzi,  pozostaje kontakt z BOK w sposób który opisałam wyżej.

odpowiedź

Wyłączyli mi kartę | ~julia (17.01.2020, 20:13)

Ale może to nie blokada bo całkiem mówią: nie ma takiego numeru:(
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

67 gości i 0 zalogowanych użytkowników