forumnju na kartęusługiWszystko za nie więcej niż 29 zł - 30 dniowy cykl się nie odnowił

Wszystko za nie więcej niż 29 zł - 30 dniowy cykl się nie odnowił

 

Wszystko za nie więcej niż 29 zł - 30 dniowy cykl się nie odnowił (2023-11-30 10:53)

Witam. Korzystam z usługi "Wszystko komórkowe w nju na kartę" za nie więcej niż 29 zł miesięcznie z połączeniami , SMSami i Internetem (30GB- połączone z usługą "im dłużej tym lepiej w nju"). Natrafiłem na następujący problem. Poprzedni 30 dniowy cykl skończył się tydzień temu, doładowałem konto kwotą 30 zł oczekując na zużycie 29 zł i rozpoczęcie nowego cyklu. Jednak nie dostałem SMSa o rozpoczęciu nowego okresu 30 dni, a po zużyciu 7,30 zł i 2 GB Internetu, środki na koncie przestały być zużywane i zostało nałożone ograniczenie prędkości Internetu do 1KB/s. Obecnie na koncie wciąż mam 22,70 zł, SMS i  połączenia nie zużywają środków na koncie ale od Internetu jestem odcięty. Co mogę zrobić aby rozpocząć nowy cykl? Proszę o pomoc.

~matej

 

Wszystko za nie więcej niż 29 zł - 30 dniowy cykl się nie odnowił (2023-12-13 10:28)

Hej, takie informacje dlaczego się nie odnowił cykl to zna tylko operator, ale zmienić cykl usługi można wyłączając usługę i kolejny raz ją aktywując. Cykl usługi nie zmienia się od doładowania, tylko odnowienie następuje samoczynnie co 30 dni od momentu włączenia, dlatego po doładowaniu nie przyszedł SMS. Poza tym włączyłbyś wtedy nową usługę (ta z której korzystasz nie jest już dostępna), gdzie połączenia na nr stacjonarne nie są dodatkowo płatne do 10 zł, tylko są wliczane w limit 29 zł. Ten drugi limit 10 zł  może też powodować brak osiągnięcia limitu 29 zł., ponieważ wystarczy parę razy lub raz dłużej zadzwonić na nr stacjonarny, by brakło środków,  Pozdrawiam :)

[edytowane przez pilotka o 10:31 w dniu 2023-12-13]

odpowiedź

Wszystko za nie więcej niż 29 zł - 30 dniowy cykl się nie odnowił | ~matej (30.11.2023, 10:53)

Witam. Korzystam z usługi "Wszystko komórkowe w nju na kartę" za nie więcej niż 29 zł miesięcznie z połączeniami , SMSami i Internetem (30GB- połączone z usługą "im dłużej tym lepiej w nju"). Natrafiłem na następujący problem. Poprzedni 30 dniowy cykl skończył się tydzień temu, doładowałem konto kwotą 30 zł oczekując na zużycie 29 zł i rozpoczęcie nowego cyklu. Jednak nie dostałem SMSa o rozpoczęciu nowego okresu 30 dni, a po zużyciu 7,30 zł i 2 GB Internetu, środki na koncie przestały być zużywane i zostało nałożone ograniczenie prędkości Internetu do 1KB/s. Obecnie na koncie wciąż mam 22,70 zł, SMS i  połączenia nie zużywają środków na koncie ale od Internetu jestem odcięty. Co mogę zrobić aby rozpocząć nowy cykl? Proszę o pomoc.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

15 gości i 0 zalogowanych użytkowników