forumnju na kartęusługipakiet 9 gb nie aktywował sie

pakiet 9 gb nie aktywował sie

 

pakiet 9 gb nie aktywował sie (2018-06-16 20:31)

Za pomocą strony internetowej włączyłem wczoraj pakiet internetu za 9zl, dostalem smsa "Zlecenie aktywacji zostało przyjęte, o włączeniu usługi poinformujemy cię w ciągu 24h". Doba minęła, internetu nie ma, pieniążki zabrało, może mi to ktoś włączyć? 

 

pakiet 9 gb nie aktywował sie (2018-06-16 22:44)

Z tego, co piszesz Darku wynika, że miałeś włączony przesył danych w aparacie telefonicznym i pobrało środki z konta nim pakiet zdążył się aktywować. W tej sytuacji wyłącz dane komórkowe w telefonie, doładuj konto, zleć aktywację pakietu i dopiero jak otrzymasz potwierdzenie SMS o aktywacji pakietu włącz transmisję danych i korzystaj w ramach pakietu.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

pakiet 9 gb nie aktywował sie (2023-09-28 09:49)

Pakiet internetowy 9 GB nie aktywował się za pierwszym razem, pobrało mi z konta 18 zł a dostałem tylko 9 GB. Jak mogę odzyskać te wcześniej środki?

~piotr

 

pakiet 9 gb nie aktywował sie (2023-09-29 06:59)

Zgłos reklamację do BOK, najlepiej ze zrzutami ekranu stanu pakietó i potwierdzeniami  opłat

odpowiedź

pakiet 9 gb nie aktywował sie | darek1 (16.06.2018, 20:31)

Za pomocą strony internetowej włączyłem wczoraj pakiet internetu za 9zl, dostalem smsa "Zlecenie aktywacji zostało przyjęte, o włączeniu usługi poinformujemy cię w ciągu 24h". Doba minęła, internetu nie ma, pieniążki zabrało, może mi to ktoś włączyć? 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

14 gości i 0 zalogowanych użytkowników