forumnju na kartęusługipakiet 9 gb nie aktywował sie

pakiet 9 gb nie aktywował sie

 

pakiet 9 gb nie aktywował sie (2018-06-16 20:31)

Za pomocą strony internetowej włączyłem wczoraj pakiet internetu za 9zl, dostalem smsa "Zlecenie aktywacji zostało przyjęte, o włączeniu usługi poinformujemy cię w ciągu 24h". Doba minęła, internetu nie ma, pieniążki zabrało, może mi to ktoś włączyć? 

 

pakiet 9 gb nie aktywował sie (2018-06-16 22:44)

Z tego, co piszesz Darku wynika, że miałeś włączony przesył danych w aparacie telefonicznym i pobrało środki z konta nim pakiet zdążył się aktywować. W tej sytuacji wyłącz dane komórkowe w telefonie, doładuj konto, zleć aktywację pakietu i dopiero jak otrzymasz potwierdzenie SMS o aktywacji pakietu włącz transmisję danych i korzystaj w ramach pakietu.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

pakiet 9 gb nie aktywował sie (2023-09-28 09:49)

Pakiet internetowy 9 GB nie aktywował się za pierwszym razem, pobrało mi z konta 18 zł a dostałem tylko 9 GB. Jak mogę odzyskać te wcześniej środki?

~piotr

 

pakiet 9 gb nie aktywował sie (2023-09-29 06:59)

Zgłos reklamację do BOK, najlepiej ze zrzutami ekranu stanu pakietó i potwierdzeniami  opłat

odpowiedź

pakiet 9 gb nie aktywował sie | pilotka (16.06.2018, 22:44)

Z tego, co piszesz Darku wynika, że miałeś włączony przesył danych w aparacie telefonicznym i pobrało środki z konta nim pakiet zdążył się aktywować. W tej sytuacji wyłącz dane komórkowe w telefonie, doładuj konto, zleć aktywację pakietu i dopiero jak otrzymasz potwierdzenie SMS o aktywacji pakietu włącz transmisję danych i korzystaj w ramach pakietu.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

18 gości i 0 zalogowanych użytkowników