opłata

 

opłata (2018-02-26 14:09)

Posiadam opcję "nie więcej niż 29 zł plus 10 zł do stacjonarnych" dlaczego po raz 3 mój rachunek przekracza 40 zł?

 

opłata (2018-02-26 15:30)

Idź do sołtysa on umie czytać to sprawdzi za co masz zapłacić. Tylko nie zapomnij tych rachunków bo on również nie ma szklanej kuli i też ci nie powie czemu twój rachunek przekracza 40 zł.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

opłata (2018-02-27 07:15)

to jest odpowiedź na post:

Posiadam opcję "nie więcej niż 29 zł plus 10 zł do stacjonarnych" dlaczego po raz 3 mój rachunek przekracza 40 zł?


Powtarzasz się:
https://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,186500006,title,faktura-podwyzszona,watek

Do  moderacji: proponuje skasowac ten wątek

 

opłata (2018-03-02 13:16)

Bo Nju lubi cos niesłusznie doliczać.
Ja mam doliczone 25 zł za wymianę karty która miała problemy z wysyłem mms isms,po wymianie ok

 

opłata (2018-03-04 11:25)

Czy jeżeli kupię ofertę 29 zł (za nielimitowane smsy i połączenie komórkowe +10GB i do 10 zł za połączenia stacjonarne) to połączenia z telefonami stacjonarnymi będą liczone za normalną stawkę tj 0.19 zł za min (do momentu dojścia do 10 zł za te połączenia), czy też do mojego rachunku automatycznie (po wykonaniu takiego telefonu) zostanie dołączona kwota 10 zł?

~ala

 

opłata (2018-03-05 20:41)

Jeśli coś jest za nie więcej jak 29 zł to powinno być do 29 zł a nie naliczane są jakieś dziwne opłaty

 

opłata (2018-03-06 07:20)

to jest odpowiedź na post:

Jeśli coś jest za nie więcej jak 29 zł to powinno być do 29 zł a nie naliczane są jakieś dziwne opłaty

I jest - dodatkowe opłaty są doliczane za dodatkowe usługi. Wszystko znajdziecie w umowie, reglaminie oraz cenniku. Ja wiem, że suweren nie potrafi czytać ze zrozumieniem, ale to nie problem Nju, że większośc społeczeństwa woli ogłupiac się serialami w TV.

Setki razy napisano na tym forum, co robić w przypadku wyższych opłat:
1. Sprawdzić  na swoim koncie billingi.
2. Zgłosić reklamację do BOK.
3. Przestać użalać sie na forum, bo nie wpłynie to na wysokośc Waszego rachunku

[edytowane przez jacp11 o 07:27 w dniu 2018-03-06]
 

opłata (2018-03-11 21:06)

to jest odpowiedź na post:

I jest - dodatkowe opłaty są doliczane za dodatkowe usługi. Wszystko znajdziecie w umowie, reglaminie oraz cenniku. Ja wiem, że suweren nie potrafi czytać ze zrozumieniem, ale to nie problem Nju, że większośc społeczeństwa woli ogłupiac się serialami w TV.

Setki razy napisano na tym forum, co robić w przypadku wyższych opłat:
1. Sprawdzić  na swoim koncie billingi.
2. Zgłosić reklamację do BOK.
3. Przestać użalać sie na forum, bo nie wpłynie to na wysokośc Waszego rachunku




Jeżeli zadano pytanie, to należy na nie odpowiedzieć, a nie obrażać pytającego. Z billingi niestety nie wynika, dlaczego pobrane są opłaty przewyższające  ogólna kwotę 29,99 zł. 
Nie można uzyskać rzetelnej odpowiedzi, skąd takie powiększone rachunki nawet od pracownika infolinii. Po prostu jest to tak zagmatwane, by nie wiadomo było za co się płaci.
Reklamy oszukują potencjalnych klientów, skoro płacimy więcej niż abonament i nikt nie chce nam wyjaśnić za co.

 

opłata (2018-03-12 00:16)

to jest odpowiedź na post:




Jeżeli zadano pytanie, to należy na nie odpowiedzieć, a nie obrażać pytającego. Z billingi niestety nie wynika, dlaczego pobrane są opłaty przewyższające  ogólna kwotę 29,99 zł. 
Nie można uzyskać rzetelnej odpowiedzi, skąd takie powiększone rachunki nawet od pracownika infolinii. Po prostu jest to tak zagmatwane, by nie wiadomo było za co się płaci.
Reklamy oszukują potencjalnych klientów, skoro płacimy więcej niż abonament i nikt nie chce nam wyjaśnić za co.




Cześć. Na forum nikt nie ma dostępu do Twojego rachunku szczegółowego. Limit w usłudze nie wynosi 29.99 zł, tylko 29.00 zł. Może masz starszą wersję usługi i masz doliczane opłaty za połączenia na stacjonarne? Jak się nazywa dokładnie usługa, z której korzystasz? W reklamie nie znajdziesz wszystkich informacji o usłudze, są one w regulaminie. Wierzyć mi się nie chce, by konsultant nie potrafił wyjaśnić opłat na bilingu, chyba że trafiłaś na jakiegoś kompletnego laika, ale wtedy nie rozłączyłabym się tylko poprosiła, by się skonsultował z kimś bardziej zorientowanym w temacie, bo to nie jest jakaś czarna magia, której nikt nie ogarnia :) Jeżeli nie zgadzają się opłaty, to możesz je zareklamować przez formularz kontaktowy dostępny na koncie nju mobile. To nie jest tak, że nikt nic nie wie :) Pozdrawiam.

[edytowane przez pilotka o 00:22 w dniu 2018-03-12]
 

opłata (2019-03-07 20:49)

Dlaczego pierwsza faktura która miała wynosić 29.90 wynosi prawie 99 zł?

odpowiedź

opłata | gość1519650546150 (26.02.2018, 14:09)

Posiadam opcję "nie więcej niż 29 zł plus 10 zł do stacjonarnych" dlaczego po raz 3 mój rachunek przekracza 40 zł?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

33 gości i 3 zalogowanych użytkowników