masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Witam
Czy użytkownik nju dodatkowy może sprawdzić np. biling rozmów nju głównego i czy ma dostęp do wszystkich danych? Jeśli tak to do czego ma dostęp?
Może sprawdzić wszystko na numrze głównym o ile ma hasło do tego numeru. A ogólnie nie ma dostępu do niczego. Nr dodatkowy jest twój i ty decydujesz o dostępie dla num. dodatkowego jeżeli jesteś właścicielem num.głównego.
Można
Moje konto-wykaz połączeń
moje konto-usługi -kategorie usług- blokady
<font face="OpenSans-Bold, Helvetica, Arial, sans-serif">jak wyżej</font>
Wygląda na to że jesteś pracownikiem tego biura brawo.