forumnju na kartęusługiDezaktywacja poczty głosowej

Dezaktywacja poczty głosowej

 

Dezaktywacja poczty głosowej (2017-04-25 20:06)

Pomimo wyłączenia usługi poprzez swoje konto oraz wysłania sms, nadal mam aktywną pocztę głosową. Co mam jeszcze zrobić, może zmienić operatora?

 

Dezaktywacja poczty głosowej (2017-05-01 09:37)

Wystarczy skontaktować się z BOK lub przesłać zgłoszenie przez konto ON-line. Doradca sprawdzi działanie usługi.

odpowiedź

Dezaktywacja poczty głosowej | gość1493143615122 (25.04.2017, 20:06)

Pomimo wyłączenia usługi poprzez swoje konto oraz wysłania sms, nadal mam aktywną pocztę głosową. Co mam jeszcze zrobić, może zmienić operatora?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

25 gości i 0 zalogowanych użytkowników