forumnju na kartęusługiProblem z przedłużeniem usługi,,do komórkowych''

Problem z przedłużeniem usługi,,do komórkowych''

 

Problem z przedłużeniem usługi,,do komórkowych'' (2015-10-11 17:39)

Witam. Posiadam od kilku miesiecy numer w sieci nju moblile na karte po przeniesieniu z sieci orange na karte. Problem polega na tym, że korzystam cały czas z usługi ,,do komórkowych'' czyli tej ze jak przegadam zlotowke dziennie to reszte dnia rozmawiam za darmo. Problem mój jest taki, że dostałem esemesa 2 dni temu, że usługa została wyłączona, wieć jak zawsze wysłałem esemesa o treści akt na nr 615 lecz w odpowiedzi dostałem, że usluga jest juz wlaczona, lecz pieniazki pobiera normalnie, nie max zlotowke dziennie tylko wiecej. Z tym problemem nie moge sobie poradzic do dzis wiec prosilbym bardzo o jakas pomoc co zrobic =. Pozdrawiam i czekam na odpowiedz.

~dawid535

 

Problem z przedłużeniem usługi,,do komórkowych'' (2015-10-12 11:28)

Jakoś miesiąc temu były zmiany w działaniu tej usługi (wprowadzenie usługi bezterminowej) w Nju na kartę dlatego podejrzewam, że z tego powodu masz problem.

1. Spróbuj kodem:
*127*54*1# (kod wysyłasz przyciskiem "zadzwoń"/zieloną słuchawką itp.)
sprawdzić stan usługi.

2. Jeśli usługa będzie aktywna, a system wcześniej nie pobrał Tobie 6zł za jej ponowną aktywację to wyślij kod *127*54*00#, w celu wyłączenia tej usługi, co może nastąpić w ciągu kolejnych 24h.

3. Jeśli otrzymasz potwierdzenie wyłączenia usługi to sugeruję doładować konto Nju na kartę za min. 5zł.

4. Zakładając, że masz na koncie min. 6zł na aktywację usługi to wprowadź kod *127*54# do aktywacji tej usługi.

Sprawdź, czy system pobierze 6zł, potem sprawdź stan usługi kodem z pkt 1, jeśli będzie aktywna to wykonaj połączenia za min. 99 groszy. Jeśli usługa nadal nie będzie działać prawidłowo to pozostaje tylko reklamacja i czekanie do 30 dni na odpowiedź.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Problem z przedłużeniem usługi,,do komórkowych'' (2015-10-15 21:23)

Dawidzie, ja również mam ten sam problem.Moja usługa "do komórkowych" była aktywna od 2 sierpnia do 3 października. Od tego czasu już dwukrotnie usiłuję ją ponowić lecz za każdym razem otrzymuję informację "ta usługa jest włączona" ale koszty rozmów liczone są po normalnej stawce na kartę.
Usługę usiłuję aktywować jak dawniej poprzez wpisanie kodu *127*54# i potwierdzenie przyciskiem zadzwoń. Natychmiast otrzymuję informację jak powyżej. Podejrzewam iż obecnie usługa ta służy do wyciągania pieniędzy z kieszeni klientów.

Gdyby udało Ci się coś zdziałać w tej sprawie daj informację na forum


~dans

 

Problem z przedłużeniem usługi,,do komórkowych'' (2015-10-16 03:15)

@dans
Skoro system twierdzi, że masz włączoną usługę to próbowałeś chociaż wyłączyć tę usługę jak sugerowałem we wcześniejszym poście?

Masz mój szczegółowy opis, aby spełnić wymogi regulaminowe i jeśli to nie pomoże to wtedy pozostaje tylko pisanie reklamacji, że usługa nie działa prawidłowo.

Bądź możesz zacząć od pisania reklamacji, jeśli wolisz ten wariant.

 

Problem z przedłużeniem usługi,,do komórkowych'' (2015-10-19 12:45)

Mam taki sam problem, oferta usługi ,,do komórkowych" nie działa. !!!!!!!!!!!!!

~ann

 

Problem z przedłużeniem usługi,,do komórkowych'' (2015-10-23 07:35)

Ja nie moge wlaczyc uslugi "do komorkowych" na dwoch numerach. System caly czas pokazuje info zeby doladowac konto za min 5zl. Konto bylo juz doladowane kilka razy...

 

Problem z przedłużeniem usługi,,do komórkowych'' (2015-10-25 12:31)

Masz problem z usługą to kontaktuj się z BOK Nju i tam wyjaśnij problem. Na forum są dostępni tylko inni klienci Nju.

Skoro nikt więcej nie pisał w tym temacie z ofertą pomocy, czy sugestią to chyba jasne, że innych pomysłów nie ma, bądź nikomu nie chce się pisać i dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem w danym temacie.

odpowiedź

Problem z przedłużeniem usługi,,do komórkowych' | ' (~dawid535)

Witam. Posiadam od kilku miesiecy numer w sieci nju moblile na karte po przeniesieniu z sieci orange na karte. Problem polega na tym, że korzystam cały czas z usługi ,,do komórkowych'' czyli tej ze jak przegadam zlotowke dziennie to reszte dnia rozmawiam za darmo. Problem mój jest taki, że dostałem esemesa 2 dni temu, że usługa została wyłączona, wieć jak zawsze wysłałem esemesa o treści akt na nr 615 lecz w odpowiedzi dostałem, że usluga jest juz wlaczona, lecz pieniazki pobiera normalnie, nie max zlotowke dziennie tylko wiecej. Z tym problemem nie moge sobie poradzic do dzis wiec prosilbym bardzo o jakas pomoc co zrobic =. Pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

60 gości i 0 zalogowanych użytkowników