forumnju na kartęusługiim dłużej w nju... staż jest, usługa aktywna, nie podwoiło pakietu...

im dłużej w nju... staż jest, usługa aktywna, nie podwoiło pakietu...

 

im dłużej w nju... staż jest, usługa aktywna, nie podwoiło pakietu... (2017-09-08 18:28)

Mam wszystko komórkowe w nju od 6 miesięcy i aktywowałem usługę im dłużęj w nju.. oczywiście dostałem wiadomość że limit został podwojony ale na koncie wciąż pokazuje 10/10GB dodam że mam jeszcze kilka GB z pakietu 9Gb. Może to powoduje błąd, spróbuję jeszcze zresetować usługę.

 

im dłużej w nju... staż jest, usługa aktywna, nie podwoiło pakietu... (2017-09-17 09:22)

Od nowego okresu rozliczeniowego wejdzie podwojenie.

~aaaaa

 

im dłużej w nju... staż jest, usługa aktywna, nie podwoiło pakietu... (2017-09-18 10:37)

Witam, jestem laikiem w nju, czy ta usługa jest  bezplatna? Wiem,że am ne jest nic o kwocie napisane...ale mam przykre doświadczenia.
pozdrawiam

 

im dłużej w nju... staż jest, usługa aktywna, nie podwoiło pakietu... (2017-09-18 17:48)

im dłużej tym lepiej jest darmową usługą, więc za aktywację i korzystanie nie płacisz nic ekstra. W regulaminie tej usługi jest wspomniane, że jest gratis, więc jak chcesz to poszukaj regulaminu i poczytaj.

 

im dłużej w nju... staż jest, usługa aktywna, nie podwoiło pakietu... (2018-02-17 20:56)

to jest odpowiedź na post:

Od nowego okresu rozliczeniowego wejdzie podwojenie.

~gość1518897365324

 

im dłużej w nju... staż jest, usługa aktywna, nie podwoiło pakietu... (2018-02-27 19:11)

"<span >Od nowego okresu rozliczeniowego wejdzie podwojenie" - kiedy zaczyna się nowy okres rozliczeniowy dla użtkowników nju na kartę? Czy jest to dzień, w którym zarejestrowałem kartę nju? 

 

im dłużej w nju... staż jest, usługa aktywna, nie podwoiło pakietu... (2018-02-27 20:48)

W ofercie na kartę podwojenie wchodzi po upływie pełnych 6 miesięcy od aktywacji startera, gdzie na potrzeby regulaminu przyjmuje się, że miesiąc ma 30 dni.
Jeżeli chodzi o okres to autor miał raczej na myśli cykl usługi, czyli dzień, w którym się ona odnowi.

[edytowane przez pilotka o 20:59 w dniu 2018-02-27]
 

im dłużej w nju... staż jest, usługa aktywna, nie podwoiło pakietu... (2018-05-10 15:26)

Mi również pykło 6 miesięcy kilka miesięcy temu, usługę mam aktywną a ciągle pokazuje 10/10GB. Jakieś sugestie?

 

im dłużej w nju... staż jest, usługa aktywna, nie podwoiło pakietu... (2018-05-10 16:29)

Jeżeli minęło, to złóż reklamację przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na koncie nju mobile.

odpowiedź

im dłużej w nju... staż jest, usługa aktywna, nie podwoiło pakietu... | rob72826 (08.09.2017, 18:28)

Mam wszystko komórkowe w nju od 6 miesięcy i aktywowałem usługę im dłużęj w nju.. oczywiście dostałem wiadomość że limit został podwojony ale na koncie wciąż pokazuje 10/10GB dodam że mam jeszcze kilka GB z pakietu 9Gb. Może to powoduje błąd, spróbuję jeszcze zresetować usługę.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

99 gości i 0 zalogowanych użytkowników