forumnju na kartęusługiDezaktywacja poczty głosowej

Dezaktywacja poczty głosowej

 

Dezaktywacja poczty głosowej (2017-04-25 20:06)

Pomimo wyłączenia usługi poprzez swoje konto oraz wysłania sms, nadal mam aktywną pocztę głosową. Co mam jeszcze zrobić, może zmienić operatora?

 

Dezaktywacja poczty głosowej (2017-05-01 09:37)

Wystarczy skontaktować się z BOK lub przesłać zgłoszenie przez konto ON-line. Doradca sprawdzi działanie usługi.

odpowiedź

Dezaktywacja poczty głosowej | ktoś (01.05.2017, 09:37)

Wystarczy skontaktować się z BOK lub przesłać zgłoszenie przez konto ON-line. Doradca sprawdzi działanie usługi.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

25 gości i 0 zalogowanych użytkowników