Trochę dzwonienia, szukania i pisania, ale udało się ogarnąć potrzebne informacje :)
Wznowienie procesu przeniesienia jest możliwe po wysłaniu zgłoszenia na adres przechodze.do@njumobile.pl
W
 sytuacji, gdy przenosisz numer i zaznaczyłeś, że u obecnego operatora 
korzystasz z oferty prepaid (na doładowania), a w rzeczywistości jest to
 oferta abonamentowa, jest potrzeba wystawienia nowych dokumentów, aby 
proces mógł zostać wznowiony. (oferta MIX w PLAY jest traktowana jak 
postpaid)
W @ musisz potwierdzić, że jest to numer w ofercie 
postpaid plus podać tryb rozwiązania umowy (tu znajdziesz info na temat 
trybów rozwiązania umowy wypowiedzenie),
 oraz napisać czy możesz odesłać nowe dokumenty drogą @ czy nie. Jak 
możesz @ odesłać dokumenty, to dostaniesz kolejną wiadomość gdzie będą 
gotowe dokumenty, które drukujesz, wypełniasz, skanujesz i odsyłasz. Jak
 nie dasz rady tego zrobić to wysyłają kuriera do Ciebie z dokumentami. 
Oczywiście nie zapomnij podać numeru który przenosisz i swoich danych.
Jeżeli
 rozpocząłeś proces przenoszenia dla postpaid, a powinien być dla 
prepaid to wystarczy, że prześlesz im @ z info, że jest to prepaid i 
podasz datę przeniesienia (min. 3 dni robocze) i w tej sytuacji nie 
musisz już wypełniać żadnych dokumentów.
[edytowane przez pigula o 09:52 w dniu 2013-08-07]