forumnju z rachunkiemofertaProblem z przeniesieniem numeru.

Problem z przeniesieniem numeru.

 

Problem z przeniesieniem numeru. (2013-08-06 16:16)

Rozpocząłem proces przeniesienia numeru z macierzystej sieci PLAY do nju.
Po kilku dniach od rozpoczęcia procesu otrzymałem nową kartę SIM z tymczasowym numerem.
Proces przeniesienia jednak nie doszedł do skutku, gdyż został określony tzw. niewłaściwy "rynek" u operatora macierzystego.
Oczywiście otrzymałem informację zwrotną o przerwaniu procesu przeniesienia- no i tyle ;-(

1. Jak ponowić proces - tego nju już nigdzie na portalu nie publikuje, a jestem święcie przekonany, że w takiej sytuacji nie jestem odosobniony ;-(
Czyżby nie dopatrzenie???
2. Na pisemne zgłoszenie problemu na stronie internetowej nju ma czas na odpowiedz do 30 dni- O ZGROZO!!!
3. Na portalu przeczytałem, że jeżeli przeniesienie nie dojdzie do skutku to w e-mailu otrzymam informację zwrotną jak proces ten ponowić- emaila niestety z instrukcją nie otrzymałem.

Czas upływa, problem nie rozwiązany!!!!!!!!!!

No cóż miało być tak dobrze- a już na starcie jest pod górkę ;-(

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~haragon

 

Problem z przeniesieniem numeru. (2013-08-07 09:50)

Trochę dzwonienia, szukania i pisania, ale udało się ogarnąć potrzebne informacje :)

Wznowienie procesu przeniesienia jest możliwe po wysłaniu zgłoszenia na adres przechodze.do@njumobile.pl

W sytuacji, gdy przenosisz numer i zaznaczyłeś, że u obecnego operatora korzystasz z oferty prepaid (na doładowania), a w rzeczywistości jest to oferta abonamentowa, jest potrzeba wystawienia nowych dokumentów, aby proces mógł zostać wznowiony. (oferta MIX w PLAY jest traktowana jak postpaid)

W @ musisz potwierdzić, że jest to numer w ofercie postpaid plus podać tryb rozwiązania umowy (tu znajdziesz info na temat trybów rozwiązania umowy wypowiedzenie), oraz napisać czy możesz odesłać nowe dokumenty drogą @ czy nie. Jak możesz @ odesłać dokumenty, to dostaniesz kolejną wiadomość gdzie będą gotowe dokumenty, które drukujesz, wypełniasz, skanujesz i odsyłasz. Jak nie dasz rady tego zrobić to wysyłają kuriera do Ciebie z dokumentami. Oczywiście nie zapomnij podać numeru który przenosisz i swoich danych.

Jeżeli rozpocząłeś proces przenoszenia dla postpaid, a powinien być dla prepaid to wystarczy, że prześlesz im @ z info, że jest to prepaid i podasz datę przeniesienia (min. 3 dni robocze) i w tej sytuacji nie musisz już wypełniać żadnych dokumentów.

[edytowane przez pigula o 09:52 w dniu 2013-08-07]
odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Problem z przeniesieniem numeru. (2013-10-10 14:27)

witam, jakim cudem nie moge przeniesc nr skoro kupiłam conajmiej 5lat temu karte w kiosku i korzystam z niej. pytam sie czemu?!!

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1381408076971

 

Problem z przeniesieniem numeru. (2013-10-11 13:29)

to jest odpowiedź na post:

Rozpocząłem proces przeniesienia numeru z macierzystej sieci PLAY do nju.
Po kilku dniach od rozpoczęcia procesu otrzymałem nową kartę SIM z tymczasowym numerem.
Proces przeniesienia jednak nie doszedł do skutku, gdyż został określony tzw. niewłaściwy "rynek" u operatora macierzystego.
Oczywiście otrzymałem informację zwrotną o przerwaniu procesu przeniesienia- no i tyle ;-(

1. Jak ponowić proces - tego nju już nigdzie na portalu nie publikuje, a jestem święcie przekonany, że w takiej sytuacji nie jestem odosobniony ;-(
Czyżby nie dopatrzenie???
2. Na pisemne zgłoszenie problemu na stronie internetowej nju ma czas na odpowiedz do 30 dni- O ZGROZO!!!
3. Na portalu przeczytałem, że jeżeli przeniesienie nie dojdzie do skutku to w e-mailu otrzymam informację zwrotną jak proces ten ponowić- emaila niestety z instrukcją nie otrzymałem.

Czas upływa, problem nie rozwiązany!!!!!!!!!!

No cóż miało być tak dobrze- a już na starcie jest pod górkę ;-(

ja straciłem numer który miałem szesc lat i nie do odzyskania

 

Problem z przeniesieniem numeru. (2013-10-11 14:59)

to jest odpowiedź na post:

witam, jakim cudem nie moge przeniesc nr skoro kupiłam conajmiej 5lat temu karte w kiosku i korzystam z niej. pytam sie czemu?!!

Najpewniej nie jest zarejestrowana u operatora macierzystego.

~salondry

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~gość1389725203372

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~gość1389725203372

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~gość1389725203372

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~gość1389725203372

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~gość1389725203372

odpowiedź

Problem z przeniesieniem numeru. | ~haragon (06.08.2013, 16:16)

Rozpocząłem proces przeniesienia numeru z macierzystej sieci PLAY do nju.
Po kilku dniach od rozpoczęcia procesu otrzymałem nową kartę SIM z tymczasowym numerem.
Proces przeniesienia jednak nie doszedł do skutku, gdyż został określony tzw. niewłaściwy "rynek" u operatora macierzystego.
Oczywiście otrzymałem informację zwrotną o przerwaniu procesu przeniesienia- no i tyle ;-(

1. Jak ponowić proces - tego nju już nigdzie na portalu nie publikuje, a jestem święcie przekonany, że w takiej sytuacji nie jestem odosobniony ;-(
Czyżby nie dopatrzenie???
2. Na pisemne zgłoszenie problemu na stronie internetowej nju ma czas na odpowiedz do 30 dni- O ZGROZO!!!
3. Na portalu przeczytałem, że jeżeli przeniesienie nie dojdzie do skutku to w e-mailu otrzymam informację zwrotną jak proces ten ponowić- emaila niestety z instrukcją nie otrzymałem.

Czas upływa, problem nie rozwiązany!!!!!!!!!!

No cóż miało być tak dobrze- a już na starcie jest pod górkę ;-(
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

26 gości i 1 zalogowanych użytkowników