profil na forum

nick
gość1381490809505
nowicjusz

moje ostatnie

Problem z przeniesieniem numeru.

(2013-10-11 13:29 w wątku Problem z przeniesieniem numeru.)

to jest odpowiedź na post:

Rozpocząłem proces przeniesienia numeru z macierzystej sieci PLAY do nju.
Po kilku dniach od rozpoczęcia procesu otrzymałem nową kartę SIM z tymczasowym numerem.
Proces przeniesienia jednak nie doszedł do skutku, gdyż został określony tzw. niewłaściwy "rynek" u operatora macierzystego.
Oczywiście otrzymałem informację zwrotną o przerwaniu procesu przeniesienia- no i tyle ;-(

1. Jak ponowić proces - tego nju już nigdzie na portalu nie publikuje, a jestem święcie przekonany, że w takiej sytuacji nie jestem odosobniony ;-(
Czyżby nie dopatrzenie???
2. Na pisemne zgłoszenie problemu na stronie internetowej nju ma czas na odpowiedz do 30 dni- O ZGROZO!!!
3. Na portalu przeczytałem, że jeżeli przeniesienie nie dojdzie do skutku to w e-mailu otrzymam informację zwrotną jak proces ten ponowić- emaila niestety z instrukcją nie otrzymałem.

Czas upływa, problem nie rozwiązany!!!!!!!!!!

No cóż miało być tak dobrze- a już na starcie jest pod górkę ;-(

ja straciłem numer który miałem szesc lat i nie do odzyskania

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób