forumnju z rachunkiemusługiBrak komunikacji telefonicznej z użyciem telefonu Motorola G8 Power

Brak komunikacji telefonicznej z użyciem telefonu Motorola G8 Power

 

Brak komunikacji telefonicznej z użyciem telefonu Motorola G8 Power (2025-10-18 16:24)

Telefon Motorola G8 Power w sieci Nju Mobile na obu kartach SIM jest poza zasięgiem. Nie można się do niego dodzwonić i nie można się nigdzie z niego dodzwonić. W czasie połączenia telefonicznego nie słychać sygnału i telefon z trybu LTE przełącza się w tryb G. Po zakończeniu nieudanego połączenia telefonicznego telefon traci zasięg na powinien czas lub przechodzi w tryb E. Działa komunikacja SMS i internetowa. 

W czasie normalnej pracy mam w informacji o telefonie obecną sieć "Orange", typ sieci danych "LTE" lub "LTE+", działającą obsługę połączeń głosowych i typ sieci dla połączeń głosowych "LTE". W czasie nieudanego połączenia bez sygnału mam obecną sieć "Orange", typ sieci danych "Unknown", działającą usługę połączeń głosowych i typ sieci dla połączeń głosowych "GSM". Chwilę po rozłączeniu się nieudanego połączenia mam typ sieci danych "EDGE", działającą usługę połączeń głosowych i typ sieci dla połączeń głosowych "GSM". Po pewnym czasie rozłączenia połączenia telefonicznego mam przez pewien czas lub przez chwilę brak obecnej sieci, typ sieci danych "Unknown", typ sieci dla połączeń głosowych "GSM" i usługę połączeń głosowych "Tylko połączenia alarmowe".

Mam ofertę "nju podstawowy". Kartę SIM mam Orange wymienioną w salonie prawdopodobnie w 2022 roku tuż przed przeniesieniem numeru (507296363) do Nju Mobile. Mam też drugą kartę SIM prawdopodobnie też z 2022 roku, z która jest ten sam problem, której nie chcę używać do dzwonienia, którą używam obecnie awaryjnie i która jest z oferty internetu mobilnego "nju internetowy". Jaki może być problem? Co może powodować problem? Czy mogę i powinienem poprosić Nju Mobile o odblokowanie VoLTE (połączeń głosowych poprzez LTE)?

 

Brak komunikacji telefonicznej z użyciem telefonu Motorola G8 Power (2025-10-18 19:55)

Sporo się rozpisałeś. Może jesteś w miejscu ze słabym zasięgiem LTE lub 5G, telefon przełącza się wtedy na starszą sieć 2G aby utrzymać połączenie.<span jscontroller="JHnpme" class="pjBG2e" data-cid="299c5239-df6b-4379-a66f-e710a01d34cc" jsaction="rcuQ6b:npT2md"><span class="UV3uM"> Moim zdaniem w pierwszej kolejności  upewnij się, że w ustawieniach sieci komórkowej wybraną masz preferowana sieć LTE/5G, a nie automatyczne przełączanie. No i standardowo wyczyść telefon ze śmieci i wyłącz i włącz telefon ( o czym wiele osób zapomina )<div class="Gur8Ad"><span data-huuid="9678774484513424576"><div class="vM0jzc"><span data-huuid="9678774484513425863"><div class="vM0jzc"><span data-huuid="9678774484513425863">Pozdrawiam

[edytowane przez keraj o 19:59 w dniu 2025-10-18]
 

Brak komunikacji telefonicznej z użyciem telefonu Motorola G8 Power (2025-10-27 19:21)

Uruchomiłem ponownie telefon Motorola G8 Power. Zresetowałem ustawienia sieciowe. Na telefonie Motorola G8 Power jest brak sygnału przy ustawienie preferowanego typu sieci "4G & 3 G & 2G", "3 G & 2G" i "Tylko  2G". Przy ustawieniu preferowanego typu sieci "Tylko 3 G" jest brak zasięgu i błąd "Brak dostępnej sieci komórkowej umożliwiającej wykonywanie połączeń" głosowych". Na telefonie Lenovo C2 można dodzwonić przy ustawieniu preferowanego typu sieci "LTE/WCDMA/GSM auto", "WCDMA/GSM auto" i "Tylko GSM". Przy ustawieniu preferowanego typu sieci "Tylko WCDMA" jest ten sam problem, co na telefonie Motorola G8 Power, tzn. brak sygnału. Jakie jest problem na telefonie Motorola G8 Power? Czy problem może być sprzętowy, np. niedokładne wsadzenie przewodu anteny w gniazdo?

 

Brak komunikacji telefonicznej z użyciem telefonu Motorola G8 Power (dzisiaj, 10:44)

Pomyślnie nawiązuję połączenie telefoniczne za pomocą telefonu Motorola G8 Power i karty SIM "laj mobile" prawdopodobnie z zasięgiem sieci Plus pod numer 800190590 przy ustawieniu preferowanego typu sieci "LTE (zalecana)" i "3G". Połączenie jest realizowane bez wychodzenia z LTE. Przy ustawieniu typu sieci "2G" mam ten sam problem co w sieci "nju mobile", tzn. brak sygnału podczas połączenia głosowego. Po włożeniu karty SIM "nju mobile" do telefonu Lenovo C2 i pozostawieniu karty "lajt mobile" w telefonie Motorola G8 Power udaje się także nawiązywanie i odbieranie połączeń głosowych pomiędzy telefonami. Na telefonie Motorola G8 Power z kartą "lajt mobile" używany jest typ połączeń głosowych UMTS.

Jaki może być problem z nawiązywaniem i odbieraniem połączeń telefonicznych na telefonie Motorola G8 Power w sieci "nju mobile", skoro możliwe jest nawiązywanie połączeń telefonicznych w sieci "nju mobile" na starszym telefonie Lenovo C2 oraz w sieci "lajt mobile"? Czy można skonfigurować telefon Motorola G8 Power do korzystania z rozmów telefonicznych z sieci "nju mobile"? Czy problem może wynikać z niesprawnego telefonu, np. źle połączonej anteny do gniazda?

odpowiedź

Brak komunikacji telefonicznej z użyciem telefonu Motorola G8 Power | kamil_szmit (18.10.2025, 16:24)

Telefon Motorola G8 Power w sieci Nju Mobile na obu kartach SIM jest poza zasięgiem. Nie można się do niego dodzwonić i nie można się nigdzie z niego dodzwonić. W czasie połączenia telefonicznego nie słychać sygnału i telefon z trybu LTE przełącza się w tryb G. Po zakończeniu nieudanego połączenia telefonicznego telefon traci zasięg na powinien czas lub przechodzi w tryb E. Działa komunikacja SMS i internetowa. 

W czasie normalnej pracy mam w informacji o telefonie obecną sieć "Orange", typ sieci danych "LTE" lub "LTE+", działającą obsługę połączeń głosowych i typ sieci dla połączeń głosowych "LTE". W czasie nieudanego połączenia bez sygnału mam obecną sieć "Orange", typ sieci danych "Unknown", działającą usługę połączeń głosowych i typ sieci dla połączeń głosowych "GSM". Chwilę po rozłączeniu się nieudanego połączenia mam typ sieci danych "EDGE", działającą usługę połączeń głosowych i typ sieci dla połączeń głosowych "GSM". Po pewnym czasie rozłączenia połączenia telefonicznego mam przez pewien czas lub przez chwilę brak obecnej sieci, typ sieci danych "Unknown", typ sieci dla połączeń głosowych "GSM" i usługę połączeń głosowych "Tylko połączenia alarmowe".

Mam ofertę "nju podstawowy". Kartę SIM mam Orange wymienioną w salonie prawdopodobnie w 2022 roku tuż przed przeniesieniem numeru (507296363) do Nju Mobile. Mam też drugą kartę SIM prawdopodobnie też z 2022 roku, z która jest ten sam problem, której nie chcę używać do dzwonienia, którą używam obecnie awaryjnie i która jest z oferty internetu mobilnego "nju internetowy". Jaki może być problem? Co może powodować problem? Czy mogę i powinienem poprosić Nju Mobile o odblokowanie VoLTE (połączeń głosowych poprzez LTE)?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

407 gości i 0 zalogowanych użytkowników