Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Warunki jak najbardziej spełniałem. Dostęp do 5G został mi przyznany po interwencji u Pomocy Technicznej, więc czasem nie dzieje się to automatycznie.
Trochę to dziwne , ale gratuluje , warto dbać o swoje sprawy.
W takim razie wygląda na to że wykaz telefonów z komunikatu jest nieaktualny , bo Twojego modelu na liście bark .
Pozdrawiam
to jest odpowiedź na post:
Komunikat sugeruje, że 5G jedt dostępny we wszystkich planach. Niestety to nieprawda. W Nju podstawowym 5G brak.
Jeżeli nie masz 5G to znaczy że nie spełniasz warunków podanych w komunikacie .
to jest odpowiedź na post:
U mnie tez jak rozmawiam to nie wyswietla się 5G. Jak ty to sprawdzasz ?
Żeby mieć ikonę 5G trzeba mieć włączoną transmisje danych ( internet ).
Od 1 kwietnia 2025 r. bezpłatnie 5G dla klientów nju na abonament i nju na kartę.
Komunikat oficjalny w linku => 5G dla klientów nju
Na tą chwile żeby mieć 5G to :
1) trzeba mieć ofertę z dostępem do 5G
2) znajdujesz się w zasięgu sieci 5G
3) masz telefon obsługujący technologię 5G , zaktualizowany do najnowszej wersji oprogramowania.