profil na forum

nick
kamil_szmit
nowicjusz

moje ostatnie

Brak komunikacji telefonicznej z użyciem telefonu Motorola G8 Power

(2025-10-30 10:44 w wątku Brak komunikacji telefonicznej z użyciem telefonu Motorola G8 Power)

Pomyślnie nawiązuję połączenie telefoniczne za pomocą telefonu Motorola G8 Power i karty SIM "laj mobile" prawdopodobnie z zasięgiem sieci Plus pod numer 800190590 przy ustawieniu preferowanego typu sieci "LTE (zalecana)" i "3G". Połączenie jest realizowane bez wychodzenia z LTE. Przy ustawieniu typu sieci "2G" mam ten sam problem co w sieci "nju mobile", tzn. brak sygnału podczas połączenia głosowego. Po włożeniu karty SIM "nju mobile" do telefonu Lenovo C2 i pozostawieniu karty "lajt mobile" w telefonie Motorola G8 Power udaje się także nawiązywanie i odbieranie połączeń głosowych pomiędzy telefonami. Na telefonie Motorola G8 Power z kartą "lajt mobile" używany jest typ połączeń głosowych UMTS.

Jaki może być problem z nawiązywaniem i odbieraniem połączeń telefonicznych na telefonie Motorola G8 Power w sieci "nju mobile", skoro możliwe jest nawiązywanie połączeń telefonicznych w sieci "nju mobile" na starszym telefonie Lenovo C2 oraz w sieci "lajt mobile"? Czy można skonfigurować telefon Motorola G8 Power do korzystania z rozmów telefonicznych z sieci "nju mobile"? Czy problem może wynikać z niesprawnego telefonu, np. źle połączonej anteny do gniazda?

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Brak komunikacji telefonicznej z użyciem telefonu Motorola G8 Power

(2025-10-27 19:21 w wątku Brak komunikacji telefonicznej z użyciem telefonu Motorola G8 Power)

Uruchomiłem ponownie telefon Motorola G8 Power. Zresetowałem ustawienia sieciowe. Na telefonie Motorola G8 Power jest brak sygnału przy ustawienie preferowanego typu sieci "4G & 3 G & 2G", "3 G & 2G" i "Tylko  2G". Przy ustawieniu preferowanego typu sieci "Tylko 3 G" jest brak zasięgu i błąd "Brak dostępnej sieci komórkowej umożliwiającej wykonywanie połączeń" głosowych". Na telefonie Lenovo C2 można dodzwonić przy ustawieniu preferowanego typu sieci "LTE/WCDMA/GSM auto", "WCDMA/GSM auto" i "Tylko GSM". Przy ustawieniu preferowanego typu sieci "Tylko WCDMA" jest ten sam problem, co na telefonie Motorola G8 Power, tzn. brak sygnału. Jakie jest problem na telefonie Motorola G8 Power? Czy problem może być sprzętowy, np. niedokładne wsadzenie przewodu anteny w gniazdo?

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób