forumnju z rachunkiemofertaInternet w technologi Edge (E) zamiast LTE

Internet w technologi Edge (E) zamiast LTE

 

Internet w technologi Edge (E) zamiast LTE (2025-08-25 16:39)

Dzien dobry,
Czy ktos może mi wytłumaczyć dlaczego nie łączy mnie z internetem w ramach transmisji danych i zamiast dotychczasowego LTE, mam nędzny E (edge)?. Jestem w nju ponad 10 lat, posiadam telefon z 2021 roku przystosowany do 5g i od sierpnia transfer danych to porażka. Wszelkie ustawienia przerobione, resety, sprawdzenie czy karta działa na innym telefonie (ta sama sytuacja) i nadal mam E, czyli poza domem jestem pozbawiona dostępu do neta. Mam podstawowy rachunek na abonament i podpięty numer dziecka. U dziecka - o dziwo- jest LTE!!!! A ma komórkę za 300 zł .  
Żadne z możliwych technologii 5g lub LTE na moim telefonie nie działa. Do Obsługi Klienta nie mogę się dodzwonić

 

Internet w technologi Edge (E) zamiast LTE (2025-08-30 21:21)

Rzeczywiście dziwne,  najpierw pomyślałem,  że to może być przez sukcesywne wyłączanie 3g, ale jak napisałeś o drugim telefonie to zgłupiałem ??

~gość1756581670820

 

Internet w technologi Edge (E) zamiast LTE (2025-09-01 07:54)


-sprawdzenie czy karta działa na innym telefonie (ta sama sytuacja)-


Zaraz, po przełożeniu karty do innego telefonu w nim też jest tylko Edge? Dobrze zrozumiałem? 
A czy była wkładana inna karta, najlepiej innego operatora do Twojego telefonu? Jaki wynik?


Co do zgłoszenia do BOK - spróbuj przez formularz na stronie, albo czat.

 

Internet w technologi Edge (E) zamiast LTE (2025-09-01 08:29)

Kolega wyżej ma dużo racji . Sprawdz czy nie masz zawirusowanego telefonu . Po drugie najlepiej jak kartę z telefonu dziecka przeniesiesz do swojego . Będziesz wtedy pewien czy nie jest to wina karty sim. Powodzenia 

~gość1756708179962

odpowiedź

Internet w technologi Edge (E) zamiast LTE | harper1 (25.08.2025, 16:39)

Dzien dobry,
Czy ktos może mi wytłumaczyć dlaczego nie łączy mnie z internetem w ramach transmisji danych i zamiast dotychczasowego LTE, mam nędzny E (edge)?. Jestem w nju ponad 10 lat, posiadam telefon z 2021 roku przystosowany do 5g i od sierpnia transfer danych to porażka. Wszelkie ustawienia przerobione, resety, sprawdzenie czy karta działa na innym telefonie (ta sama sytuacja) i nadal mam E, czyli poza domem jestem pozbawiona dostępu do neta. Mam podstawowy rachunek na abonament i podpięty numer dziecka. U dziecka - o dziwo- jest LTE!!!! A ma komórkę za 300 zł .  
Żadne z możliwych technologii 5g lub LTE na moim telefonie nie działa. Do Obsługi Klienta nie mogę się dodzwonić
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

185 gości i 0 zalogowanych użytkowników