masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Tłumaczę Ci jeszcze raz. Przy zakładaniu konta nie podajesz żadnych danych osobowych. One już tam są, powiązane z nr tel. Wyjaśnione w poprzednich postach dlaczego, skąd się tam wzięły. Można powiedzieć, że aktywujesz tylko dostęp online do konta, które i tak masz założone u dostawcy.
Co do innych spraw typu dlaczego w Orange tak a w Nju siak, dlaczego akurat Tobie nie działają jakieś kody -kieruj pytania do BOK. Tutaj jest forum użytkowników, więc nawet gdy coś faktycznie nie działa np. kod do jakiejś usługi - a nie chcesz chociaż spróbować skorzystać z innej opcji np. konta - i tak nikt tu nie będzie w stanie pomóc.
to jest odpowiedź na post:
1. <span id="docs-internal-guid-37535556-7fff-f10e-f1e8-299fa6288bca">Nie chcem dawać moich danych osobowych kolejnej korporacji.
Heh, dokładnie jak napisał jacp11. Twoje dane osobowe korporacja i tak już ma. Poza tym przy zakładaniu konta wystarczy podać swój nr telefonu w Nju. Czyli można powiedzieć Twoje konto z Twoimi danymi już tam jest, tylko nie aktywowane.
No ale jak tam sobie chcesz.
to jest odpowiedź na post:
punkt 1. odpada bo nie mam konta, i nie mam zamiaru zakładać.
<span id="docs-internal-guid-37535556-7fff-f10e-f1e8-299fa6288bca">Tak z czystej ciekawości. Jakie negatywne konsekwencje niesie założenie/posiadanie konta w NJU?
Prócz pogłębienia oczywistej w obecnych czasach permanentnej inwigilacji? ;-)
-sprawdzenie czy karta działa na innym telefonie (ta sama sytuacja)-
Zaraz, po przełożeniu karty do innego telefonu w nim też jest tylko Edge? Dobrze zrozumiałem?
A czy była wkładana inna karta, najlepiej innego operatora do Twojego telefonu? Jaki wynik?
Co do zgłoszenia do BOK - spróbuj przez formularz na stronie, albo czat.
to jest odpowiedź na post:
Połączenie z Polski na Słowację? Ile zapłacę, za połączenie z kimś, kto ma numer +48 i znajduje się na słowacji albo innym kraju EU? Jak w Polsce czyli w przypadku karta 19zł (0.39gr / min) i potem bez limitu rozmowa. Bo jak wybieram na stronie nju kraj Polska do Słowacja, to pokazuje 1.90 za połączenie wychodzące. Według mnie to błąd na stronie.
Jeżeli dzwonisz z Polski na nr polski (+48), będący za granicą czyli znajdujący się w roamingu, wtedy płacisz jak za połaczenie krajowe wg. swojej aktualnej taryfy. Np. za darmo, jeśli masz taki pakiet.
Natomiast dzwoniąc z terenu Polski (numeru też polskiego) na jakikolwiek numer zagraniczny, połączenie jest traktowane jako międzynarodowe.
To są zasady ogólne.
Zatem dzwoniąc z Polski (nru +48) na nr też +48, ale znajdujący się akurat w Słowacji, zapłacisz jakby ten nr odbiorcy był w kraju.
Natomiast dzwoniąc tak samo z Polski, nru +48 na nr słowacki (+421) zapłacisz już za połączenie międzynarodowe, zgodnie z cennikiem. Do Słowacji, jak do innych w UE 0.98zł/min w ofercie na abonament, innych nie patrzyłem.