profil na forum

nick
stanley99
nowicjusz

moje ostatnie

Zamiana Orange Światłowód na Nju Światłowód

(2025-04-14 19:31 w wątku Zamiana Orange Światłowód na Nju Światłowód)

Na pewno każda opinia będzie cenna i przydatna. Powodzenia w zmaganiu z molochem ;-)

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Zamiana Orange Światłowód na Nju Światłowód

(2025-04-13 10:20 w wątku Zamiana Orange Światłowód na Nju Światłowód)


Witam
Z tego co mi wiadomo, w jednym lokalu nie można mieć dwóch usług stacjonarnych Orange. Trzeba pierwszą zakończyć, rozwiązać umowę, zdać sprzęt itd. a dopiero potem zamówić drugą. Kilka dni przerwy jest raczej nieuniknione.
Proponuję przeczytać wątek tutaj, temat chyba był już poruszany. Ewentualnie dopytać:
https://forum.satkurier.pl/topic/59244-nju-%C5%9Bwiat%C5%82ow%C3%B3d-opinia-og%C3%B3lna/


EDIT. Było tutaj, co prawda z Neostrady, myślę z Orange Światłowod jest podobnie:
https://forum.satkurier.pl/topic/59244-nju-%C5%9Bwiat%C5%82ow%C3%B3d-opinia-og%C3%B3lna/#findComment-2022087

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Nju światłowód, płatności i zawieszenia

(2024-08-09 18:54 w wątku Nju światłowód, płatności i zawieszenia)

to jest odpowiedź na post:

Świat się zmienia . Metody płatności tez się zmieniają <...>


No cóż, niektórzy są wciąż na etapie płatności na poczcie.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Nju światłowód, płatności i zawieszenia

(2024-08-08 12:55 w wątku Nju światłowód, płatności i zawieszenia)

to jest odpowiedź na post:

Każdy rachunek posiada numer konta do przelewu i na chłopski rozum wiadomo że nie ma znaczenia w jaki sposób pieniądze znajdą sie na indywidualnym rachunku .  Ważne że kasa została zaksięgowana  i odbiorca jest zadowolony . 


To podpowiedz gdzie można znaleźć numer konta bankowego dla opłacania usługi Nju Światłowód zwykłym przelewem. Podpowiem ze swojej strony, że w aplikacji lub po zalogowaniu przez stronę nic takiego nie widać. Ale może jestem mało spostrzegawczy - zrzut ekranu poproszę, nr konta może być zamazany.

ta odpowiedź była przydatna
dla 1 osób

Nju światłowód, płatności i zawieszenia

(2024-08-07 13:03 w wątku Nju światłowód, płatności i zawieszenia)


Witam
Rozmawiałem z infolinią w pewnej sprawie i przy okazji zapytałem o spóźnienie się z płatnością. Usługa jest zawieszana a termin kolejnej opłaty ulega przesunięciu. Czyli jeśli w tym miesiącu miałem zapłacić np. do 6-ego, a zasilę konto np. 16-ego, to kolejne zasilenie żeby znów nie wstrzymać usługi musi nastąpić do 16 w następnym miesiącu. 

Jak wspomniałeś, po 30 dniach w przypadku braku środków na koncie umowa jest rozwiązywana. Należy odesłać sprzęt pod wskazany adres. Zapytałem co gdy  wkrótce po przekroczeniu terminu jednak się rozmyślę, tzn. będę chciał dalej korzystać z usługi. Odpowiedziano mi, że trzeba ponownie złożyć zamówienie. Nie wiem, nie dopytałem czy trzeba mimo to odesłać sprzęt i potem cała procedura od nowa, wizyta technika, podłączanie nowego sprzętu, itd. Myślę, że  w takim przypadku trzeba ponownie ponieść przynajmniej opłatę instalacyjną.  

W aplikacji/na stronie nie widzę opcji płatności zwykłym przelewem. Konto w NJU można jednak z góry zasilić większą kwotą, wystarczającą na np. kilka miesięcy. Płatność będzie cyklicznie ściągana w odpowiednim momencie. Pieniądze z konta w NJU można też wypłacić, aczkolwiek nie ćwiczyłem. Można też podpiąć kartę i płatności będą pobierane z niej automatycznie.
Swoją drogą jeśli nie ma Cię w lokalu przez kilka tygodni, bo np. jesteś za granicą, nie wiem jaka jest przeszkoda, żeby opłacić samemu stamtąd. No chyba, że nie masz dostępu do internetu.

Możesz też sam dopytać o interesujace Cię szczegóły na infolinii - przez tel. lub czatem. Chętnie odpowiadają, nie miałem z tym problemów. Może coś podpowiedzą z tymi płatnościami przez inną osobę.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób
Komunikat o cookies