profil na forum

nick
stanley99
nowicjusz

moje ostatnie

Opinie użytkowników

(2020-09-21 10:01 w wątku Opinie użytkowników)

to jest odpowiedź na post:

Tez szukam nowego operatora Telefon dxisla tylko w oknie w jednym pomieszczeniu.
Lublin Czuby
Totalna porażka 
Zmieniam telefony i nic to nie daje
Rozmowy są przerywane CIAGLE! !!!!


Witam
Przypominam tylko, że w Nju istnieje  WiFi Calling. Fakt faktem, żeby to zadziałało, trzeba mieć dostęp do internetu przez wifi oraz telefon obsługujący tę usługę. Niemniej jeśli te warunki są spełnione, może się przydać do rozmów w miejscach gdzie jest problem z zasięgiem (a dla posiadaczy abonamentu także do rozmów z zagranicy po kosztach jakby się było w kraju).
https://www.njumobile.pl/oferta/wificalling


Natomiast odnośnie opinii o dostawcy, bo o tym jest ten wątek, a nie o biadoleniu, że gdzieś-tam nie ma zasięgu.
Od przeszło 4 lat należę do grona tych zadowolonych (a właściwie należymy - oferta abonamentowa dla dwojga), a  zmianę operatora na Nju uważam za jedną najlepszych ze swoich decyzji "telekomunikacyjnych". Mimo upływu czasu wciąż jest trudna do przebicia (średnio za nr 19zł/m-c, za "full no limit" + wspólne 30GB netu).  w sumie żadnych większych problemów technicznych. Tzn. owszem, bodaj około 2 lata temu padła mi jedna z kart Sim, w taki trochę dziwny sposób, że była widoczna w telefonie mogłem się zalogować (działał PIN), ale nie działały żadne usługi. Po zgłoszeniu kartę wymieniono mi w salonie Orange, odtąd już żadnych problemów. Co do zasięgu: bywają miejsca, że jest słaby, jak u każdego operatora. Ogólnie jednak tam gdzie najczęściej przebywam (dom, praca, itp.) jest dobry. Pamiętam, że przed podjęciem decyzji zmiany na Nju, kupiłem za parę zł starter Orange i wypróbowałem jak się ma sprawa z zasięgiem. Myślę, że  to najlepsza metoda przy zmianie operatora, zwłaszcza, jeżeli zamierzamy korzystać z oferty  abonamentowej.
Nigdy też nie zdarzyło się - o czym czytałem tu sporo razy (jakoby rzekomo...) - żeby Nju mnie "oszukało" w rachunkach. Owszem, zdarzało się, że kwota "nie więcej" niż 38zł była przekroczona. Lecz zawsze było to skutkiem płatnej usługi,  poza  limitem - SMS premium, rozmowy na płatny nr, infolinię, itp. Może mam farta... ;-)

ta odpowiedź była przydatna
dla 3 osób

Płacę ponad 38 zł, w ofercie 19 zł na głowę.

(2020-03-24 14:37 w wątku Płacę ponad 38 zł, w ofercie 19 zł na głowę.)

No, to chyba dział reklamacji Nju odetchnął z ulgą ;-)
A poważniej: fajnie, że wyjaśniłeś "zagadkę" do końca.  Już nie raz byłem tutaj świadkiem topiców z pogranicza hejtu, typu: "oszuści i złodzieje, miało być max 38zł, a pobraliście xx więcej!".  Lecz po pytaniach czy były wykonywane jakieś extra płatne usługi, smsy premium, poł. miedzynarodowe, itp., czy rzetelnie przeanalizowano rachunki, billingi, etc. - zapadała potem dziwna cisza....

ta odpowiedź była przydatna
dla 2 osób

Płacę ponad 38 zł, w ofercie 19 zł na głowę.

(2020-03-24 08:49 w wątku Płacę ponad 38 zł, w ofercie 19 zł na głowę.)


"<...> Tyle zachodu o 3 zł :D"
Hm, jak to mówią, kwestia zasad. Myślę, że warto sprawę wyjaśnić. Może mają jakiś błąd w systemie, który coś dolicza do faktury, albo nie wykazuje w rachunku szczegółowym usługi rzeczywiście wykonanej. Ja jeszcze chociażby z ciekawości bym ściągnął billing w Excelu z tego okresu i porównał kwoty do zapłaty z widocznymi na rachunku szczegółowym.
Dodam, że nigdy nie przyłapałem Nju na "oszustwie" (no może z wyjątkiem tego 38,01 ;-)  Jeżeli rachunek przekraczał 38zł (więcej niż grosz ;-) , zawsze było to wynikiem jakiejś usługi dodatkowo płatnej - SMS premium, infolinii, itp. Co oczywiście nie oznacza, że błędu w systemie nie ma.

"<...>A wyższa o 1 grosz kwota faktury to zaokrąglenie kwot do pełnych groszy: końcówki poniżej 0.5 grosza pomija się, a końcówki 0.5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza. Można to zareklamować ;)"
Hm, muszę to przemyśleć... W końcu grosz do grosza... i nie tak się umawialiśmy, miało być max 38.00 ;-) Może zorganizować pozew zbiorowy? na pewno takich "poszkodowanych" jest więcej ;-) 


"Przez pomyłkę puściłem na stacjonarny. 
Ale chciałem pokazać, jak wygląda faktura z czyms dodatkowo płatnym"

OK, jasne.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Płacę ponad 38 zł, w ofercie 19 zł na głowę.

(2020-03-23 11:05 w wątku Płacę ponad 38 zł, w ofercie 19 zł na głowę.)

to jest odpowiedź na post:

W sierpniu miałem 39,23m zł i na fakturze było tak: <...>
 najpierw same zera, (po przekroczeniu 38zł) i w pewnym momencie coś płatnego extra.




A tego SMS-a nie wysyłałeś, wziął się znikąd? Z ciekawości pytam.
Jakiś czas temu miałem ze 2-3 faktury na 38,01zł. Nie chciało mi się tego 0,01 dochodzić... ;-)

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Płacę ponad 38 zł, w ofercie 19 zł na głowę.

(2020-03-23 09:07 w wątku Płacę ponad 38 zł, w ofercie 19 zł na głowę.)

to jest odpowiedź na post:

@krystanpisze1:
(...)
"Po drugie poszukaj w rachunku szczegółowym pozycji z ikonką "all". To są opłaty w ramach tego limitu max. 29zł. "
(...)
Dzięki za wytłumaczenie kwestii. Sprawdziłem rachunek szczegółowy i wychodzi na to, że nie mam w nim dodatkowych opłat. Wszystkie pozycje z jakąkolwiek wartością do zapłaty mają ikonkę "all".




W takim razie suma kwot tych "all"  nie powinna przekroczyć 29zł (+9zł za nr dodatkowy=38zł). Jeżeli jest inaczej wyjaśniaj/reklamuj w BOK. 


[EDIT] Z ciekawości sprawdziłem swoją ostatnią fakturę. Suma kwot "all" wyniosła idealnie 29zł, zresztą innych do zapłacenia nie miałem. Do analizy może się przydać zrzut billingu do Excela, który można pobrać po zalogowaniu się na konto na stronie Nju. Tylko jeśli chcemy, żeby był zgodny z fakturą, trzeba pamiętać o zaznaczeniu właściwego zakresu dat danego okresu rozliczeniowego.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób