Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Na pewno każda opinia będzie cenna i przydatna. Powodzenia w zmaganiu z molochem ;-)
Witam
Z tego co mi wiadomo, w jednym lokalu nie można mieć dwóch usług stacjonarnych Orange. Trzeba pierwszą zakończyć, rozwiązać umowę, zdać sprzęt itd. a dopiero potem zamówić drugą. Kilka dni przerwy jest raczej nieuniknione.
Proponuję przeczytać wątek tutaj, temat chyba był już poruszany. Ewentualnie dopytać:
https://forum.satkurier.pl/topic/59244-nju-%C5%9Bwiat%C5%82ow%C3%B3d-opinia-og%C3%B3lna/
EDIT. Było tutaj, co prawda z Neostrady, myślę z Orange Światłowod jest podobnie:
https://forum.satkurier.pl/topic/59244-nju-%C5%9Bwiat%C5%82ow%C3%B3d-opinia-og%C3%B3lna/#findComment-2022087
to jest odpowiedź na post:
Świat się zmienia . Metody płatności tez się zmieniają <...>
No cóż, niektórzy są wciąż na etapie płatności na poczcie.
to jest odpowiedź na post:
Każdy rachunek posiada numer konta do przelewu i na chłopski rozum wiadomo że nie ma znaczenia w jaki sposób pieniądze znajdą sie na indywidualnym rachunku . Ważne że kasa została zaksięgowana i odbiorca jest zadowolony .
To podpowiedz gdzie można znaleźć numer konta bankowego dla opłacania usługi Nju Światłowód zwykłym przelewem. Podpowiem ze swojej strony, że w aplikacji lub po zalogowaniu przez stronę nic takiego nie widać. Ale może jestem mało spostrzegawczy - zrzut ekranu poproszę, nr konta może być zamazany.
Witam
Rozmawiałem z infolinią w pewnej sprawie i przy okazji zapytałem o spóźnienie się z płatnością. Usługa jest zawieszana a termin kolejnej opłaty ulega przesunięciu. Czyli jeśli w tym miesiącu miałem zapłacić np. do 6-ego, a zasilę konto np. 16-ego, to kolejne zasilenie żeby znów nie wstrzymać usługi musi nastąpić do 16 w następnym miesiącu.
Jak wspomniałeś, po 30 dniach w przypadku braku środków na koncie umowa jest rozwiązywana. Należy odesłać sprzęt pod wskazany adres. Zapytałem co gdy wkrótce po przekroczeniu terminu jednak się rozmyślę, tzn. będę chciał dalej korzystać z usługi. Odpowiedziano mi, że trzeba ponownie złożyć zamówienie. Nie wiem, nie dopytałem czy trzeba mimo to odesłać sprzęt i potem cała procedura od nowa, wizyta technika, podłączanie nowego sprzętu, itd. Myślę, że w takim przypadku trzeba ponownie ponieść przynajmniej opłatę instalacyjną.
W aplikacji/na stronie nie widzę opcji płatności zwykłym przelewem. Konto w NJU można jednak z góry zasilić większą kwotą, wystarczającą na np. kilka miesięcy. Płatność będzie cyklicznie ściągana w odpowiednim momencie. Pieniądze z konta w NJU można też wypłacić, aczkolwiek nie ćwiczyłem. Można też podpiąć kartę i płatności będą pobierane z niej automatycznie.
Swoją drogą jeśli nie ma Cię w lokalu przez kilka tygodni, bo np. jesteś za granicą, nie wiem jaka jest przeszkoda, żeby opłacić samemu stamtąd. No chyba, że nie masz dostępu do internetu.
Możesz też sam dopytać o interesujace Cię szczegóły na infolinii - przez tel. lub czatem. Chętnie odpowiadają, nie miałem z tym problemów. Może coś podpowiedzą z tymi płatnościami przez inną osobę.