forumnju na kartęusługiProblemy z zasięgiem od grudnia 2020

Problemy z zasięgiem od grudnia 2020

 

Problemy z zasięgiem od grudnia 2020 (2021-08-30 10:54)

Witam. Posiadamy około 7 numerów w waszej sieci. Wszystko działało idealnie nawet za granicą, ale od grudnia jest coraz gorzej. Najpierw nie było zasięgu w biurze teraz nie mam już nawet w domu gdzie również pracuję ponieważ na własnym nie ma przerw. Utrudnia nam to życie. Nie pomaga restartowanie, wymiana karty, wyciąganie sim oraz zmiana telefonu. Ciągle słyszę, że ktoś w pobliżu nas ma nadajnik który zakłóca nasz sygnał. Zróbcie coś z tym bez mydlenia nam oczu. Bo już rozglądam się za inną siecią!!! I z tego co wiem coraz więcej ludzi ma z Wami ten sam problem!!! Pozdrawiam!!!

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~marlena1

 

Problemy z zasięgiem od grudnia 2020 (2021-08-30 17:52)

Nie mam  najmniejszego zamiaru kiwnąc palcem w Twojej sprawie, podobnie jak tysiące innych uzytkowników forum.

Może zgloś sprawe do Biura Obsługi klienta.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Problemy z zasięgiem od grudnia 2020 (2021-08-30 19:35)

to jest odpowiedź na post:

Nie mam  najmniejszego zamiaru kiwnąc palcem w Twojej sprawie, podobnie jak tysiące innych uzytkowników forum.

Może zgloś sprawe do Biura Obsługi klienta.




<span >Nie pisałabym tutaj gdybym już kilkukrotnie nie zgłaszała sprawy do BIURA OBSŁUGI KLIENTA. Właśnie wszystkie te sposoby, które opisałam wyżej żeby poprawić sytuację sugerowali oni i bez zmian. To trwa już tyle czasu więc trzeba opisać to na forum, niech dowie się tysiące innych użytkowników. Może jak im ludzie zaczną uciekać to wezmą się za sprawę tak jak powinni. Pozdrawiam

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~marlena1

 

Problemy z zasięgiem od grudnia 2020 (2021-08-31 10:34)

Nie wiem gdzie mieszkasz i dlaczego masz słaby zasięg  ale . Jeśli masz problem z <strong>prowadzeniem rozmów</strong> przez telefon, w ustawieniach telefonu możesz wybrać opcję<strong> automatycznego łączenia się telefonu z siecią 2G, 3G lub 4G LTE</strong>. Wtedy sieć i telefon ?zadecydują? o najlepszym ustawieniu w danej chwili. Możesz też skorzystać z ustawień ręcznych i wybrać tę sieć, która zapewnia Ci najlepsze połączenie w wybranym miejscu.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Problemy z zasięgiem od grudnia 2020 (2021-08-31 16:26)

Ja tam nie mam problemów z zasięgiem, a przemieszczam się dużo po całym kraju. To oczywiste, że każdy operator ma w jednych miejscach gorszy, w innych lepszy zasięg i że kombinatorzy zakłócają sygnał instalując nielegalnie urządzenia, ale to ostatnie to nie jest akurat  wina operatora, bo przedstawiciel Orange musiałby zainstalować się w każdej chacie i sprawdzać praktyki użytkowników. Zamiast pisać na forum, co nic nie daje, sprawdziłbym karty innych operatorów lub korzystał z usługi wificalling, która daje możliwość nawiązywania i odbierania połączeń w miejscach, gdzie jest słaby zasięg lub go brak. 

[edytowane przez witek o 16:51 w dniu 2021-08-31]
odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Problemy z zasięgiem od grudnia 2020 (2021-12-18 18:24)

Też mam podobny problem, kupiłem nowy telefon, nie pomaga zmiana 2G na 3 G, kupiłem na próbę kartę sim TiMobajla i wszystko jest idealnie i stabilnie a nju co i rusz zasięg spada o 2-3 kreski, mam fona na 2 karty sim więc widzę co się dzieje, chyba szykuje się przesiadka...

 

Problemy z zasięgiem od grudnia 2020 (2021-12-20 11:20)

to jest odpowiedź na post:

nie pomaga zmiana 2G na 3 G

To prawie to samo... Chyba myslałes o 3G i LTE
Sprawdź siłę sygnału na obu zakresach (LTE i 3G, ew. 3G):
- ustaw ręcznie w telefonie LTE/3G, sprawdź wskazania (np. w programie NetSignal), zapamietaj
- ustaw recznie tylko 3G i sprawdź wskazania.
- ustaw recznie tylko 2G i sprawdź wskazania.

W domu mam -70dB dla 3G i -110dB dla LTE. Minimum to -90, poniżej sa kłopoty z połączeniami

[edytowane przez jacp11 o 11:21 w dniu 2021-12-20]
 

Problemy z zasięgiem od grudnia 2020 (2023-02-23 10:57)

Mam to samo od grudnia 2020 we Wrocku

~sajuz

odpowiedź

Problemy z zasięgiem od grudnia 2020 | ~marlena1 (30.08.2021, 10:54)

Witam. Posiadamy około 7 numerów w waszej sieci. Wszystko działało idealnie nawet za granicą, ale od grudnia jest coraz gorzej. Najpierw nie było zasięgu w biurze teraz nie mam już nawet w domu gdzie również pracuję ponieważ na własnym nie ma przerw. Utrudnia nam to życie. Nie pomaga restartowanie, wymiana karty, wyciąganie sim oraz zmiana telefonu. Ciągle słyszę, że ktoś w pobliżu nas ma nadajnik który zakłóca nasz sygnał. Zróbcie coś z tym bez mydlenia nam oczu. Bo już rozglądam się za inną siecią!!! I z tego co wiem coraz więcej ludzi ma z Wami ten sam problem!!! Pozdrawiam!!!
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

30 gości i 0 zalogowanych użytkowników