forumnju na kartęusługiWszystko za niewięcej niż 29zł

Wszystko za niewięcej niż 29zł

 

Wszystko za niewięcej niż 29zł (2020-04-17 21:19)

Po rejestracji karty otrzymałem taki sms: Na Twoim numerze zostala wlaczona usluga "Wszystko za nie wiecej niz 29 zl". W usludze za 29zl/mies. masz nielimitowane rozmowy komorkowe i stacjonarne, SMSy/MMSy oraz 10GB internetu w kraju. Jak korzystasz mniej, zaplacisz mniej. Info na njumobile.pl
Rozumiem, że została aktywowane ta usługa. Po wykonaniu jednego połączenia odliczyło mi z konta za 3min rozmowy. Czy to tak ma być? Na stronie w menu usług zaznaczone jest że ta usługa jest aktywna. Myślałem, że to podsumowanie po miesiącu przyjdzie smsem. Jestem nowy w tej sieci i dlatego tyle pytań zadaję??. I czy ta usługa co miesiąc z konta będzie mi odliczała tyle ile wykorzystałem? Proszę mi to wytłumaczyć. Z góry dziękuję. 

~alki

 

Wszystko za niewięcej niż 29zł (2020-04-17 21:23)

I jeszcze jedno, czy ten pakiet 10gb internetu jest jednorazowy czy co miesiąc odnawia się?

 

Wszystko za niewięcej niż 29zł (2020-04-17 21:36)

Hej :) Pewnie kupiłeś starter z tą usługą. Usługa działa w cyklach 30-dniowych, czyli odnawia się automatycznie co 30 dni i przychodzi SMS kiedy nowy cykl się zaczyna.Tak, będzie pobierało z konta za rozmowy, SMS-y i MMS-y i internet zgodnie z cennikiem usług w ofercie nju na kartę, a jak wydasz 29 zł to reszta połączeń jest bezpłatna, a internet realizowany w ramach pakietu 10 GB.  Jak wydasz 29 zł przyjdzie również SMS. Warto włączyć usługę Im dłużej, tym lepiej, by wraz ze stażem rósł pakiet aż do 30 GB. Miłego korzystania :) 

 

Wszystko za niewięcej niż 29zł (2020-04-17 21:39)

Ok dziękuję za odpowiedź, zaraz poszukam i aktywuje tą usługę im dłużej... Spokojnego wieczoru

~alki

 

Wszystko za niewięcej niż 29zł (2020-04-17 21:41)

Ile mniej więcej czasu trzeba czekać aż usługa im dłużej... zostanie aktywowana?

 

Wszystko za niewięcej niż 29zł (2020-04-17 21:47)