masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Jeszcze jedno pytanie, czy kwota 29zł może być pobierana automatycznie z konta?
Ile mniej więcej czasu trzeba czekać aż usługa im dłużej... zostanie aktywowana?
I jeszcze jedno, czy ten pakiet 10gb internetu jest jednorazowy czy co miesiąc odnawia się?
to jest odpowiedź na post:
Hej :) A środki masz nadal na koncie? Jeśli nie to pewnie nim został uruchomiony pakiet, miałeś włączony internet i środki zostały pobrane na przesył danych, nim doszło do włączenia pakietu. Sprawdź na liście połączeń na co zostały pobrane środki. Pozdrawiam :)
Środki mam cały czas na koncie. Pozdrawiam