forumnju na kartęusługiZa doładowanie nie otrzymałem transferu danych

Za doładowanie nie otrzymałem transferu danych

 

Za doładowanie nie otrzymałem transferu danych (2020-04-17 10:52)

Witam! Doładowałem ostatnio konto na nową kartę z NJU za 10 zł i nie otrzymałem transferu danych. Dlaczego? Kupiłem tą kartę z powodu wielu dobrych opinii nt. internetu.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Za doładowanie nie otrzymałem transferu danych (2020-04-17 11:08)

Jaką masz opcję?  https://www.njumobile.pl/oferta/nju-na-karte

 

Za doładowanie nie otrzymałem transferu danych (2020-04-17 11:14)

Aby włączyć bezpłatny pakiet 9 GB wyślij SMS-a o treści <span >START:
 
- dla oferty nju na abonament pod bezpłatny nr <span >80955,
- dla oferty nju na kartę pod bezpłatny nr <span >80855.
 
o włączeniu pakietu poinformujemy Cię SMS-em.

~gość1587106014797

 

Za doładowanie nie otrzymałem transferu danych (2020-04-17 11:32)

Oferta: NJU na kartę

~alki

 

Za doładowanie nie otrzymałem transferu danych (2020-04-17 11:44)

Hej :) To zleć aktywację tego pakietu. Pozdrawiam :) 

[edytowane przez pilotka o 12:40 w dniu 2020-04-17]
 

Za doładowanie nie otrzymałem transferu danych (2020-04-17 11:45)

to jest odpowiedź na post:

Hej :) A środki masz nadal na koncie? Jeśli nie to pewnie nim został uruchomiony pakiet, miałeś włączony internet i środki zostały pobrane na przesył danych, nim doszło do włączenia pakietu. Sprawdź na liście połączeń na co zostały pobrane środki. Pozdrawiam :) 




Środki mam cały czas na koncie. Pozdrawiam

 

Za doładowanie nie otrzymałem transferu danych (2020-04-17 12:01)

To zleć aktywację tego pakietu w sposób podany wyżej. W nju nie ma pakietu po doładowaniu, trzeba go uruchomić. Teraz do 30. 04 bezpłatnie możesz uruchomić dwa pakiety 9 GB w ramach akcji zostań w domu. A potem 9 GB za 9 zł albo przez konto nju mobile albo SMS-em o treści AKT pod 80355.

[edytowane przez pilotka o 12:40 w dniu 2020-04-17]
 

Za doładowanie nie otrzymałem transferu danych (2020-04-19 17:47)

to jest odpowiedź na post:

Aby włączyć bezpłatny pakiet 9 GB wyślij SMS-a o treści START:
 
- dla oferty nju na abonament pod bezpłatny nr 80955,
- dla oferty nju na kartę pod bezpłatny nr 80855.
 
<div> o włączeniu pakietu poinformujemy Cię SMS-em.

</div><div>
<div class="l-b-col l-col-6 l-col-small-12"> <div class="white-tile u-small-spacing-top-l"> <div class="l-b-row"> <div class="l-b-col l-col-6"> ważność w nju na abonament:
</div> <div class="l-b-col l-col-6"> do końca okresu rozliczeniowego

w którym włączyłeś pakiet
</div> </div> <hr> <div class="l-b-row"> <div class="l-b-col l-col-6"> ważność w nju na kartę:
</div> <div class="l-b-col l-col-6"> 31 dni

od dnia włączenia pakietu
</div> </div> </div> </div></div>

~gość1587311227201

 

Za doładowanie nie otrzymałem transferu danych (2020-04-19 17:47)

<div class="l-b-col l-col-6 l-col-small-12"> <div class="white-tile u-small-spacing-top-l"> <div class="l-b-row"> <div class="l-b-col l-col-6"> ważność w nju na abonament:
</div> <div class="l-b-col l-col-6"> do końca okresu rozliczeniowego

w którym włączyłeś pakiet
</div> </div> <hr> <div class="l-b-row"> <div class="l-b-col l-col-6"> ważność w nju na kartę:
</div> <div class="l-b-col l-col-6"> 31 dni

od dnia włączenia pakietu
</div> </div> </div> </div>

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1587311227201

odpowiedź

Za doładowanie nie otrzymałem transferu danych | alki (17.04.2020, 10:52)

Witam! Doładowałem ostatnio konto na nową kartę z NJU za 10 zł i nie otrzymałem transferu danych. Dlaczego? Kupiłem tą kartę z powodu wielu dobrych opinii nt. internetu.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

37 gości i 0 zalogowanych użytkowników