forumnju z rachunkiemofertaAutomatyczna zmiana oferty

Automatyczna zmiana oferty

 

Automatyczna zmiana oferty (2020-04-07 20:34)

Witam serdecznie!


Kontaktuję się w ten sposób, ponieważ przebywam w USA i nie mogę wykonywać połączeń do polski. Dotychczas korzystałam z planu nju podstawowy. Jednym z warunków jest jakiekolwiek używanie numeru z przerwą nie dłuższą niż 6 miesięcy; jeśli numer nie jest używany przez 6 okresów rozliczeniowych, zostaje automatycznie przeniesiony do oferty nju na kartę. Skrupulatnie pilnowałam daty i wykonałam połączenie tuż przed upływem 6-tego okresu rozliczeniowego, aby nie utracić bieżącej usługi - nju podstawowy. Dostałam nawet fakturę. Niestety pomimo tego mój numer został przeniesiony na kartę. Jest to niezgodne z regulaminem. Proszę o kontakt i pomoc. 

 

Automatyczna zmiana oferty (2020-04-07 22:36)

Cześć :) To jest forum użytkowników nju, więc nikt niestety nie skontaktuje się z Tobą, natomiast możesz wysłać zgłoszenie w tej sprawie do Biura Obsługi Klienta przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na konto nju mobile. Jeżeli numer został niezasadnie zmigrowany - przywrócą poprzednią ofertę. Pozdrawiam serdecznie :) 

 

Automatyczna zmiana oferty (2020-04-08 17:32)

Mam dokładnie taką samą sytuacje. Miałam nju internetowy i przed upływem 6 mies użyłam netu, dostałam za to FV a potem kilka dni później zmigrowano mnie na karte a miałam uzbierane dużo GB bo staż miałam ponad 2lata i teraz karta pójdzie do kosza :(

~eon

odpowiedź

Automatyczna zmiana oferty | marta2 (07.04.2020, 20:34)

Witam serdecznie!


Kontaktuję się w ten sposób, ponieważ przebywam w USA i nie mogę wykonywać połączeń do polski. Dotychczas korzystałam z planu nju podstawowy. Jednym z warunków jest jakiekolwiek używanie numeru z przerwą nie dłuższą niż 6 miesięcy; jeśli numer nie jest używany przez 6 okresów rozliczeniowych, zostaje automatycznie przeniesiony do oferty nju na kartę. Skrupulatnie pilnowałam daty i wykonałam połączenie tuż przed upływem 6-tego okresu rozliczeniowego, aby nie utracić bieżącej usługi - nju podstawowy. Dostałam nawet fakturę. Niestety pomimo tego mój numer został przeniesiony na kartę. Jest to niezgodne z regulaminem. Proszę o kontakt i pomoc. 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

27 gości i 0 zalogowanych użytkowników