Reklamacja

 

Reklamacja (2019-12-19 21:11)

Witam, 
Chciałem złożyć reklamacje zamówienia 37721001. Umowa nie została mi dostarczona. Firma GSL zmieniła status na odbiór osobisty, nie informując mnie o tym. Niestety tak to jest jak używacie najgorszej firmy przewozowej w Polsce. Konta w nju nie mogę założyć ponieważ numer jest jeszcze nie aktywny, dlatego reklamacja tutaj. 


Pozdrawiam i proszę o interwencję.

~gawron

 

Reklamacja (2019-12-19 22:51)

Hej :) To jest forum użytkowników nju, a nie Biuro Obsługi Klienta, stąd nikt tu nie rozpatrzy Twojej skargi. Przesyłki  obsługuje firma kurierska DPD, stąd u nich możesz złożyć skargę. Skargę możesz też złożyć w nju telefonicznie dzwoniąc pod numer 690610610 lub listownie na adres ul. Jagiellońska 34 96-100 Skierniewice. Pozdrawiam :) 

[edytowane przez pilotka o 22:55 w dniu 2019-12-19]
 

Reklamacja (2019-12-20 10:21)

Hej, dzięki za info. Z DPD nie mam zamiaru się użerać, z resztą nie ja im place. Numer tel. Który odpowiada brakiem wolnych konsultantów i "znacznym czasem oczekiwania". Jest jakiś email do nju? Konta założyć nie mogę, dodzwonić się też nie to tylko to zostaje??

~gawron

 

Reklamacja (2019-12-20 11:30)

Dostałeś maila o wysłaniu przesyłki , tam też odpisz że nie dostałeś

~gość1576837846485

 

Reklamacja (2019-12-20 18:38)

Hej, maila nie ma, poza adresem sklepu internetowego: sklep@njumobile.pl<span class=""><span class="highlight begin"><span class=""><span class="highlight end">, ale tam można zgłosić nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem sklepu, a nie z dostawą. Może jednak przekierują do BOK. Pozdrawiam :)

[edytowane przez pilotka o 18:41 w dniu 2019-12-20]
 

Reklamacja (2023-12-02 14:36)

W moim przypadku też brak możliwości doręczenia umowy. Na infolinii jest, że kurier doręcza przesyłki między 9-17, a w kontakcie z kurierem stwierdza , że doręczenia umowy jest możliwe tylko w godzinach porannych (w których akurat jestem w pracy) i nie ma innej możliwości doręczenia, a po kolejnym braku doręczeniu zwrot do nadawcy. Znakiem tego, że szefem nju mobile są kurierzy którzy sam decyduje kiedy?? gdzie?? I o której?? Będzie doręczeniu umowy, a jak nie pasuje to zwrot do nadawcy.

~paweł

 

Reklamacja (2023-12-02 15:09)

to jest odpowiedź na post:

W moim przypadku też brak możliwości doręczenia umowy. Na infolinii jest, że kurier doręcza przesyłki między 9-17, a w kontakcie z kurierem stwierdza , że doręczenia umowy jest możliwe tylko w godzinach porannych (w których akurat jestem w pracy) i nie ma innej możliwości doręczenia, a po kolejnym braku doręczeniu zwrot do nadawcy. Znakiem tego, że szefem nju mobile są kurierzy którzy sam decyduje kiedy?? gdzie?? I o której?? Będzie doręczeniu umowy, a jak nie pasuje to zwrot do nadawcy.

</div><div>
</div><div>Odbierałem kilka umów z nju przez kuriera i nigdy nie było problemu z ustaleniem adresu dostawy na miejsce pracy.</div><div>Kurierzy mają kilkaset paczek do dostarczenia dziennie i trudno aby każdemu dostarczać na ustaloną godzinę.</div><div>A jak nie pasuje to nie zawierać umowy.
</div>

~gość1701526195283

odpowiedź

Reklamacja | ~gawron (19.12.2019, 21:11)

Witam, 
Chciałem złożyć reklamacje zamówienia 37721001. Umowa nie została mi dostarczona. Firma GSL zmieniła status na odbiór osobisty, nie informując mnie o tym. Niestety tak to jest jak używacie najgorszej firmy przewozowej w Polsce. Konta w nju nie mogę założyć ponieważ numer jest jeszcze nie aktywny, dlatego reklamacja tutaj. 


Pozdrawiam i proszę o interwencję.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

35 gości i 1 zalogowanych użytkowników