Reklamacja

 

Reklamacja (2019-12-19 21:11)

Witam, 
Chciałem złożyć reklamacje zamówienia 37721001. Umowa nie została mi dostarczona. Firma GSL zmieniła status na odbiór osobisty, nie informując mnie o tym. Niestety tak to jest jak używacie najgorszej firmy przewozowej w Polsce. Konta w nju nie mogę założyć ponieważ numer jest jeszcze nie aktywny, dlatego reklamacja tutaj. 


Pozdrawiam i proszę o interwencję.

~gawron

 

Reklamacja (2019-12-19 22:51)

Hej :) To jest forum użytkowników nju, a nie Biuro Obsługi Klienta, stąd nikt tu nie rozpatrzy Twojej skargi. Przesyłki  obsługuje firma kurierska DPD, stąd u nich możesz złożyć skargę. Skargę możesz też złożyć w nju telefonicznie dzwoniąc pod numer 690610610 lub listownie na adres ul. Jagiellońska 34 96-100 Skierniewice. Pozdrawiam :) 

[edytowane przez pilotka o 22:55 w dniu 2019-12-19]
 

Reklamacja (2019-12-20 10:21)

Hej, dzięki za info. Z DPD nie mam zamiaru się użerać, z resztą nie ja im place. Numer tel. Który odpowiada brakiem wolnych konsultantów i "znacznym czasem oczekiwania". Jest jakiś email do nju? Konta założyć nie mogę, dodzwonić się też nie to tylko to zostaje??

~gawron

 

Reklamacja (2019-12-20 11:30)

Dostałeś maila o wysłaniu przesyłki , tam też odpisz że nie dostałeś

~gość1576837846485

 

Reklamacja (2019-12-20 18:38)

Hej, maila nie ma, poza adresem sklepu internetowego: sklep@njumobile.pl<span class=""><span class="highlight begin"><span class=""><span class="highlight end">, ale tam można zgłosić nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem sklepu, a nie z dostawą. Może jednak przekierują do BOK. Pozdrawiam :)

[edytowane przez pilotka o 18:41 w dniu 2019-12-20]
 

Reklamacja (2023-12-02 14:36)

W moim przypadku też brak możliwości doręczenia umowy. Na infolinii jest, że kurier doręcza przesyłki między 9-17, a w kontakcie z kurierem stwierdza , że doręczenia umowy jest możliwe tylko w godzinach porannych (w których akurat jestem w pracy) i nie ma innej możliwości doręczenia, a po kolejnym braku doręczeniu zwrot do nadawcy. Znakiem tego, że szefem nju mobile są kurierzy którzy sam decyduje kiedy?? gdzie?? I o której?? Będzie doręczeniu umowy, a jak nie pasuje to zwrot do nadawcy.

~paweł

 

Reklamacja (2023-12-02 15:09)

to jest odpowiedź na post:

W moim przypadku też brak możliwości doręczenia umowy. Na infolinii jest, że kurier doręcza przesyłki między 9-17, a w kontakcie z kurierem stwierdza , że doręczenia umowy jest możliwe tylko w godzinach porannych (w których akurat jestem w pracy) i nie ma innej możliwości doręczenia, a po kolejnym braku doręczeniu zwrot do nadawcy. Znakiem tego, że szefem nju mobile są kurierzy którzy sam decyduje kiedy?? gdzie?? I o której?? Będzie doręczeniu umowy, a jak nie pasuje to zwrot do nadawcy.

</div><div>
</div><div>Odbierałem kilka umów z nju przez kuriera i nigdy nie było problemu z ustaleniem adresu dostawy na miejsce pracy.</div><div>Kurierzy mają kilkaset paczek do dostarczenia dziennie i trudno aby każdemu dostarczać na ustaloną godzinę.</div><div>A jak nie pasuje to nie zawierać umowy.
</div>

~gość1701526195283

odpowiedź

Reklamacja | ~gawron (20.12.2019, 10:21)

Hej, dzięki za info. Z DPD nie mam zamiaru się użerać, z resztą nie ja im place. Numer tel. Który odpowiada brakiem wolnych konsultantów i "znacznym czasem oczekiwania". Jest jakiś email do nju? Konta założyć nie mogę, dodzwonić się też nie to tylko to zostaje??
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

25 gości i 1 zalogowanych użytkowników