znikniete pieniadze

 

znikniete pieniadze (2018-02-09 11:13)

7.02 doładowań konto kwota 10zl i pomimo że mam pakiet maks 1.2zł dziennie dziś czyli 9.02 nie mam już pieniędzy. co się stało?

 

znikniete pieniadze (2018-02-09 12:35)

Sprawdź billing.

 

znikniete pieniadze (2018-02-09 13:19)

dziękuję. niestety to właśnie pierwsze co sprawdziłam, wszystko zgodnie z normą same praktycznie smsy i połączenia za darmo po wykorzystaniu tych 1,2zl. czy tu mozna jakos zapytac sie kogos z obslugi klienta? bo czat to tylko znalazłam dla zainteresowanych oferta.... 

[edytowane przez martazient o 13:20 w dniu 2018-02-09]
 

znikniete pieniadze (2018-02-13 01:05)

Prawdopodobnie internet, jeżeli nie wyłączysz d<span >anych pakietowych przed północą (do kiedy jest ważny pakiet) pobiera środki  z konta. Z konta nju mobile wyślij zgłoszenie przez formularz kontaktowy. Sprawdzą co się stało.

odpowiedź

znikniete pieniadze | martazient (09.02.2018, 13:19)

dziękuję. niestety to właśnie pierwsze co sprawdziłam, wszystko zgodnie z normą same praktycznie smsy i połączenia za darmo po wykorzystaniu tych 1,2zl. czy tu mozna jakos zapytac sie kogos z obslugi klienta? bo czat to tylko znalazłam dla zainteresowanych oferta.... 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

20 gości i 0 zalogowanych użytkowników