forumstrona www, moje kontomoje kontoTwój kontrakt jest nie aktywny

Twój kontrakt jest nie aktywny

 

Twój kontrakt jest nie aktywny (2017-04-17 18:23)

Co sie dzieje.Nie moge dzwonic ani nikt nie moze sie dodzwonic do mnie ? Od tak zostalem zablokowany.Po zalogowaniu sie na nju mobile wyswietla sie " twoj kontrakt jest nie aktywny".
Prosze o szybka pomoc

 

Twój kontrakt jest nie aktywny (2017-04-20 10:24)

Witam
Dołączam się do postu, od jakiegoś czasu moje konto po zalogowaniu pokazuje komunikat
<h5>"niestety Twój kontrakt nie jest aktywny". Nie chciałbym stracić swojego numeru, co zrobić w takiej sytuacji?</h5>

Dziękuję
Pozdrawiam

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Twój kontrakt jest nie aktywny (2017-04-25 17:01)


~juzia

 

Twój kontrakt jest nie aktywny (2017-05-10 16:57)

Czy udało się rozwiązać problem?
U mnie to samo.

 

Twój kontrakt jest nie aktywny (2017-05-10 21:40)

to jest odpowiedź na post:

Czy udało się rozwiązać problem?
U mnie to samo.

 

Twój kontrakt jest nie aktywny (2017-05-10 23:26)

Warto zadzwonić do BOK. Może zbyt długo nie korzystałeś /-aś z numeru i go wyłączyli. Może jakiś błąd po stronie operatora. Konsultanat na infolinii napewno powie więcej.

~cptcinek

 

Twój kontrakt jest nie aktywny (2017-05-19 17:59)

Okazało się, że nie było doładowania przez pół roku i odpowiedzi na sms przedłużający (starszy człowiek jest posiadaczem numeru) i konto zostało zablokowane :(

~gość1495209570128

 

Twój kontrakt jest nie aktywny (2017-06-25 17:42)

Witam
Też mi zablokowali numer, choć na koncie jest gotówka, nie wysłałem w czasie darmowego sms przedłużającego ważność numeru. W reklamach nju na kartę było wyraźnie napisane, że po jednorazowym doładowaniu konto mam "po wieki" to dlaczego mam wysyłać smsy o przedłużeniu ważności numeru?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Twój kontrakt jest nie aktywny (2017-06-26 17:01)

Witam
Dzisiaj udało mi się odblokować numer nju na kartę, dzięki uprzejmości Pani Karoliny znowu mogę korzystać z numeru, jeżeli chcecie utrzymać numer aktywny to nie zapomnijcie o doładowaniu co pół roku na dowolną kwotę, albo po otrzymaniu sms odpowiedzieć na niego w ciągu 24 godzin, jeszcze raz pozdrawiam Panią Karolinę i pozdrawiam.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Twój kontrakt jest nie aktywny (2017-06-26 19:21)

Oczywiście konto zostało wyczyszczone... nieładnie...

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

odpowiedź

Twój kontrakt jest nie aktywny | silver (17.04.2017, 18:23)

Co sie dzieje.Nie moge dzwonic ani nikt nie moze sie dodzwonic do mnie ? Od tak zostalem zablokowany.Po zalogowaniu sie na nju mobile wyswietla sie " twoj kontrakt jest nie aktywny".
Prosze o szybka pomoc
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

21 gości i 0 zalogowanych użytkowników