forumnju na kartęusługiim dłużej w nju... staż jest, usługa aktywna, nie podwoiło pakietu...

im dłużej w nju... staż jest, usługa aktywna, nie podwoiło pakietu...

 

im dłużej w nju... staż jest, usługa aktywna, nie podwoiło pakietu... (2017-09-08 18:28)

Mam wszystko komórkowe w nju od 6 miesięcy i aktywowałem usługę im dłużęj w nju.. oczywiście dostałem wiadomość że limit został podwojony ale na koncie wciąż pokazuje 10/10GB dodam że mam jeszcze kilka GB z pakietu 9Gb. Może to powoduje błąd, spróbuję jeszcze zresetować usługę.

 

im dłużej w nju... staż jest, usługa aktywna, nie podwoiło pakietu... (2017-09-17 09:22)

Od nowego okresu rozliczeniowego wejdzie podwojenie.

~aaaaa

 

im dłużej w nju... staż jest, usługa aktywna, nie podwoiło pakietu... (2017-09-18 10:37)

Witam, jestem laikiem w nju, czy ta usługa jest  bezplatna? Wiem,że am ne jest nic o kwocie napisane...ale mam przykre doświadczenia.
pozdrawiam

 

im dłużej w nju... staż jest, usługa aktywna, nie podwoiło pakietu... (2017-09-18 17:48)

im dłużej tym lepiej jest darmową usługą, więc za aktywację i korzystanie nie płacisz nic ekstra. W regulaminie tej usługi jest wspomniane, że jest gratis, więc jak chcesz to poszukaj regulaminu i poczytaj.

 

im dłużej w nju... staż jest, usługa aktywna, nie podwoiło pakietu... (2018-02-17 20:56)

to jest odpowiedź na post:

Od nowego okresu rozliczeniowego wejdzie podwojenie.

~gość1518897365324

 

im dłużej w nju... staż jest, usługa aktywna, nie podwoiło pakietu... (2018-02-27 19:11)

"<span >Od nowego okresu rozliczeniowego wejdzie podwojenie" - kiedy zaczyna się nowy okres rozliczeniowy dla użtkowników nju na kartę? Czy jest to dzień, w którym zarejestrowałem kartę nju? 

 

im dłużej w nju... staż jest, usługa aktywna, nie podwoiło pakietu... (2018-02-27 20:48)

W ofercie na kartę podwojenie wchodzi po upływie pełnych 6 miesięcy od aktywacji startera, gdzie na potrzeby regulaminu przyjmuje się, że miesiąc ma 30 dni.
Jeżeli chodzi o okres to autor miał raczej na myśli cykl usługi, czyli dzień, w którym się ona odnowi.

[edytowane przez pilotka o 20:59 w dniu 2018-02-27]
 

im dłużej w nju... staż jest, usługa aktywna, nie podwoiło pakietu... (2018-05-10 15:26)

Mi również pykło 6 miesięcy kilka miesięcy temu, usługę mam aktywną a ciągle pokazuje 10/10GB. Jakieś sugestie?

 

im dłużej w nju... staż jest, usługa aktywna, nie podwoiło pakietu... (2018-05-10 16:29)

Jeżeli minęło, to złóż reklamację przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na koncie nju mobile.

odpowiedź

im dłużej w nju... staż jest, usługa aktywna, nie podwoiło pakietu... | pilotka (10.05.2018, 16:29)

Jeżeli minęło, to złóż reklamację przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na koncie nju mobile.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

340 gości i 0 zalogowanych użytkowników