forumnju z rachunkiemusługiPonownie dowody na naciąganie...

Ponownie dowody na naciąganie...

 

Ponownie dowody na naciąganie... (2015-09-27 15:07)


Poniżej treść mojej wysłanej reklamacji/skargi/zgłoszenia
"Nie działa usługa skarbonka mimo dodatniego salda....
Próby nieudanych połączeń z np z numerami  **********, a np z nr ********* się udało , z *********** też raz się udało. Przykłady z dn, 26 i 27 .09.
Ponadto wykorzystane ze skarbonki środki są również naliczane do zużytych srodków w ramach abonamentu, a to już jest złodziejstwo !!!  Bo ile jest osób nieświadomych - Waszych klientów którzy nie zareklamują nieprawidłowościi płacą podwójnie ???
Sama skarbonka to też naciąganie na zapłatę za coś co nie działa...
To już kolejny raz gdy reklamuję tą usługę i inne naganne niedociągnięcia.
Czy naprawdę tylko kasa,kasa,kasa się liczy? Sama reklama to też naciąganie max 29zł  lub po 19 zł max na dwóch? A jak ktoś z nich zadzwoni na stacjonarne to co?  
Na wysłane reklamacje,zgłoszenia,potwierdzenia płatności nie reagujecie (czytaj reagujecie opieszale bądź wcale) czekając aby tylko wybrać dodatkowo płatny nr serwisu *610. Numer automatycznej obsługi aby potwierdzić płatność *620 nie działa..."
Ech....Szkoda słów...

 

Ponownie dowody na naciąganie... (2015-09-29 22:52)

rozumiem raz w drodze wyjątku ktoś może musiał skorzystać ze skarbonki ale kolejny raz. Jeśli nie stać Ciebie na opłacanie rachunku w terminie to lepiej przejdź do oferty na kartę.

 

Ponownie dowody na naciąganie... (2015-10-03 11:14)

Jeśli jesteś niezadowolony to zawsze idzie zmienić sieć. 
Tylko znając życie problem leży nie po stronie operatora....

 

Ponownie dowody na naciąganie... (2015-10-14 12:03)

buhaha ludzie płacą grosze za usługi w opór i jeszcze się rzucają... ja jestem bardzo zadowolony z nju, jak coś się nie zgadza na fakturze (a czasem tak jest) to piszę reklamację, która jest w kilka dni uwzględniania. Tylko po pierwsze umiem sformułować swój problem w języku polskim zrozumiale po drugie jak coś reklamuję to mam ku temu podstawy, a nie ciskam się bo czegoś nie rozumiem...
aaa i nie wyzywam wszystkich dookoła od złodziei...
to w Polsce jakaś nienormalna moda od związkowców na ulicach i Pana w Muszce rozpoczęta... Polacy sami po sobie oceniają innych?

[edytowane przez mateusz o 12:04 w dniu 2015-10-14]
 

Ponownie dowody na naciąganie... (2018-03-16 14:53)

Tylko poczekajdzie jak przyjdzie wam dopalata za już zapłacone rachunki w nju. Będziecie bardzo szczęśliwi jak ja. Nju po dwóch latach od rachunków które wystwiło i zostały one uregulowane wzywa mnie do zapłacenia ich ponownie a to było dwa lata temu . Jakiś niezdrowy szok

~e.k.

 

Ponownie dowody na naciąganie... (2018-03-17 10:27)

@e.k.:
Skoro tytuł topicu mówi o dowodach na naciąganie - poproszę o skany potwierdzeń wszystkich Twoich podobno zapłaconych faktur, oraz pisma Nju z wezwaniem ich ponownego uregulowania. A także o skan odpowiedzi Nju na reklamację, bo zakładam, że ją przecież złożyłeś.

[edytowane przez stanley99 o 10:31 w dniu 2018-03-17]
 

Ponownie dowody na naciąganie... (2018-03-17 13:08)

to jest odpowiedź na post:

Tylko poczekajdzie jak przyjdzie wam dopalata za już zapłacone rachunki w nju. Będziecie bardzo szczęśliwi jak ja. Nju po dwóch latach od rachunków które wystwiło i zostały one uregulowane wzywa mnie do zapłacenia ich ponownie a to było dwa lata temu . Jakiś niezdrowy szok




Jakby były zapłacone, to by nie wysyłali wezwania do zapłaty. Zgodnie z artykułem 118 kodeksu cywilnego operator ma 3 lata by dochodzić zapłaty zaległego rachunku.

~gość111111

odpowiedź

Ponownie dowody na naciąganie... | krzysiek-krze (03.10.2015, 11:14)

Jeśli jesteś niezadowolony to zawsze idzie zmienić sieć. 
Tylko znając życie problem leży nie po stronie operatora....
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

31 gości i 0 zalogowanych użytkowników