masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Piszesz, że masz tandem. Czyli oprócz E52 jest jeszcze jeden telefon z numerem dodatkowym.
Czy tam nie leży przyczyna dużych rachunków? Przecież wystarczy ustawić odpowiednie usługi a niektóre zablokować. 5GB masz razem z rozmowami(komórkowe) z SMS i z MMS za 29zł. Jak to wykorzystasz potem reszta za darmo. Poniał?
Ty w pierwszej kolejności sprawdź z czego i w jaki sposób korzystano na tych dwóch numerach.
W takich sprawach Sądy nie rozpatrują spraw za darmo. Będzie jeszcze gorzej jak się przegra.
Czy można przejść z NJU do innej sieci w 1 dzień, z numerem "z rachunkiem" ?
Na kartę to rozumiem.
Jeżeli tak, to wracam z tym samym numerem np. z Play, ale zamawiam jako dodatkowy.
<span >Czy można przejść z NJU do innej sieci w 1 dzień, z numerem "z rachunkiem" ?
<span >Na kartę to rozumiem.
Jak potrafisz kliknąć na zakładkę "Obsługa", to pewnie możesz też kliknąć na zakładkę "Oferta".