masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00, 
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Mała podpowiedź co i jak zrobić - załączona w linku . Pozdrawiam Benji  :) Przenoszenie numeru 
@ ~user194 Wybacz przez niedopatrzenie podałem omyłkowo link z archiwalnym regulaminem " promocji " , tu jest aktualny z 24 czerwca 2013 r. Pozdrawiam Regulamin migracji z Orange na kartę do oferty nju z rachunkiem 
Przenieś nr możesz przez sklep nju - link w załączeniu , przypomnę tylko że w nju zerowy nie ma abonamentu tylko płacimy za to co wydzwonimy . Polecam również włączyć e-f@kturę Pozdrawiam Przenieś numer do nju z rachunkiem - sklep
Witam . Ja przenosiłem swój ( drugi ) numerek z Virgin i miałem problem z doładowaniem swojego numeru przez kanał konta w banku . Po kontakcie z Infolinią Banku okazało się iż numery przenoszone otrzymają taką możliwość dopiero po upływie 24 godz od przeniesienia , gdyż system musi "przetrawić" i przestawić się na zmianę operatora sieci . Zatem do 24 godz tylko zdrapka lub terminal .  Po upływie w/w okresu doładowania On Line zaczęły mi działać bez problemu . Więc tu może analogiczny przypadek . Reasumując wstrzymaj się do 24 godz i spróbuj ponownie . Pozdrawiam
Cytat z regulaminu : Niewykorzystane  jednostki  taryfowe  z  doładowań  realizowanych  samodzielnie przez Abonenta  Ofert na kartę nie zostaną przeniesione do oferty nju z rachunkiem.
Jednostki  taryfowe  pochodzące  z  doładowań  promocyjnych  przyznane  w  ramach  odrębnych  usług  lub promocji nie zostają przeniesione i nie będą do wykorzystania w ofercie nju z rachunkiem
Aby  skorzystać  z  Promocji  Abonent  powinien  podpisać  stosowne  oświadczenie  oraz  zawrzeć  umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w ofercie nju z rachunkiem z zachowaniem dotychczasowego numeru abonenckiego (dalej; Umowa ). W celu wyrażenia woli otrzymania dokumentów niezbędnych do przejścia z oferty Orange na kartę lub oferty nju na kartę do oferty nju z rachunkiem i zawarcia przez Klienta  Umowy  o  świadczenie  usług  telekomunikacyjnych  z  Operatorem  w  ofercie nju  z  rachunkiem z wykorzystaniem usług Sklepu Internetowego njumobile należy wejść na stronę internetową www.njumobile.pl i dokonać wyboru oferty nju z rachunkiem dostępnej w Sklepie Internetowym.Zmiana Oferty na kartę nastąpi w ciagu 7 dni od podpisania umowy o świadczeniu usług telekomunikacyjnych w ofercie nju z rachunkiem .
Co do nju buzz aktywacja nastąpi dopiero po przeniesieniu nr , nie wcześniej . Ps : Zmiana taryfy, po przeniesieniu następuje maksymalnie do 24h, jeśli 
chcesz to zrobić wcześniej, zaloguj się na swoje konto, wybierz "moja 
oferta" a następnie "zmień" i wybierz NJU Buzz  .