masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Daremne to Forum ,....chyba mają long Weekend
chamstwo i tyle...........
Też jestem zainteresowany tym pytaniem ale widzę że tu panuje totalne olewatorstwo ze strony NJU.
Za wiele mi nie pomogliście tylko "uszczupliliście " moje konto o dodatkowe 6 zł ....tyle to by sobie małe dziecko potrafiło zrobić , jak bym wiedział że w ten sposób postąpicie to bym nie pytał na tym forum i ponownie bym włączył usługę na komórkowe ale "Wy" chyba nie zrozumieliście pytania ? ,
tak że nie dziękuję za dodatkowe "skrojenie 6 zł"...
Mój błąd !
4 dni i prawie "ZERO" na koncie po doładowaniu 25 zł.....................
Ja nic nie przenosiłem oryginalny starter i też wyskakuje komunikat: "Podany numer nie może zostać zasilony." coś nie halo z tym NJU.