Oszustwo w NJU

 

Oszustwo w NJU (2016-11-25 12:52)

to jest odpowiedź na post:

Radzę zapoznać się z rachunkiem szczegółowym dołączanym do każdej faktury.
 Przy okazji koszt połączenia z obsługą klienta (*610) z numeru nju to jednorazowy koszt 5zł NAWET jeśli dzwoni się na numer przedłużony 690 610 610.
I tak jak było zauważone, przy nju zerowym nie ma żadnych limitów.

Naprawdę, czytanie regulaminów i własnych faktur nie boli.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Oszustwo w NJU (2017-05-22 12:13)

to jest odpowiedź na post:

Radzę zapoznać się z rachunkiem szczegółowym dołączanym do każdej faktury.
 Przy okazji koszt połączenia z obsługą klienta (*610) z numeru nju to jednorazowy koszt 5zł NAWET jeśli dzwoni się na numer przedłużony 690 610 610.
I tak jak było zauważone, przy nju zerowym nie ma żadnych limitów.

Naprawdę, czytanie regulaminów i własnych faktur nie boli.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Oszustwo w NJU (2017-08-17 23:02)

to jest odpowiedź na post:

Radzę zapoznać się z rachunkiem szczegółowym dołączanym do każdej faktury.
 Przy okazji koszt połączenia z obsługą klienta (*610) z numeru nju to jednorazowy koszt 5zł NAWET jeśli dzwoni się na numer przedłużony 690 610 610.
I tak jak było zauważone, przy nju zerowym nie ma żadnych limitów.

Naprawdę, czytanie regulaminów i własnych faktur nie boli.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~tomi

 

Oszustwo w NJU (2018-05-15 19:33)

<span >Szukając dobrej sieci natrafiłam na Nju mobile. Poczciwa i wszystkim znana pomarańcza wypuściła ciężka artylerię walcząc o klienta. Oferta na abonament bardzo mnie zainteresowała a i ziemniak z reklam skutecznie trafiał do klienta. Niestety na tym plusy się kończą. Skuszona reklama i dobrymi opiniami w internecie powierzyłam swój numer ziemniakowi. Zaczęło się niewinnie, długie oczekiwanie na wiadomości, numer dezaktywowany a nowy jeszcze nie działał. Z umowa która przyniósł kurier nie dostałam karty do aktywacji. Ale czekałam cierpliwie, aż obsługa klienta odpisze. No i nic. Dostałam wiadomość ze mój podpis widnieje przy odbiorze karty ale pani chyba pomylił się odbiór karty z podpisem umowy. No i nic. Zdenerwowana wybrałam sobie już nowy numer telefonu. Tym razem wszystko poszło jak należy. Dałam im druga szanse. Sygnał nie był zły, chociaż momentami go nie było. Faktury przychodziły regularnie i nie zauważyłam jakiś nieprawidłowości. Aż po jakimś czasie nagle zaczęłam dostawać dublujące się faktury. Chcąc wyjaśnić sprawę dowiedziałam się tylko tyle ze niby korzystam ze starego numeru dlatego i faktura przychodzi. Czyżby kurier nju mobile korzystał sobie z mojej karty? A może to jakiś przekręt aby wyciskać z nieświadomych klientów więcej kasy? Niestety wszelkie dowody, skargi i odwołania nie podziałały. Musiałam zapłacić 30 zł za nic. Obsługa klienta nic nie robiła sobie z moich dowódow. A na koniec pogrozili mi ze będą ignorować już nastepne moje zgłoszenia. Złodziejstwo. Nikomu nie polecam ziemniaka. 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~zosiasamosia

 

Oszustwo w NJU (2018-08-17 15:09)

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1534511360997

 

Oszustwo w NJU (2019-01-29 23:05)

to jest odpowiedź na post:

Radzę zapoznać się z rachunkiem szczegółowym dołączanym do każdej faktury.
 Przy okazji koszt połączenia z obsługą klienta (*610) z numeru nju to jednorazowy koszt 5zł NAWET jeśli dzwoni się na numer przedłużony 690 610 610.
I tak jak było zauważone, przy nju zerowym nie ma żadnych limitów.

Naprawdę, czytanie regulaminów i własnych faktur nie boli.

~gość1548799515601

 

Oszustwo w NJU (2020-03-25 21:34)

2020 a tu dalej cyrki, też zmieniłam, specjalnie czekałam spokojnie 3 miechy aż mi nr przepiszą z wyłączoną kartą, teraz mogą mi nadmuchać, internet wyparowuje i jakieś nie istniejące połączenia i straszenie sądem. Na szczęście mój znajomy prawnik to posprawdzał i bzdury totalne. Maile zablokowane i wszelkie telefony od nich. 

~kari

odpowiedź

Oszustwo w NJU | ~anna (30.08.2013, 22:24)

Otrzymałam fakturę nr 13080414551750 za lipiec/ sierpień 2013 i dowiedziałam się, że mam płacić aż 35,65 zł.za połączenia telefoniczne.  Nie korzystałam z sms-ów i internetu, to dlaczego mam płacić więcej???
Uważam zachowanie Waszej firmy za naganne i oszukanie mnie!!!
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

248 gości i 1 zalogowanych użytkowników