Oszustwo w NJU

 

Oszustwo w NJU (2013-08-31 09:31)

Może masz jeszcze abonament NJU zerowy, jeśli nie to chyba wypadało by reklamować w bok'u 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Oszustwo w NJU (2013-09-23 21:42)

Możesz zapłacić większą fakturę niż 29 zł. jeśli dzwoniłeś na płatne numery typu 0700... albo 0801.... Też się kiedyś zdziwiłem, ale wystarczyło obejrzeć dokładnie cennik połączeń.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Oszustwo w NJU (2013-09-26 13:04)

ja dziś dostałem fakture za miesiac 77zł...wszystkie połaczenia tylko krajowe do zwyklych uzytkownikow telefonow komorkowych(zadnych numerow specjalnych itp)...uzywam tylko SMSy i Rozmowy, internetu w ogole nie używam...maksymalny rachunek mial byc 57zl gdybym uzywal internet(ktorego nie uzywam), a jest 77zł...szczegołowy rachunek pokazuje,ze mnie skasowali za kazda minute i smsa nie biorac pod uwage,ze za smsy powinien byc max 9zl a rozmowy 29zl...przeczytalem umowe jeszcze ze dwa razy i nie widze zadnych haczykow...sprawa w toku, lecz jesli 77zl sie utrzyma to bedzie to pierwszy i ostatni miesiac w NJU Mobile i zglaszam sprawe do UOK :-/

~piotrek

 

Oszustwo w NJU (2013-09-26 16:49)

przed zgłoszeniem do uoika proponuje zapoznać sie z regulaminem  usług bo może być zong czy miałeś aktywowany nju buzz  czy przenosiłeś numer (jesli tak i jak dzwoniłeś to liczyli jak za zboże)

~kto

 

Oszustwo w NJU (2013-10-09 22:35)

tez tak mialem na 2 fakturach co miesiac i juz umowa wypowiedziana :)

 

Oszustwo w NJU (2013-10-11 14:56)

Radzę zapoznać się z rachunkiem szczegółowym dołączanym do każdej faktury.
 Przy okazji koszt połączenia z obsługą klienta (*610) z numeru nju to jednorazowy koszt 5zł NAWET jeśli dzwoni się na numer przedłużony 690 610 610.
I tak jak było zauważone, przy nju zerowym nie ma żadnych limitów.

Naprawdę, czytanie regulaminów i własnych faktur nie boli.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~salondry

 

Oszustwo w NJU (2013-10-14 11:14)

Ja czytam i w związku z tym ze czytam to przez te 2 miechy co jestem w nju mam już 4 faktury, zwykle na koniec miesiąca jest:
 - Faktura
 - Reklamacja
 - Korekta faktury
 - tona makulatury którą dostaje miesięcznie.


Jestem już tym zmęczony, umowa wypowiedziana, nr przenosi się do PLAY a dokładnie do redbull mobile. A jeszcze na sam koniec dodam iż faktura powinna być wystawiona wczoraj a tak nie jest i nie wiem teraz czy ten miesiąc jeszcze będę miał czynny nr czy już nie a umowa w play zaczyna się dopiero 11 listopada.

[edytowane przez ravw o 11:16 w dniu 2013-10-14]
 

Oszustwo w NJU (2013-10-15 18:20)

Też składam wypowiedzenie, nie dzwoniłam na żadne prywatne numery a koszt faktury zamiast 57 zl to 77 zl :-/ OSZUŚCI 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Oszustwo w NJU (2013-10-15 21:28)

Haha, ja im reklamacje odnośnie internetu składam, a oni mi o połączeniach do wszystkich odpowiadają :D
Śmieję, się bo już też szukam nowej sieci i zbyt długo tu najprawdopodobniej nie zabawię :P

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

odpowiedź

Oszustwo w NJU | ~zosiasamosia (15.05.2018, 19:33)

<span >Szukając dobrej sieci natrafiłam na Nju mobile. Poczciwa i wszystkim znana pomarańcza wypuściła ciężka artylerię walcząc o klienta. Oferta na abonament bardzo mnie zainteresowała a i ziemniak z reklam skutecznie trafiał do klienta. Niestety na tym plusy się kończą. Skuszona reklama i dobrymi opiniami w internecie powierzyłam swój numer ziemniakowi. Zaczęło się niewinnie, długie oczekiwanie na wiadomości, numer dezaktywowany a nowy jeszcze nie działał. Z umowa która przyniósł kurier nie dostałam karty do aktywacji. Ale czekałam cierpliwie, aż obsługa klienta odpisze. No i nic. Dostałam wiadomość ze mój podpis widnieje przy odbiorze karty ale pani chyba pomylił się odbiór karty z podpisem umowy. No i nic. Zdenerwowana wybrałam sobie już nowy numer telefonu. Tym razem wszystko poszło jak należy. Dałam im druga szanse. Sygnał nie był zły, chociaż momentami go nie było. Faktury przychodziły regularnie i nie zauważyłam jakiś nieprawidłowości. Aż po jakimś czasie nagle zaczęłam dostawać dublujące się faktury. Chcąc wyjaśnić sprawę dowiedziałam się tylko tyle ze niby korzystam ze starego numeru dlatego i faktura przychodzi. Czyżby kurier nju mobile korzystał sobie z mojej karty? A może to jakiś przekręt aby wyciskać z nieświadomych klientów więcej kasy? Niestety wszelkie dowody, skargi i odwołania nie podziałały. Musiałam zapłacić 30 zł za nic. Obsługa klienta nic nie robiła sobie z moich dowódow. A na koniec pogrozili mi ze będą ignorować już nastepne moje zgłoszenia. Złodziejstwo. Nikomu nie polecam ziemniaka. 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

25 gości i 1 zalogowanych użytkowników