Oszustwo w NJU | ~zosiasamosia (15.05.2018, 19:33)
<span >Szukając dobrej sieci natrafiłam na Nju mobile. Poczciwa i wszystkim znana pomarańcza wypuściła ciężka artylerię walcząc o klienta. Oferta na abonament bardzo mnie zainteresowała a i ziemniak z reklam skutecznie trafiał do klienta. Niestety na tym plusy się kończą. Skuszona reklama i dobrymi opiniami w internecie powierzyłam swój numer ziemniakowi. Zaczęło się niewinnie, długie oczekiwanie na wiadomości, numer dezaktywowany a nowy jeszcze nie działał. Z umowa która przyniósł kurier nie dostałam karty do aktywacji. Ale czekałam cierpliwie, aż obsługa klienta odpisze. No i nic. Dostałam wiadomość ze mój podpis widnieje przy odbiorze karty ale pani chyba pomylił się odbiór karty z podpisem umowy. No i nic. Zdenerwowana wybrałam sobie już nowy numer telefonu. Tym razem wszystko poszło jak należy. Dałam im druga szanse. Sygnał nie był zły, chociaż momentami go nie było. Faktury przychodziły regularnie i nie zauważyłam jakiś nieprawidłowości. Aż po jakimś czasie nagle zaczęłam dostawać dublujące się faktury. Chcąc wyjaśnić sprawę dowiedziałam się tylko tyle ze niby korzystam ze starego numeru dlatego i faktura przychodzi. Czyżby kurier nju mobile korzystał sobie z mojej karty? A może to jakiś przekręt aby wyciskać z nieświadomych klientów więcej kasy? Niestety wszelkie dowody, skargi i odwołania nie podziałały. Musiałam zapłacić 30 zł za nic. Obsługa klienta nic nie robiła sobie z moich dowódow. A na koniec pogrozili mi ze będą ignorować już nastepne moje zgłoszenia. Złodziejstwo. Nikomu nie polecam ziemniaka.