forumnju z rachunkiemofertaPrzeniesienie numeru i uruchomienie "jeden na wszystko"

Przeniesienie numeru i uruchomienie "jeden na wszystko"

 

Przeniesienie numeru i uruchomienie "jeden na wszystko" (2015-02-02 15:44)

<span >Od wczoraj, tj.1 luty, w wyniku przeniesienia moje dwa numery są w nju!</span><div >Od razu po dostaniu info, że jestem już w nju, zleciłem uruchomienie "jeden na wszystko" - wcześniej nie było to możliwe, bo plan taryfowy był "tymczasowy" i ta opcja była po prostu niedostępna.<div >Widzę, że zlecenie jest cały czas "w realizacji".<div >
<div >Pytanie - czy muszę odczekać cały okres rozliczeniowy aby "jeden na wszystko" zostało uruchomione?!?!?!

 

Przeniesienie numeru i uruchomienie "jeden na wszystko" (2015-02-02 17:28)

Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że skoro już masz ofertę Buzz a nie plan tymczasowy a Jeden na ... jest w realizacji to zacznie Ci obowiązywać z nowym okresem rozliczeniowym.<BR>Ew zadzwoń na info i zapytaj konsultanta.

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~gość1422894946768

 

Przeniesienie numeru i uruchomienie "jeden na wszystko" (2015-02-02 17:41)

to jest odpowiedź na post:

to zacznie Ci obowiązywać z nowym okresem rozliczeniowym</span><span >

</span><div >I to jest moim zdaniem świństwo, bo zachęcają mega hiper ofertą, przejściem, <div >ale żeby skorzystać z oferty, to  trzeba odczekać miesiąc i zapłacić więcej - nie oczekuję, że tą informacją będą się chwalić, ale qrcze powinna być bardziej oczywista i dostępna!
Może nie są to jakieś mega pieniądze ale w moim przypadku 18zł x 2 numery, czyli 36zł!<div >Qrcze drugi dzień w nju a już czuję się oszukany :( aby dalej było lepiej!!!

odpowiedź

Przeniesienie numeru i uruchomienie " | jeden na wszystko" (dzidek)

<span >Od wczoraj, tj.1 luty, w wyniku przeniesienia moje dwa numery są w nju!</span><div >Od razu po dostaniu info, że jestem już w nju, zleciłem uruchomienie "jeden na wszystko" - wcześniej nie było to możliwe, bo plan taryfowy był "tymczasowy" i ta opcja była po prostu niedostępna.<div >Widzę, że zlecenie jest cały czas "w realizacji".<div >
<div >Pytanie - czy muszę odczekać cały okres rozliczeniowy aby "jeden na wszystko" zostało uruchomione?!?!?!
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

49 gości i 1 zalogowanych użytkowników