forumnju z rachunkiemofertaKarta SIM Nju Mobile nie działa na Samsungu Galaxy S4

Karta SIM Nju Mobile nie działa na Samsungu Galaxy S4

 

Karta SIM Nju Mobile nie działa na Samsungu Galaxy S4 (2014-12-30 18:26)

<span ><font face="Helvetica">Witam, jakiś czas temu wysłałem do pomocy technicznej opis problemu i zapytanie o treści:</font></span><div ><br ></div><div ><span >Witam, posiadam Galaxy S4, telefon posiada najnowszy oficjalną wersję Androida, nie posiada simlocka i ma kilka miesięcy.</span><br ><span >Działa cały czas na karcie innego operatora, problem pojawił się dziś. Brat ma nju mobile i też zastanawiam się nad przejściem, chciałem przetestować zasięg i jakoś sygnału LTE u nas w domu. </span><br ><span >Wziąłem jego kartę sim, włożyłem do swojego telefonu, wpisał pin, włączyłem speed testa - download 55mb/s. Niby wszystko ok,ale chciałem zrobić 'access pointa' i zobaczyć jak ten internet działa na laptopie. Pojawił się problem - gdy wchodziłem w 'ustawienia' w telefonie, to wyrzucało mnie do pulpitu po sekundzie. Tak samo jak z górej belki wyłączałem Wi-Fi to po 4 sekundach znów automatycznie się włączało. Czyli jakby przy tej karcie sim nie mogłem nic w ustawieniach zrobić. Chciałem jakoś rozwiązać problem.</span><br ><span >Wyłączyłem telefon, wyjąłem kartę sim i włożyłem jeszcze raz, nie pomogło, dalej na jego karcie nie mogłem wejść w ustawienia telefonu. Po włożeniu swojej pierwotnej karty wszystko wróciło do normy.</span><br ><span >Potem sprawdzałem jeszcze raz na nju mobile i dalej to samo...</span><br ><span >Może jest to spowodowane jakimiś zabezpieczeniami karty sim? O co może chodzić? Martwię się, bo nju mobile nie ma swojego punktu i umowa jest przez internet, więc karty w salonie bym nie sprawdził, a nie chcę bawić się w odsyłanie i odstępowanie od umowy. Może ktoś coś wie. Pozdrawiam</span><br ></div><div ><span ><br ></span></div><div >Od obsługi technicznej otrzymałem odpowiedź:<br ><br ><span >Witam,</span><br ><br ><span >Dziękuję za nadesłaną korespondencję.</span><br ><br ><span >W odpowiedzi na zgłoszenie informuję, że karta SIM zamawiana przez użytkownika w Nju Mobile jest przystosowana do usług w telefonie. W przypadku gdy chciałby Pan korzystać z modemu, należy zamówić odpowiednią kartę SIM.</span><br ><br ><span >Mam nadzieję, że przekazane informacje okażą się pomocne.</span><br ><br ><span >Pozdrawiam</span><br ><br ><span >Karolina Gofron-Spalona</span><br ><span >Doradca Klienta</span><br ><span >Nju Mobile</span><br ></div><div ><span ><br ></span></div><div ><span ><br ></span></div><div ><span ><br ></span></div><div ><span >Problem jest taki, że chyba nie do końca się zrozumieliśmy, a nie mam jak odpowiedzieć na tą wiadomość, by sprecyzować o co mi chodzi. Problem jest taki, że nie mogę w ogóle wejść w ustawienia telefonu, gdy karta mojego brata z nju mobile jest w moim telefonie. Zasięg jest, dzwonić się da itp. Ale nie mogę wejść w ustawienia telefonu. Nie ustawienia udostępniania internetu, ale ogólnie - w 'ustawienia' telefonu z poziomu menu. Czyli wszystkie ustawienia telefonu takie jak ustawienia ekranu, dźwięków itp. Gdy wyłączę przykładowo Wi-Fi ściągając z góry ekranu czarną belkę z podstawowymi ustawieniami to po sekundzie się włącza znowu....<br ><br >Telefon nie ma simlocka i na kartach od dwóch innych operatorów wszystko działa poprawnie. Proszę o pomoc.</span></div><div ><span ><br ></span></div><div ><span ><br ></span></div><br class="Apple-interchange-newline">

~maximo

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~maximo

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~zjsccmxnva

 

Karta SIM Nju Mobile nie działa na Samsungu Galaxy S4 (2015-02-02 23:39)

Podejrzewam, że chodzi o tzw. kartę uSIM, zobacz tutaj:
http://www.njumobile.pl/obsluga/formalnosci,wymiana-karty-sim

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~bkaupvydji

 

Karta SIM Nju Mobile nie działa na Samsungu Galaxy S4 (2015-04-04 20:18)

Witam serdecznie ja m<span >am takie pytanie nie działa mi karta w modemie jak chcę wpisać pin i połączyć z inernetem to pisze że nie wykryto urządzenia co mam zrobić 

 

Karta SIM Nju Mobile nie działa na Samsungu Galaxy S4 (2015-04-21 21:37)

Witam serdecznie mam problem typu: podczas aktywacji nowej karty sim rozłączyło mnie z komsultantem co mam teraz zrobić czy ktoś mi może pomóc???

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~scmjabfbta

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~zpmgazepjn

 

Karta SIM Nju Mobile nie działa na Samsungu Galaxy S4 (2015-05-27 16:53)

W zeszłym roku testowałem S4 z kartą nju i nie zauważyłem problemu. Ewentualnie spróbuj wymienić kartę na nową - z przenosinami numeru do innej sieci będzie za friko, a bez przenosin z zachowaniem dotychczasowej umowy to 25zł brutto.
Popytaj znajomych może mają ten sam model i przetestuj kartę SIM na innym egzemplarzu.

odpowiedź

Karta SIM Nju Mobile nie działa na Samsungu Galaxy S4 | ~maximo (30.12.2014, 18:26)

<span ><font face="Helvetica">Witam, jakiś czas temu wysłałem do pomocy technicznej opis problemu i zapytanie o treści:</font></span><div ><br ></div><div ><span >Witam, posiadam Galaxy S4, telefon posiada najnowszy oficjalną wersję Androida, nie posiada simlocka i ma kilka miesięcy.</span><br ><span >Działa cały czas na karcie innego operatora, problem pojawił się dziś. Brat ma nju mobile i też zastanawiam się nad przejściem, chciałem przetestować zasięg i jakoś sygnału LTE u nas w domu. </span><br ><span >Wziąłem jego kartę sim, włożyłem do swojego telefonu, wpisał pin, włączyłem speed testa - download 55mb/s. Niby wszystko ok,ale chciałem zrobić 'access pointa' i zobaczyć jak ten internet działa na laptopie. Pojawił się problem - gdy wchodziłem w 'ustawienia' w telefonie, to wyrzucało mnie do pulpitu po sekundzie. Tak samo jak z górej belki wyłączałem Wi-Fi to po 4 sekundach znów automatycznie się włączało. Czyli jakby przy tej karcie sim nie mogłem nic w ustawieniach zrobić. Chciałem jakoś rozwiązać problem.</span><br ><span >Wyłączyłem telefon, wyjąłem kartę sim i włożyłem jeszcze raz, nie pomogło, dalej na jego karcie nie mogłem wejść w ustawienia telefonu. Po włożeniu swojej pierwotnej karty wszystko wróciło do normy.</span><br ><span >Potem sprawdzałem jeszcze raz na nju mobile i dalej to samo...</span><br ><span >Może jest to spowodowane jakimiś zabezpieczeniami karty sim? O co może chodzić? Martwię się, bo nju mobile nie ma swojego punktu i umowa jest przez internet, więc karty w salonie bym nie sprawdził, a nie chcę bawić się w odsyłanie i odstępowanie od umowy. Może ktoś coś wie. Pozdrawiam</span><br ></div><div ><span ><br ></span></div><div >Od obsługi technicznej otrzymałem odpowiedź:<br ><br ><span >Witam,</span><br ><br ><span >Dziękuję za nadesłaną korespondencję.</span><br ><br ><span >W odpowiedzi na zgłoszenie informuję, że karta SIM zamawiana przez użytkownika w Nju Mobile jest przystosowana do usług w telefonie. W przypadku gdy chciałby Pan korzystać z modemu, należy zamówić odpowiednią kartę SIM.</span><br ><br ><span >Mam nadzieję, że przekazane informacje okażą się pomocne.</span><br ><br ><span >Pozdrawiam</span><br ><br ><span >Karolina Gofron-Spalona</span><br ><span >Doradca Klienta</span><br ><span >Nju Mobile</span><br ></div><div ><span ><br ></span></div><div ><span ><br ></span></div><div ><span ><br ></span></div><div ><span >Problem jest taki, że chyba nie do końca się zrozumieliśmy, a nie mam jak odpowiedzieć na tą wiadomość, by sprecyzować o co mi chodzi. Problem jest taki, że nie mogę w ogóle wejść w ustawienia telefonu, gdy karta mojego brata z nju mobile jest w moim telefonie. Zasięg jest, dzwonić się da itp. Ale nie mogę wejść w ustawienia telefonu. Nie ustawienia udostępniania internetu, ale ogólnie - w 'ustawienia' telefonu z poziomu menu. Czyli wszystkie ustawienia telefonu takie jak ustawienia ekranu, dźwięków itp. Gdy wyłączę przykładowo Wi-Fi ściągając z góry ekranu czarną belkę z podstawowymi ustawieniami to po sekundzie się włącza znowu....<br ><br >Telefon nie ma simlocka i na kartach od dwóch innych operatorów wszystko działa poprawnie. Proszę o pomoc.</span></div><div ><span ><br ></span></div><div ><span ><br ></span></div><br class="Apple-interchange-newline">
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

53 gości i 0 zalogowanych użytkowników