forumnju z rachunkiemofertaKarta SIM Nju Mobile nie działa na Samsungu Galaxy S4

Karta SIM Nju Mobile nie działa na Samsungu Galaxy S4

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~hwuxgpkiga

odpowiedź

Karta SIM Nju Mobile nie działa na Samsungu Galaxy S4 | ~maximo (30.12.2014, 18:26)

<span ><font face="Helvetica">Witam, jakiś czas temu wysłałem do pomocy technicznej opis problemu i zapytanie o treści:</font></span><div ><br ></div><div ><span >Witam, posiadam Galaxy S4, telefon posiada najnowszy oficjalną wersję Androida, nie posiada simlocka i ma kilka miesięcy.</span><br ><span >Działa cały czas na karcie innego operatora, problem pojawił się dziś. Brat ma nju mobile i też zastanawiam się nad przejściem, chciałem przetestować zasięg i jakoś sygnału LTE u nas w domu. </span><br ><span >Wziąłem jego kartę sim, włożyłem do swojego telefonu, wpisał pin, włączyłem speed testa - download 55mb/s. Niby wszystko ok,ale chciałem zrobić 'access pointa' i zobaczyć jak ten internet działa na laptopie. Pojawił się problem - gdy wchodziłem w 'ustawienia' w telefonie, to wyrzucało mnie do pulpitu po sekundzie. Tak samo jak z górej belki wyłączałem Wi-Fi to po 4 sekundach znów automatycznie się włączało. Czyli jakby przy tej karcie sim nie mogłem nic w ustawieniach zrobić. Chciałem jakoś rozwiązać problem.</span><br ><span >Wyłączyłem telefon, wyjąłem kartę sim i włożyłem jeszcze raz, nie pomogło, dalej na jego karcie nie mogłem wejść w ustawienia telefonu. Po włożeniu swojej pierwotnej karty wszystko wróciło do normy.</span><br ><span >Potem sprawdzałem jeszcze raz na nju mobile i dalej to samo...</span><br ><span >Może jest to spowodowane jakimiś zabezpieczeniami karty sim? O co może chodzić? Martwię się, bo nju mobile nie ma swojego punktu i umowa jest przez internet, więc karty w salonie bym nie sprawdził, a nie chcę bawić się w odsyłanie i odstępowanie od umowy. Może ktoś coś wie. Pozdrawiam</span><br ></div><div ><span ><br ></span></div><div >Od obsługi technicznej otrzymałem odpowiedź:<br ><br ><span >Witam,</span><br ><br ><span >Dziękuję za nadesłaną korespondencję.</span><br ><br ><span >W odpowiedzi na zgłoszenie informuję, że karta SIM zamawiana przez użytkownika w Nju Mobile jest przystosowana do usług w telefonie. W przypadku gdy chciałby Pan korzystać z modemu, należy zamówić odpowiednią kartę SIM.</span><br ><br ><span >Mam nadzieję, że przekazane informacje okażą się pomocne.</span><br ><br ><span >Pozdrawiam</span><br ><br ><span >Karolina Gofron-Spalona</span><br ><span >Doradca Klienta</span><br ><span >Nju Mobile</span><br ></div><div ><span ><br ></span></div><div ><span ><br ></span></div><div ><span ><br ></span></div><div ><span >Problem jest taki, że chyba nie do końca się zrozumieliśmy, a nie mam jak odpowiedzieć na tą wiadomość, by sprecyzować o co mi chodzi. Problem jest taki, że nie mogę w ogóle wejść w ustawienia telefonu, gdy karta mojego brata z nju mobile jest w moim telefonie. Zasięg jest, dzwonić się da itp. Ale nie mogę wejść w ustawienia telefonu. Nie ustawienia udostępniania internetu, ale ogólnie - w 'ustawienia' telefonu z poziomu menu. Czyli wszystkie ustawienia telefonu takie jak ustawienia ekranu, dźwięków itp. Gdy wyłączę przykładowo Wi-Fi ściągając z góry ekranu czarną belkę z podstawowymi ustawieniami to po sekundzie się włącza znowu....<br ><br >Telefon nie ma simlocka i na kartach od dwóch innych operatorów wszystko działa poprawnie. Proszę o pomoc.</span></div><div ><span ><br ></span></div><div ><span ><br ></span></div><br class="Apple-interchange-newline">
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

45 gości i 1 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies