masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00, 
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Tak, ale chyba nie jestes ma bierzaco. W ios8 mozna wybierac miedzy 2g/3g/4g pod warunkiem, ze operator takie ustawienia sieciowe udostepni.
Szczerze to wątpię, aby się pojawiło, bo w sumie po co, skoro 4G ma coraz większy zasięg...
to jest odpowiedź na post:
Wtf? Co to za jakies blokady moderatora? Beda te ustawienia czy nie?
To jakiś bot wysyła syf na forum i moderator go blokuje.
Facetime korzysta ze zwykłego internetu, najpierw próbuje po WiFi, jeśli jest dostępne, a jak nie, to z pakietu danych operatora. Jeśli nie chcesz, to możesz wyłączyć w ustawieniach usługę Facetime, albo w ustawieniach sieci komórkowej zablokować możliwość korzystania z sieci komórkowej przez Facetime, ew. inne aplikacje, jeśli nie chcesz, aby generowały koszta.
Współczuję, ale tak to jest z operatorem wirtualnym. Dlatego ja mam telefon w Orange i nigdzie się nie wybieram. Fakt, jest trochę drożej, ale mogę zadzwonić o każdej porze i zawsze jakaś żywa osoba tam pomoże :-)
Widzę na forum, że wiele osób ma podobny problem, że po założeniu blokady, trzeba długo czekać. Warto sobie ustawić e-fakturę na maila, wtedy łatwiej pamiętać o przelewie.
Spróbuj na formularzu podać jako przyczynę - samoistne uszkodzenie karty i prośbę o zdjęcie opłaty, może to uwzględnią. 3mam kciuki!