forumnju z rachunkiemusługiProblem z wysyłką duplikatu SIM

Problem z wysyłką duplikatu SIM

 

Problem z wysyłką duplikatu SIM (2014-03-26 19:43)

Dzień dobry,


Od przeszło miesiąca boksuję się z Waszym BOK o wysłanie duplikatu karty SIM, z którego będzie istniała możliwość ściągnięcia blokady kodu PIN (za pośrednictwem działu technicznego). Poprzednia karta została zablokowana przez starszą osobę poprzez trzykrotne wpisanie błędnego kodu PIN, następnie nastąpiła blokada PUK, która również została zablokowana - karta do wyrzucenia.


Za pierwszym razem została wysłana do mnie karta (najprawdopodobniej STK) z takową możliwości, jednakże Pani konsultant zaadresowała przesyłkę na inne Imię i Nazwisko. Fizycznie nie byłem w stanie odebrać tej karty od kuriera, więc przesyłka wróciła do Waszej siedziby.


Po kolejnych prośbach o wysłanie duplikatu zacząłem dostawać odmowne wiadomości. Konsultanci BOK, z którymi się kontaktowałem twierdzą, że karty, z których można ściągnąć kod PIN nie są już produkowane.


Bardzo proszę o jednoznaczną odpowiedź czy dysponujecie aktualnie kartami STK? Jeżeli tak to w jaki sposób mogę ubiegać się o wysłanie jej do mnie.


Pozdrawiam

~tribiasz

 

Problem z wysyłką duplikatu SIM (2014-07-01 08:13)

To nie do nas furmanowiczów. Tylko do konsultanta.

odpowiedź

Problem z wysyłką duplikatu SIM | ~tribiasz (26.03.2014, 19:43)

Dzień dobry,


Od przeszło miesiąca boksuję się z Waszym BOK o wysłanie duplikatu karty SIM, z którego będzie istniała możliwość ściągnięcia blokady kodu PIN (za pośrednictwem działu technicznego). Poprzednia karta została zablokowana przez starszą osobę poprzez trzykrotne wpisanie błędnego kodu PIN, następnie nastąpiła blokada PUK, która również została zablokowana - karta do wyrzucenia.


Za pierwszym razem została wysłana do mnie karta (najprawdopodobniej STK) z takową możliwości, jednakże Pani konsultant zaadresowała przesyłkę na inne Imię i Nazwisko. Fizycznie nie byłem w stanie odebrać tej karty od kuriera, więc przesyłka wróciła do Waszej siedziby.


Po kolejnych prośbach o wysłanie duplikatu zacząłem dostawać odmowne wiadomości. Konsultanci BOK, z którymi się kontaktowałem twierdzą, że karty, z których można ściągnąć kod PIN nie są już produkowane.


Bardzo proszę o jednoznaczną odpowiedź czy dysponujecie aktualnie kartami STK? Jeżeli tak to w jaki sposób mogę ubiegać się o wysłanie jej do mnie.


Pozdrawiam
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

29 gości i 0 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies