forumnju na kartęusługiPrzetopione doładowanie w 10 sekund z mojego telefonu.

Przetopione doładowanie w 10 sekund z mojego telefonu.

 

Przetopione doładowanie w 10 sekund z mojego telefonu. (2022-05-29 15:30)

Witam. Dzisiaj doładowałem (niestety kolejny raz) swoje konto za 10zł, aby móc korzystać z pakietu 9GB internetu na okres 1 miesiąca. Wyłączyłem usługę "wszystko za nie więcej niż 29zł", bo ten internet nie był zbyt szybki jak się okazało. Próbowałem włączyć pakiet, o którym wspomniałem, też dlatego usługa została wyłączona. Po zrestratowaniu telefonu otrzymałem taki SMS:
"na twoim koncie pozostało mniej niz 20 gr. Doladuj konto, aby moc rozmawiac i SMS-owac. Pozdrawiamy nju mobile"

powiedzcie mi co to ma znaczyć? :) to może za te dwa doładowania dacie mi teraz abonament? :) składałem formularz kontaktowy i do tej pory nie mam od was odpowiedzi. Żenujące podejście jak chodzi o klientów, dodam jeszcze, że używam (bądź używałem, zależy jeszcze od was) SIM waszej sieci przeszło rok czasu. Pozdrawiam

 

Przetopione doładowanie w 10 sekund z mojego telefonu. (2022-05-30 10:50)

to jest odpowiedź na post:

Witam. Dzisiaj doładowałem (niestety kolejny raz) swoje konto za 10zł, aby móc korzystać z pakietu 9GB internetu na okres 1 miesiąca. Wyłączyłem usługę "wszystko za nie więcej niż 29zł", bo ten internet nie był zbyt szybki jak się okazało. Próbowałem włączyć pakiet, o którym wspomniałem, też dlatego usługa została wyłączona. Po zrestratowaniu telefonu otrzymałem taki SMS:
"na twoim koncie pozostało mniej niz 20 gr. Doladuj konto, aby moc rozmawiac i SMS-owac. Pozdrawiamy nju mobile"

<div>powiedzcie mi co to ma znaczyć? :) to może za te dwa doładowania dacie mi teraz abonament? :) składałem formularz kontaktowy i do tej pory nie mam od was odpowiedzi. Żenujące podejście jak chodzi o klientów, dodam jeszcze, że używam (bądź używałem, zależy jeszcze od was) SIM waszej sieci przeszło rok czasu. Pozdrawiam

</div><div>
</div><div>Tutaj nikt ci nie pomoże. Tylko formularz lub kontakt telefoniczny z BOK.
</div>

~gość1653900500281

 

Przetopione doładowanie w 10 sekund z mojego telefonu. (2022-05-30 22:43)

Hej :)  Po wyłączeniu usługi za 29 zł przestał działać lejek, czyli ograniczenie prędkości transmisji danych, a ponieważ nie było pakietu środki zostały pewnie pobrane z konta. Przed doładowaniem warto wyłączyć internet w telefonie, zlecić aktywację pakietu i dopiero po potwierdzeniu, że pakiet jest aktywny korzystać z internetu w ramach pakietu. Maksymalny czas włączenia jest do 24 godzin, a zwykle w ciągu kilkunastu minut. Pozdrawiam :) 

 

Przetopione doładowanie w 10 sekund z mojego telefonu. (2022-06-09 05:14)

Witam mam ten sam problem od kilku doładowań z tym,że ja robię tak jak powyżej Pani odpisała,a mianowicie wyłączam transmisję danych i wykupuje pakiet internetu.Po potwierdzeniu włączenia pakietu sms-em ,włączam transmisję danych i wraz nie wiadomo z jakiego powodu znikają mi pieniądze z konta i z 1zł który powinien zostać nagle nie ma nic na koncie.Pozdrawiam i czekam na w miarę szybką i szczegółową odpowiedź.

 

Przetopione doładowanie w 10 sekund z mojego telefonu. (2022-06-09 18:33)

to jest odpowiedź na post:

Witam mam ten sam problem od kilku doładowań z tym,że ja robię tak jak powyżej Pani odpisała,a mianowicie wyłączam transmisję danych i wykupuje pakiet internetu.Po potwierdzeniu włączenia pakietu sms-em ,włączam transmisję danych i wraz nie wiadomo z jakiego powodu znikają mi pieniądze z konta i z 1zł który powinien zostać nagle nie ma nic na koncie.Pozdrawiam i czekam na w miarę szybką i szczegółową odpowiedź.

</div><div>
</div><div>Tu odpowiedzi nie dostaniesz.</div><div>Złóż reklamację przez formularz bo to w zasadzie jedyna droga (ewentualnie telefon do bok).
</div>

~gość1654792404892

 

Przetopione doładowanie w 10 sekund z mojego telefonu. (2022-06-13 23:49)

Witam. Mam dokładnie ten sam problem.... doładowałam 30, 50, 5 i za każdym razem problem z funkcjonowaniem usług...jakby pieniądze przepadały... proszę o odpowiedź i pomoc w rozwiązaniu problemu.

 

Przetopione doładowanie w 10 sekund z mojego telefonu. (2022-06-14 15:37)

to jest odpowiedź na post:

Witam. Mam dokładnie ten sam problem.... doładowałam 30, 50, 5 i za każdym razem problem z funkcjonowaniem usług...jakby pieniądze przepadały... proszę o odpowiedź i pomoc w rozwiązaniu problemu.

</div><div>
</div><div>Jak wyżej:</div><div>- zgłoszenie reklamacji przez formularz lub telefonicznie. Innej opcji nie ma.</div><div>Forum nie pomoże.
</div>

~gość1655213716376

odpowiedź

Przetopione doładowanie w 10 sekund z mojego telefonu. | goa (29.05.2022, 15:30)

Witam. Dzisiaj doładowałem (niestety kolejny raz) swoje konto za 10zł, aby móc korzystać z pakietu 9GB internetu na okres 1 miesiąca. Wyłączyłem usługę "wszystko za nie więcej niż 29zł", bo ten internet nie był zbyt szybki jak się okazało. Próbowałem włączyć pakiet, o którym wspomniałem, też dlatego usługa została wyłączona. Po zrestratowaniu telefonu otrzymałem taki SMS:
"na twoim koncie pozostało mniej niz 20 gr. Doladuj konto, aby moc rozmawiac i SMS-owac. Pozdrawiamy nju mobile"

powiedzcie mi co to ma znaczyć? :) to może za te dwa doładowania dacie mi teraz abonament? :) składałem formularz kontaktowy i do tej pory nie mam od was odpowiedzi. Żenujące podejście jak chodzi o klientów, dodam jeszcze, że używam (bądź używałem, zależy jeszcze od was) SIM waszej sieci przeszło rok czasu. Pozdrawiam
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

45 gości i 0 zalogowanych użytkowników