masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00, 
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Witam mam ten sam problem od kilku doładowań z tym,że ja robię tak jak powyżej Pani odpisała,a mianowicie wyłączam transmisję danych i wykupuje pakiet internetu.Po potwierdzeniu włączenia pakietu sms-em ,włączam transmisję danych i wraz nie wiadomo z jakiego powodu znikają mi pieniądze z konta i z 1zł który powinien zostać nagle nie ma nic na koncie.Pozdrawiam i czekam na w miarę szybką i szczegółową odpowiedź.