Polecenie zapłaty

 

Polecenie zapłaty (2020-09-01 18:51)

Witam, może tutaj uda mi się uzyskać odpowiedź na moje pytania, bo doradca z czata odesłał mnie do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, a tam nie mogę się dodzwonić. Zostawiłam numer, żeby się ze mną skontaktowano, ale nikt nie oddzwania. Wysłałam też formularz kontaktowy, ale odpowiedzi również nie otrzymałam.
Jako formę płatności wybrałam polecenie zapłaty. Wypełniłam formularz i wysłałam. Forma płatności została zmieniona na moim koncie, jest też na fakturze. Problem w tym, że opłata za bieżącą fakturę do zapłaty nie została pobrana. Faktura została wystawiona 19.08 br, termin płatności jest do 2.09 br. Nie wiem czy mam ją zapłacić tradycyjnym przelewem, ale nie chcę też, żeby płatność się zdublowała i z tym będzie potem problem.
Moja oferta to "Bez limitu 39 zł", a rachunek jest wyższy, bo korzystałam z tel poza UE, także wszystko się zgadza jeśli chodzi o kwotę do zapłaty, ale może to stanowi problem, żeby ściągnąć opłatę z mojego kota w banku? Tylko czemu nie otrzymałam w związku z tym żadnej informacji od sieci.
Wcześniej miałam abonament w Orange i moje rachunki nie miały stałej kwoty, a polecenie zapłaty działało bez problemu, więc nie wiem w czym tkwi problem.


Z góry dzięki za pomoc


<span >SMS z informacją o aktywowaniu Polecenia zapłaty jako formy płatności dostałam 30.07, więc dużo wcześniej niż została wystawiona faktura.

 

Polecenie zapłaty (2020-09-01 19:08)

Hej :) Sprawdź kiedy zostało uruchomione Polecenie zapłaty na koncie. Nju wysyła wtedy SMS-a. Jeżeli ta forma płatnosci zostało uruchomiona po wystawieniu faktury, należy ją opłacić samodzielnie. Jeżeli natomiast przed to środki zostaną pobrane w dniu terminu płatności, czyli jutro. Nie ma znaczenia na jaką kwotę jest wystawiona faktura, bo pobiera saldo, a nie stałą kwotę. Pozdrawiam :) 

[edytowane przez pilotka o 19:14 w dniu 2020-09-01]
 

Polecenie zapłaty (2020-09-01 19:30)

SMS z informacją o aktywowaniu Polecenia zapłaty jako formy płatności dostałam 30.07, więc dużo wcześniej niż została wystawiona faktura.

 

Polecenie zapłaty (2022-01-05 12:29)

to jest odpowiedź na post:

Witam, może tutaj uda mi się uzyskać odpowiedź na moje pytania, bo doradca z czata odesłał mnie do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, a tam nie mogę się dodzwonić. Zostawiłam numer, żeby się ze mną skontaktowano, ale nikt nie oddzwania. Wysłałam też formularz kontaktowy, ale odpowiedzi również nie otrzymałam.
Jako formę płatności wybrałam polecenie zapłaty. Wypełniłam formularz i wysłałam. Forma płatności została zmieniona na moim koncie, jest też na fakturze. Problem w tym, że opłata za bieżącą fakturę do zapłaty nie została pobrana. Faktura została wystawiona 19.08 br, termin płatności jest do 2.09 br. Nie wiem czy mam ją zapłacić tradycyjnym przelewem, ale nie chcę też, żeby płatność się zdublowała i z tym będzie potem problem.
Moja oferta to "Bez limitu 39 zł", a rachunek jest wyższy, bo korzystałam z tel poza UE, także wszystko się zgadza jeśli chodzi o kwotę do zapłaty, ale może to stanowi problem, żeby ściągnąć opłatę z mojego kota w banku? Tylko czemu nie otrzymałam w związku z tym żadnej informacji od sieci.
Wcześniej miałam abonament w Orange i moje rachunki nie miały stałej kwoty, a polecenie zapłaty działało bez problemu, więc nie wiem w czym tkwi problem.


Z góry dzięki za pomoc


SMS z informacją o aktywowaniu Polecenia zapłaty jako formy płatności dostałam 30.07, więc dużo wcześniej niż została wystawiona faktura.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1641382167023

 

Polecenie zapłaty (2022-01-07 08:39)

~nju

 

Polecenie zapłaty (2022-02-12 14:11)

Nie wiem jak teraz, ale kiedyś trzeba było powiadomić Bank o zgodzie na takie zlecenie

 

Polecenie zapłaty (2022-02-12 17:22)

Hej :) To operator kontaktuje się z bankiem na podstawie przesłanego formularza aktywującego polecenie zapłaty. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie by złożyć taką dyspozycję bezpośrednio w banku. Pozdrawiam :) 

odpowiedź

Polecenie zapłaty | ewka (01.09.2020, 18:51)

Witam, może tutaj uda mi się uzyskać odpowiedź na moje pytania, bo doradca z czata odesłał mnie do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, a tam nie mogę się dodzwonić. Zostawiłam numer, żeby się ze mną skontaktowano, ale nikt nie oddzwania. Wysłałam też formularz kontaktowy, ale odpowiedzi również nie otrzymałam.
Jako formę płatności wybrałam polecenie zapłaty. Wypełniłam formularz i wysłałam. Forma płatności została zmieniona na moim koncie, jest też na fakturze. Problem w tym, że opłata za bieżącą fakturę do zapłaty nie została pobrana. Faktura została wystawiona 19.08 br, termin płatności jest do 2.09 br. Nie wiem czy mam ją zapłacić tradycyjnym przelewem, ale nie chcę też, żeby płatność się zdublowała i z tym będzie potem problem.
Moja oferta to "Bez limitu 39 zł", a rachunek jest wyższy, bo korzystałam z tel poza UE, także wszystko się zgadza jeśli chodzi o kwotę do zapłaty, ale może to stanowi problem, żeby ściągnąć opłatę z mojego kota w banku? Tylko czemu nie otrzymałam w związku z tym żadnej informacji od sieci.
Wcześniej miałam abonament w Orange i moje rachunki nie miały stałej kwoty, a polecenie zapłaty działało bez problemu, więc nie wiem w czym tkwi problem.


Z góry dzięki za pomoc


<span >SMS z informacją o aktywowaniu Polecenia zapłaty jako formy płatności dostałam 30.07, więc dużo wcześniej niż została wystawiona faktura.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

21 gości i 0 zalogowanych użytkowników