Następnie podpisz go zgodnie ze wzorem podpisu złożonym w Twoim banku i prześlij na adres:
Nju mobile ul. Jagiellońska 34 96-100 Skierniewice
Polecenie zapłaty aktywujemy tylko na podstawie przesłanego oryginału formularza.
Informacje dodatkowe
O aktywacji usługi powiadomimy Cię SMS-em
Aktualną metodę płatności znajdziesz na fakturze lub po zalogowaniu się na swoje konto na njumobile.pl, w zakładce faktury.
Obciążenie rachunku bankowego następuje w terminie płatności faktury.
Płatność z Twojego konta zrealizujemy od kolejnego rachunku wystawionego po aktywacji Polecenia Zapłaty:
w wysokości bieżącego rozliczenia, z uwzględnieniem wpłat i korekt
bez zaległości z poprzednich okresów
Jeżeli nie opłacisz samodzielnie w terminie płatności ostatniej faktury wystawionej przed aktywacją Polecenia Zapłaty, to pobierzemy tę należność do 5 dni roboczych po jej terminie płatności
Każdą transakcję możesz odwołać w swoim banku w ciągu: 56 dni kalendarzowych od dnia dokonania transakcji
Jak zlecić przeniesienie Polecenia Zapłaty przez SMS?
Jeśli do tej pory regulowałeś płatności Poleceniem Zapłaty tylko za część swoich usług w nju lub Orange, a chcesz opłacać w ten sam sposób swoje pozostałe rachunki w nju wyślij SMS o treści TAK pod numer 80195.
Wysyłając SMS, automatycznie wyrażasz zgodę na przeniesienie Polecenia Zapłaty z dotychczasowych usług mobilnych/stacjonarnych na usługi nju, bez konieczności wypełniania nowej zgody na obciążanie rachunku. Oznacza to, że będziemy pobierać należności z tego samego rachunku bankowego.
Jeśli chcesz aktywować Polecenie Zapłaty z innego rachunku bankowego niż ten, z którego płaciłeś do tej pory aktywuj usługę w tradycyjny sposób: bezpośrednio w banku lub za pomocą formularza zgody na obciążanie rachunku bankowego.
Rezygnacja z polecenia zapłaty
Wybierz jeden ze sposobów:
Zmieniając metodę płatności po zalogowaniu na swoje konto na njumobile.pl w części moje konto > faktury > forma płatości i otrzymywania faktur > bieżąca forma płatności > zmień formę płatności
Nju mobile ul. Jagiellońska 34 96-100 Skierniewice z dopiskiem "polecenie zapłaty" lub zeskanuj go i wyślij, dołączając do formularza kontaktowego na stronie moje konto
Dzwoniąc na infolinię i podając kod abonencki
Ważne:
Nie ma możliwości aktywacji metody płatności Zlecenie na zmienną kwotę (realizowanego w dniu płatności i kwocie z faktury).
Możesz aktywować bezpośrednio w banku standardowe Zlecenie stałe realizowane przez bank w stałym terminie i w jednakowej kwocie faktury.
Czy informacje zawarte w artykule okazały się przydatne?